Buna ziua colegi de forum, desi sunt membru de cativa ani buni, nu am reusit sa ma introduc. Sunt Florin, am crescut in Bucuresti si de 19 ani sunt in Toronto (Mississauga, o suburbie sa fiu mai exact). Pasiunea pentru Mercedes o am de cand am avut un accident foarte sever in urma cu 20 de ani. Conduceam un 280SE (al tatalui meu), si masina si-a dat viata salvand-o pe a mea. De-a lungul timpului am fost un fan devotat W126, am fost fericitul posesor al catorva exemplare printre care se numara un 300SD si doua 420SEL. Acum vreo 5 ani am inceput sa am o slabiciune pentru modelul W116 insa, lucru care m-a dus la tradarea lui 126.
Aici in Ontario iernile tind sa fie destul de grele, municipalitatile insa fac o treaba buna cand vine vorba de dezapezire. Se folosea foarte mult sarea, ca agent de dezghetare a carosabilului, lucru care duce la ruginirea prematura a tuturor componentelor unui automobil. De ce va plictisesc cu povestile astea? Nu prea mai exista modelul W116 pe aici, fie sunt foarte ruginite, fie sunt detinute de pasionati si nu apar la vanzare foarte des. Ce am facut insa, a fost sa caut masini pe coasta de vest a Canadei unde vremea este mult mai blanda, primul exemplar l-am cumparat din Vancouver in 2013 si a venit in Toronto cu trenul (vreo 5000km). Masina era tot un 450SEL (4,5l nu cel de 6,9) din 1979 (de o varsta cu mine). Era modelul Canadian, adica barele de protectie extrem de exagerate si farurile Nord Americane care dupa ce ca sunt o insulta la adresa lui Friedrich Geiger (designer-ul lui 116), fac si foarte multa lumina(echivalentul la vreo 3 lumanari, zic eu). Am sa pun niste poze cu masina, cu toate ca am vandut-o deabia in August.
In 2014 insa, un amic bun s-a mutat in San Francisco, el fiind tot un pasionat de automobile Germane. Piata de masini clasice in California este ceva de domeniul viselor, deoarece lipsa iernii/ruginii si puterea de cumparare ridicata se traduc intr-un numar urias de masini clasice care sunt inca in stare foarte buna. Amicul meu m-a ajutat sa cumpar masina pe care o am acum. De cand am vazut-o in anunt, am stiut ca e masina pentru mine. Avea deja bare si faruri europene, culoarea (404 Milan Braun) este una dintre cele mai potrivite pt o masina din anii 70. A fost in California (Monterey) de noua, faptul ca nu exista rugina deloc este remarcabil. A parcurs drumul intre Monterey California si Buffalo New York pe un camion autotransport, am ridicat-o personal din Buffalo pentru ca sa ii fac importul din USA in Canada. Masina are un rulaj destul de mare (cam 273,000 mile/440,000km), a necesitat si inca necesita reparatii pe ici pe colo, dar functioneaza si imi pune un zambet pe buze cu fiecare ocazie cu care o conduc. Iarna hiberneaza intr-un garaj subteran, la caldurica. Prima poza este luata din anuntul prin care am gasit masina (inca avea numere de California), a doua esta in ziua in care am ridicat-o din Buffalo, iar restul sunt poze curente.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestile, iar daca cineva are intrebari va stau la dispozitie. Salutare!
Aici in Ontario iernile tind sa fie destul de grele, municipalitatile insa fac o treaba buna cand vine vorba de dezapezire. Se folosea foarte mult sarea, ca agent de dezghetare a carosabilului, lucru care duce la ruginirea prematura a tuturor componentelor unui automobil. De ce va plictisesc cu povestile astea? Nu prea mai exista modelul W116 pe aici, fie sunt foarte ruginite, fie sunt detinute de pasionati si nu apar la vanzare foarte des. Ce am facut insa, a fost sa caut masini pe coasta de vest a Canadei unde vremea este mult mai blanda, primul exemplar l-am cumparat din Vancouver in 2013 si a venit in Toronto cu trenul (vreo 5000km). Masina era tot un 450SEL (4,5l nu cel de 6,9) din 1979 (de o varsta cu mine). Era modelul Canadian, adica barele de protectie extrem de exagerate si farurile Nord Americane care dupa ce ca sunt o insulta la adresa lui Friedrich Geiger (designer-ul lui 116), fac si foarte multa lumina(echivalentul la vreo 3 lumanari, zic eu). Am sa pun niste poze cu masina, cu toate ca am vandut-o deabia in August.
In 2014 insa, un amic bun s-a mutat in San Francisco, el fiind tot un pasionat de automobile Germane. Piata de masini clasice in California este ceva de domeniul viselor, deoarece lipsa iernii/ruginii si puterea de cumparare ridicata se traduc intr-un numar urias de masini clasice care sunt inca in stare foarte buna. Amicul meu m-a ajutat sa cumpar masina pe care o am acum. De cand am vazut-o in anunt, am stiut ca e masina pentru mine. Avea deja bare si faruri europene, culoarea (404 Milan Braun) este una dintre cele mai potrivite pt o masina din anii 70. A fost in California (Monterey) de noua, faptul ca nu exista rugina deloc este remarcabil. A parcurs drumul intre Monterey California si Buffalo New York pe un camion autotransport, am ridicat-o personal din Buffalo pentru ca sa ii fac importul din USA in Canada. Masina are un rulaj destul de mare (cam 273,000 mile/440,000km), a necesitat si inca necesita reparatii pe ici pe colo, dar functioneaza si imi pune un zambet pe buze cu fiecare ocazie cu care o conduc. Iarna hiberneaza intr-un garaj subteran, la caldurica. Prima poza este luata din anuntul prin care am gasit masina (inca avea numere de California), a doua esta in ziua in care am ridicat-o din Buffalo, iar restul sunt poze curente.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestile, iar daca cineva are intrebari va stau la dispozitie. Salutare!
Comment