Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutare colegi. Am si eu o intrebare legata de uleiuri si anume: de ce pretul uleiului OE Mercedes cu norma 229.5 5w40 sau 10w40 este cu o treime sau uneori la jumate de pret fata de alte uleiuri cu aceeasi norma dar de la producatori gen Castrol, Motul, Repsol? Care e logica? Eu ma astept ca un ulei sub sigla Mercedes care respecta norma sau normele impuse sa fie la un pret mai mare respectiv si calitatea sa fie superioara.

    Comment


    • #77
      Uleiul sub sigla mercedes este produs de un producator de uleiuri gen mobil sau altii respectand cerintele lor. Mercedes nu produce uleiuri nici macar nu le ambaleaza. Si pretul este de obicei mai mare sau identic depinde de unde il achizitionezi , la reprezentanta sigur nu va fi mai ieftin.

      Comment


      • #78
        Eu am cumparat 6l de 5w40 Mercedes si a fost 180-185lei. Pe bidon scrie ca este produs de Petronas. Mie pretul mi se pare ca este la fel ca al altor producatori.

        Comment


        • #79
          Uleiul OE Mercedes de ceva timp a ajuns f ieftin , mai exact de cand au trecut la Petronas . Reprezentantele Mercedes din Germania au ramas tot cu Mobil , probabil stiu ei ceva .
          Honda.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Crazyady View Post
            @ iuliu m.
            Punctual:
            1. Pe acest topic conform titlului, nu se dezbate structura chimica a uleiului de motor sau normele. Pentru motorul M271 sau M271 EVO avem normele Mb Approval 229.3 si 229.5 (cele corecte) sau 229.31 cu 229.51 (merg si acestea dar preferabil este sa se foloseasca cealalta norma) si listele Bevo aferente.
            2. Vad ca la semnatura din profil scrie W201 2.0 diesel. Ai mers macar cu motorul M271 si ai testat macar 2-3 schimburi de ulei (20.000-30.000 de km) ca sa poti avea cat de cat o parere concludenta asupra uleiurilor folosite in motorul respectiv?
            3. Eu am facut vreo 15 schimburi de ulei pe ambele norme 229.3 cat si 229.31 in care am testat 3 marci de ulei Aral, Castrol, Divinol si 4 tipuri de ulei (2 de la Castrol ).
            4. Daca ai citit regulamentul forumului, stii ca nu se accepta discutii interminabile despre structura chimica a uleiului, fisa tehnica a uleiului si care persoana intelege si interpreteaza mai bine aceste lucruri cum se intampla pe forumurile de la softpedia si 4tuning.ro unde este arhi discutat fiecare ulei in 10-12 topicuri diferite.
            5. Abia la motoarele de generatie noua de exemplu de la 2014 in sus la grupul Ford pentru motoarele ecoboost putem sa vorbim de un ulei "global" care se "toarna" in toate motoarele respective de pe glob. Ma refer la uleiul 0W20 dezvoltat de Castrol special pe cerintele Ford. Castrol fiind furnizor global pentru grupul Ford.
            6. Normele Jaso fiindca nu ai facut referire la una anume se folosesc si la uleiuri de motoare Deutz, Caterpilar si Man. Man fiind producator de camioane nu cred ca ai facut referire la acesta sau ma insel?
            7. Cum am mai spus, toti producatorii de uleiuri din lumea aceasta au uleiuri bune, uleiuri medii si uleiuri slabe. Aici intervine rolul unui forum bun fie el din Romania sau din alta tara unde Utilizatorii isi pot exprima opiniile si concluziile asupra uleiurilor folosite de ei.
            8. Am observat ce informatii cunosti despre codul acela imprimat pe orice bidon de ulei pe banda de ambalare (nu codul EAN) care contine data, ora, lotul,sarja de ulei folosita care ajuta la verificarea calitatii de productie si retragerea loturilor in cazul cand apari erori de calitate.
            9. Poti sa nu imi mai raspunzi ca nu ma deranjeaza si asa suntem mult in offtopic.



            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Salut,
            Să vedem:
            1. Știam, știam. Pe principiul sănătos, "din bătrâni": " Crede și nu cerceta!". Macar de ce sunt recomandate normele MB 229.3/229.5 versus MB 229.31/229.51, știi? Argumentat tehnic? Serios?;
            2.Acel W201 din semnătură, cel mai probabil, nu mai există. Între timp am mai schimbat niscai mașini dar am neglijat să-mi actualizez profilul. Te deranjează?
            Exact cu acel M 271, nu am mers decât ocazional. Deși am avut peste cincisprezece mașini până acum, cărora le-am făcut câteva zeci de schimburi de ulei, spre rușinea mea, nu m-am învrednicit să testez vreun ulei folosit de mine.
            Prelevasem la un moment dat o probă dar din comoditate, am renunțat s-o mai trimit la un laborator. Tu cum ai testat uleiurile de care povestești? Să nu-mi spui că "cu urechea", " între degete" etc. ...
            3. Include răspunsul în punctul 2.
            4.Ți-am răspuns la punctul 1. Știam. Am comis o "erezie"...
            5. Pe cale de consecință toate reprezentanțele companiilor americănești ori asiatice, producătoare de uleiuri(inclusiv Petronas...), escrochează clienții europeni luându-le banii pentru a le distruge motoarele. Chiar așa să fie?!?
            6.Normele JASO adică " standardele producătorilor niponi de motociclete" nu par a avea vreo legătură cu camioanele, fie ele și Deutz, Caterpilar ori MAN. Greșesc cumva?
            7.Chiar "toți ( producătorii)"? Nu dai nimănui nicio șansă?
            8. Bravo!
            9. Eh, acum răul a fost făcut. N-o lua prea personal!
            Multă sănătate și fericire!

            Comment


            • #81
              Eu am facut recent schimbul cu Mobil 1 5w30 sintetic recomandat la reprezentanta la 225000 km

              Comment


              • #82
                Despre uleiul Petronas ce pãrere aveți?

                Comment


                • #83
                  Petronas e noul producator de ulei pentru mercedes oem de ceva vreme , acum daca se cauta ulei dupa mitor la anunite serviceuri apare ca recomandare de fabrica petronas ulei oem.

                  Comment


                  • #84
                    Dar cât despre calitatea Petronas, sti ceva?

                    Comment


                    • #85
                      Gasesti tone de informatii si review-uri pe Bitog (Bob is the oil guy), sa stii. A sti sa cauti nu e dificil.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #86
                        A pune o simpla intrebare, cred ca nu deranjeazã pe nimeni!!! Mulțumesc!!!

                        Comment


                        • #87
                          Extrem de utile posturile lui iuliu m.

                          Comment


                          • #88
                            Reaprind putin discutia pe subiect cu urmatoarele constatari, voi tine situatia sub observatie.
                            W211-le meu a fost luat in aprilie din Germania la 73.500 km cu revizia facuta proaspat, a avut ulei 229.3 0w40 toata viata lui original MB.
                            Nu am observat consum de ulei.
                            Daca statea mai mult de 6-8 ore, avea acel 'brrr' de 1 secunda la pornire.

                            Pe la 83.500 km s-a facut prima revizie in tara. S-a pus ulei Mercedes original 5w40 229.5 de la reprezentanta autohtona.

                            Pe la 90.000 km, deja din punctul meu de vedere era o problema mare, motorul facea 'brrr' la fiecare pornire, indiferent daca era oprit de cateva zeci de minute sau de cateva ore, era zgomotos, 'brrr-ul' devenea tot mai indelungat, tindea spre 2-3 secunde. La inspectie vizuala si olfactiva, uleiul parea diluat, avea miros de benzina, era foarte innegrit si curgea foarte usor chiar si rece.

                            La 91.000 km nu am mai rezistat si desi trecusera doar 7500 km de la revizia anterioara, am schimbat uleiul. S-a pus Liqui Moly 0w40 229.3 bidon mov Made in Germany.
                            Acum am 95.500 km.
                            'Brrrr' a disparut complet, il mai am doar la porniri dupa ce masina a stat peste noapte max 1 secunda si nu se mai aude din interiorul masinii, doar daca geamul / portiera sunt deschise.
                            Ramane sub observatie si voi puncta daca o sa constat vreo diferenta de calitate dupa 6-7000 km cum am observat la uleiul Mercedes Benz, altfel planuiesc urmatoarea revizie in jurul a 100.000 km.
                            Last edited by dkmg; 01-04-2018, 15:38 PM.

                            Comment


                            • #89
                              Consideratii personale:
                              Un ulei cu vascozitate cat mai mica la temperatura joasa ( ambianta ) e de preferat, deci voi merge pe acest motor doar pe 0W40, indiferent ce norme mai apar si cati km aduna.
                              Cred ca problema cu variatoare mancate la acest model tine de pornirile dese ale masinii la rece, cand ungerea se face insuficient cu un ulei mai vascos la aceste temperaturi. Totodata, intinzatorul de lant e presurizat mai greu, rezultand intr-un lant slab mai mult timp la pornire, cu o pelicula de ulei insuficienta sau lipsind pe alocuri => dinti de variatori distrusi.
                              In Rusia se foloseste preponderent 5W40 / 10W40 , sunt temperaturi ambiante joase si sunt cele mai dese cazuri de variatori distrusi si lant sarit.



                              Doar un exemplu de pe youtube ( sunt o gramada). Pe care dintre uleiuri l-ati prefera in motorul vostru sa faca ungerea la temperatura joasa la pornire?

                              Masinile folosite in principal pe drumuri lungi, cu 0W40, cum sunt ale colegului Crazyady sunt exemple in sprijinul teoriei de mai sus.

                              Inca un test interesant pe marci:
                              Тест масел вязкостью 0W40 на морозоустойчивость от компании АвтозарядИнтернет-магазин www.avtozaryad.ru


                              Acuma nu ne putem increde 100% in ce au pus rusii in sticlute, dar e un punct de plecare pt un studiu mai amanuntit.
                              Last edited by dkmg; 01-04-2018, 15:52 PM.

                              Comment


                              • #90
                                As indrazni sa propun celor cu benzinare sa incerce si Shell. Sunt uleiuri full sintetice obtinute din gaz natural.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF