Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 169 sau...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 169 sau...?

    Salut,

    A venit vremea si la mine să mă înnoiesc. Deși-mi cam pare rău, acum nu mai pot face pasul înapoi. Am dat buburuza.

    Cu toate că am avut unele chestii ce m-au enervat la ea, la W168 mi s-a părut genială faza cu podeaua dreaptă. Îl ultimele luni am mers fără bancheta spate și am cărat tot felul de drăcii cu ea. De lăsat baltă nu m-a lăsat niciodată.

    M-aș orienta spre un W169 acum. Ce-am citit îs doar vorbe de laudă pe toate site-urile. Aș vrea să-i rog pe cei care au avut ocazia să meargă și cu W168 și cu W169 dacă pot face o comparație. W168-le nu mi s-a prea părut a fi o mașină de drum lung mai mult din cauza comfortului. E la fel și în W169? Motorul e la fel de înghesuit? Are sens să mă risc la automată?

    Ca și utilizare va fi folosită rar prin oraș, mai mult extern (o dată la 2-3 săptămâni 400 km până la sat și înapoi). Mă uitam și la C-Class dar la ăla nu mă prind cum bag frigiderul în spate

    Mulțumesc.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

  • #2
    Salut omu'!
    Am avut ocazia sa merg si intr-un 169.Sa fiu pasager doar, nu sa conduc. Cum mi s-a parut? Am simtit ca parca se face trecerea spre altceva, parca nu era asa rigida ca a mea, un pic mai bine antifonata. Acum, cu siguranta cu o parere fugara nu se contureaza o imagine. Sunt cativa care au facut trecerea, poate vin si ei cu o descriere detaliata.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      În primul rând mulţam!

      Am fost azi în târg. Pentru prima dată cu intenţia de a lua ceva. Dar m-am dezumflat destul de repede... Eram chitit pe ceva cu cercul cu trei spiţe... nu neapărat gărgăriţe...

      Curios, nici un W168. Ori nu se caută, ori nu se merită să dai taxa de târg pentru o maşină de 1000€...

      W169 erau exact două.

      Era un A180 din 2007 automat 7 trepte alb perlat frumos maxim. 143000 km în bord. Scoase roşii. Toate actele, carte service accepta orice test. Doar că se vedeau clar urmele de uzură pe maneta de semnalizare (volanul şi nuca erau trase în piele). Maneta cred că n-au avut ce-i face. Coaptă bine pe spate, deşi aranjată, sărise vopseaua de la o piatră şi se vedeau trei nuanţe. Bineinţeles acceptă orice test la reprezentanţă, luată de la proprietar, un moş nu de la turci, bla bla. Mi-a propus el testdrive, dar după aia s-a sucit că doar dacă o iau că el nu merge degeaba. Am zis că n-are rost.

      Ailaltă era un A200 manuală din 2005, classic. Galben - muştar. Numere zoll. Pragurile alea urâte de plastic, era frecată pe lateral chiar în dreptul foliei respective pe ambele părţi dar omul nu s-a chinuit s-o repare. Deşi avea 225000 de km arăta de două ori mai nouă la plastice, butoane şi manete ca ailaltă. Dar ca dracu la exterior. Pe ăsta mi-a fost jenă să-l scot la testdrive mai ales că era vânzoleală mare pe acolo şi stiu cât e de penibil după ce-l cari să-ţi spună că te sună mai târziu.

      Restul B-class ruginite rău de tot (toate flori pe aripile spate) iar C-urile erau prea sclipitoare ca să inspire încredere.

      Toate dar absolut toate erau diesel. Care-i faza? Mă aşteptam să văd măcar un benzinar. Nu se mai fac?

      Rog posesorii de W169 să-mi spună dacă are careva folia aia de protecţie şi pe uşile spate, nu doar pe aripi. Aia din 2007 avea.

      Totodată cum staţi cu rugina în aripile spate. A mea din '99 (W168) deşi era atacată nu area în halul ăla de umflată vopseaua ca pe astea. Şi mai o întrebare legată de oalele de la telescoapele faţă. La W168 telescopul intă direct în oală. La W169 mai are ceva peste că nu mi-am dat seama. Ambele aveau o dungă roşie exact unde "vine capacul". E sudură acolo şi era ruginită sau ce-i? Aia din 2007 avea dungă de jur împrejur. Pe ailalta nu se vedea prea bine din cauza culorii.

      V-aş fi recunoscător cu orice fel de păreri sau impresii. Deşi am plecat cu un gând n-am reuşit să merg nici un metru cu nicicare. Mă interesează în special de la cei ce au benzinare (eu-s anti diesel).

      Mulţumesc frumos.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Chiar n-aţi fost nicicare şi cu W168 şi cu W169 (în afară de Laur)? Nici un sfat nimic de la posesorii acestui model?
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Si eu sunt interesat de un W169. Din pãcate nu am avut nicio experienta cu modelul.

          Din documentarile mele am retinut ca ar fi ceva probleme cu rugina pe partea inferioara spre interior a portierelor si ceva abateri la senzori in legãtura cu SRS.

          Voi opta pentru benzina.

          Comment


          • #6
            Hai că am revenit... să vă zic de experiența cu modelul ��

            E cu totul altceva. Nu știu cum o fi în E sau C dar e o diferență destul de mare între W168 și W169...

            Am avut W168 A160 classic '99 am trecut la un W169 A200 din 2004 elegance. Ambele benzină.

            Primul lucru când te așezi îți dai seama că e altfel scaunul. Gen diferență între scaun de bucătărie și fotoliu. Apoi volanul. Apoi faptul că îs ceasurile rotunde. Un mare plus din partea mea. Și ai și turometru și temperatură la apă �� cel puțin bordul arată a mașină serioasă.

            Vizibilitatea nu pot spune că e mai bună dar nu știu cum să zic... se simte altfel. E și mai bine antifonată, motorul nu se aude ca pe ailaltă. Plus că are zvâc. Bine și 30 cai în plus e ceva.

            Am mers cca 50 km. O plăcere. Acum să văd când începe să ceară bani. Că tot băbăciune e până la urmă.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              Deci, aceeasi prima impresie ti-a lasat, ca si mie. Totusi, eu ador bordul de w168, ador forma lui, ador ceasurile compacte. E unica in felul ei, ceasurile alea rotunde sunt prea comune, nu ies cu nimic in evidenta...
              Ma bucur insa pentru tine! Sa fie intr-un ceas bun, sa te bucuri de ea!
              Da' lasa vrajeala si treci pe "My car..." s-o vedem si noi, nu fi zgarcit la poze. Musai sa-i faci topic de prezentare.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Să ştii că aşa e. Dacă vezi bord de W168 nu-l confunzi cu nimic. Asta seamănă cu .... uh... restul?

                Ca să-ţi zic sincer, da, are nişte plastice care nu dau aceeaşi senzaţie ca la W168. Plus că mi se pare mult mai mare şi butucănos bordul. Chit că aia veche era clasic şi asta e elegance, dracu ştie parcă la aia veche nu s-au zgârcit la nimic. Dar asta are imitaţie de lemn în bord (tot timpul mi-am dorit aşa ceva), navi, îmi arată mare cheia de service şi behăie de-ţi vine să scoţi capul pe turelă dacă nu pui centura. Cel mai mult îmi lipseşte tava de sub volan şi gaura de sub casetofon, n-ai unde pune un telefon. Dar cu cotieră şi mânerele la uşă redesenate stai ca în fotoliu. Plus motorul ăla de 2l aşa frumos toarce faţă de mieunatul celui pe care l-am avut de te îngraşi 1 kil / km.

                O să-i fac şi topic de prezentare dar e un jeg în ea de nedescris şi n-am avut când s-o bibilesc. Chiar nu-i înţeleg pe unii... I-a făcut service-ul într-un singur loc, la Mercedes de când e maşina dar în ea te halesc carcalacii.

                ... Va urma ...
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Are un sertaras in cotiera pentru telefon.
                  Felicitari pentru achizitie.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #10
                    Felicitari si sa te bucuri de ea!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF