Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!! Câți km ai actual și cum se comporta motorul la momentul de fata. In sensul dacã ti-a creat ceva probleme motorul. Ma intereseazã sa cumpãr și eu un w211 Facelift și nu știu sa ma decid, benzina( iar ulterior sa pun Gpl) sau diesel!!

    Comment


    • @MariusStan
      Pot sa iti spun eu fiindca am acelasi motor M271 pe w203 facelift si se comporta impecabil la 321.000 de km reali din care 103.000 de km pe GPL daca este intretinut corespunzator. Masina o am de la 174.000 de km. Motorul in sine este un motor foarte bun daca a fost intretinut. Punctul slab sau calcaiul lui Ahile este un furtun de cauciuc format din 3 segmente si o valva unisens pentru vaporii de ulei care imbatranesc si se crapa, tragand aer fals. Piesele pe original nu sunt scumpe 130-140 de lei, dar problema este ca furtunasele se afla intre blocul motor si kompressor. La inlocuire trebuie data admisia de aer si kompressorul mecanic jos ca sa se poata inlocui.
      Alt lucru la care sa fii atent este lantul de distributie si intinzatorul unii au avut probleme pana in 200.000 de km, altii nu au intampinat nimic. Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Multimesc de rãspuns Crazyady! Dupã pãrerea ta cam câți km crezi ca rezista un astfel de motor. Oricum o distribuție pe lanț am vãzut ca ai fi undeva la 1000lei, adicã nu exagerat se scumpã ținând cont, ca e posibil sa o schimbi la 200.000km. Probabil si lanțul asta se duce și din cauza intervalului prelungit a schimbului de ulei.

        Comment


        • W211 E200 Kompressor

          Un motor M271 intretinut corespunzator cu intervalele de schimb al uleiului si filtrelor respectate si cu ulei sintetic de calitate, in opinia mea tine minim 450.000 - 500.000 de km fara sa umbli in motor.
          Dupa intervalul de 500.000 de km ma gandesc ca te poti astepta sa schimbi o garnitura de chiuloasa, segmenti pe piston sau supape uzate. Nu este o regula, sau se poate foarte bine ca motorul sa functioneze fara reparatii si peste 500.000 de km.
          Intervalul prelungit de schimb al uleiului este daunator pentru orice motor. Acest lucru se vede mai repede la motoarele diesel cand o ia turbina pe ulei, undeva intre 220.000-270.000 de km.
          Legat de distributie, trebuie sa ai in vedere manopera de inlocuire care este undeva pe la 1000 de lei daca schimbi doar lantul de distributie, intinzatorul si cele 3 patine, sau 1300-1600 de lei daca schimbi pe langa partea de distributie mentionata mai sus, bratul cu patine si lantul de la balansierul Lanchester din partea inferioara a motorului.



          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • tu ai avut probleme cu distributia???

            Comment


            • Cred ca nu aici e locul pentru aceasta discutie.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • W211 E200 Kompressor

                Nu am avut probleme cu distributia. Merg in continuare cu cea originala din fabrica. Ma pregatesc sa o schimb pentru linistea mea mai mult. Am cumparat deja totate piesele pe oem inclusiv capacele si bolturi, dar nu prea am timp sa ma apuc de inlocuire.
                Ce vreau sa spun este ca din ceea ce am citit la noi pe forum si pe alte forumuri straine sunt posesori MB care au avut probleme cu distributia la 170.000 de km 220.000 de km s.a.m.d. Nu este neaparat o regula. Oricum distributia se poate verifica destul de usor zic eu la modelul acesta.

                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Last edited by Crazyady; 10-08-2017, 16:50 PM.

                Comment


                • Km reali in momentul de fata ~246000.Nici o problema de distributie, intinzator, lant sau pinioane.Dupa parerea mea m271 chiar daca e cu 163 cp e mai robust si mai rezistent decat m272 184 cp.
                  Al meu are gpl din 2008 si masina e la.mine din 2015 cand avea 149998 km absolut reali.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • @ broscutza2001
                    O mica corectie, motorul de 184 cp este M271 EVO, iar M272 este V6.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Broscutza, am observat ca pe w211 al tãu, ai avut din fabrica instalație Gpl. Cum se comporta și dacã in România ai unde sa ii faci revizii la instalație!!!

                      Comment


                      • Masina nu a avut de fabrica gpl.Instalatia a fost montata in 2008 in Italia si schinbata in martie anul acesta cu una Prins.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Iata ca mai prezentam si ceva mentenanta.Dupa ce ieri a ramas blocat etrierul din cauza culiselor pe dreapta azi am pus etrierok de w211 e320 fl.Discuri noi ATE si placute tot ATE.
                          Daca la inceput de cand am cumparat masina m.zis ca are frane de exceptie acu clar depaseste limitele si la franare brusca baga botul masinii in asfalt.Clar trebuie etriere si pe spate sau poate acu o fi momentul de ceva etriere si discuri AMG?!?
                          Ii pusesem un gand de vanzare ca sa iau un w212 insa daca mai iau o masina va merge in garaj la pastrat!
                          Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
                          Last edited by broscutza2001; 12-02-2017, 20:24 PM.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Amg - Amg !!!

                            Comment


                            • Foarte frumos!!
                              Să știi să lupți când vrei să ai.
                              Să nu regreți când pierzi sau dai

                              Comment


                              • buna miscare!
                                Si eu pe ATE inclin sa merg la primavara.
                                Ce model de placute ATE ai luat?
                                Daca poti, masori discurile? Is curios cat erau de roase.

                                Nu lua w212, ramai la asta, mai personalizezi la ea.
                                Is curios daca reusesti sa o vinzi la un pret decent. La cat ai muncit pe ea sa o upgradezi e pacat sa o dai pe de gratis.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF