Nu contest, ca nu am condus niciuna din ele, exceptie 320 pe w211.
Dar de multe ori senzatia e una, realitatea e alta.
E.g. eu am un E240, pe benzina, la 170 cai si 240Nm, nu e nimic spectaculos.
Cand ma urc in a4 de 150 cai simt ca sunt in avion, cum ma baga in scaun chiar la inceput cand accelereaza.
A mea e mult mai domoala.
Dar daca e sa ne intrecem audi prinde doar un avans de vreo 4-5m in momentul in care schimb din v1 in v2 si cad in 3000rpm unde nu am destula putere.
Apoi a mea recupereaza, incet si sigur. Din mers de la 60kmph in sus nu are nici o sansa, am incercat deja de multe ori.
Si nu e nici treaba de sofer, audi-ul ala are CVT, nu ai ce gresi, apesi pedala pana la fund si masina face restul. In schimb eu trebuie sa fiu atent sa schimb cat de sus!
Evident se simte diferenta mare de cuplu/putere la turatii joase. Eu daca nu-s la minim 4500 ture nu fac nimic spectaculos. A4 ala si de pune cutia in manual si il tine la 2000 trage suficient cat sa nu te faci de ras.
De aici si senzatiile sau avantajele in care cu o aspirata parca nu iti vine sa ii dai v1 cand ai peste 20 la ora, iar in v2 iti creste barba pana o ia din loc.
Daca e sa le conduci, doar dupa senzatii, ai zice ca audi e net superior. Chiar si passatul 1.9 de 115cai te zguduie bine.
Idem a mea vs un civic de 1.8. Civicul e mai rapid ca a mea, DAR n-ai zice asta cand il conduci.
Is curios daca va intreceti din mers.
Bineinteles totul cat mai sigur, nu prin aglomeratie, fara depasiri spectaculoase.
Simplu, unul in spatele altuia, comunicare prin telefon pus pe speaker sau handfree, dat talpa si deja in 5-6 secunde iti dai seama care cum trage fata de celalalt.
Dar de multe ori senzatia e una, realitatea e alta.
E.g. eu am un E240, pe benzina, la 170 cai si 240Nm, nu e nimic spectaculos.
Cand ma urc in a4 de 150 cai simt ca sunt in avion, cum ma baga in scaun chiar la inceput cand accelereaza.
A mea e mult mai domoala.
Dar daca e sa ne intrecem audi prinde doar un avans de vreo 4-5m in momentul in care schimb din v1 in v2 si cad in 3000rpm unde nu am destula putere.
Apoi a mea recupereaza, incet si sigur. Din mers de la 60kmph in sus nu are nici o sansa, am incercat deja de multe ori.
Si nu e nici treaba de sofer, audi-ul ala are CVT, nu ai ce gresi, apesi pedala pana la fund si masina face restul. In schimb eu trebuie sa fiu atent sa schimb cat de sus!
Evident se simte diferenta mare de cuplu/putere la turatii joase. Eu daca nu-s la minim 4500 ture nu fac nimic spectaculos. A4 ala si de pune cutia in manual si il tine la 2000 trage suficient cat sa nu te faci de ras.
De aici si senzatiile sau avantajele in care cu o aspirata parca nu iti vine sa ii dai v1 cand ai peste 20 la ora, iar in v2 iti creste barba pana o ia din loc.
Daca e sa le conduci, doar dupa senzatii, ai zice ca audi e net superior. Chiar si passatul 1.9 de 115cai te zguduie bine.
Idem a mea vs un civic de 1.8. Civicul e mai rapid ca a mea, DAR n-ai zice asta cand il conduci.
Is curios daca va intreceti din mers.
Bineinteles totul cat mai sigur, nu prin aglomeratie, fara depasiri spectaculoase.
Simplu, unul in spatele altuia, comunicare prin telefon pus pe speaker sau handfree, dat talpa si deja in 5-6 secunde iti dai seama care cum trage fata de celalalt.
Comment