Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Semnalizare catre dreapta, auto-reparare ? Pornire canci...

    Buna ziua !




    Fara sa umblu la nimic, semnalizarea catre dreapta s-a auto-reparat, se pare. Adica dupa un weekend de umblat in zona Kaiserslautern - Saarbrücken - Saint Avold, cu semnalizari pe masura, totul functioneaza fara probleme sau ezitari la acest capitol...


    Prin compensare, am avut alte probleme... Finalizand ieri dupa amiaza o sesiune de shopping impreuna cu doi colegi de munca, la tentativa de plecare din parcarea Intermarché-ului local, Benz-ul nu a dat nici un semn. Adica pun contactul, fac bujie normal, dar cand sa invarta motorul, canci.


    Cum magazinul in cauza e la doi pasi de sediul firmei pentru care prestam, unul din cei doi colegi face un drum per pedes pana acolo si vine cu al sau Suzuki Grand Vitara XL7. Avand asupra Benz-ului vreo doua-trei sufe si trei perechi de ocheti, remorcam treaba si ajungem la noi in curte.


    Acolo, dupa ce i-am rugat pe colegi sa ma lase singur ca sa judec/rumeg/analizez problema, lucrurile au decurs relativ simplu. Partea mecanica de contact am exclus-o, acesta avand undeva la vreo trei sau patru ani. Nu si partea electrica, pen' ca un fir sau un papuc se pot intrerupe sau rupe, etc.


    Electromotorul l-am exclus deasemenea, pen' ca toti cam atatia ani are, si comandat "pe direct", adica executand un contact electric cu o surubelnita mai serioasa intre plusul permanent si cel de excitatie (vezi mai jos chestiile incadrate cu rosu), motorul porneste fara probleme.



    Pre-filtru motorina.jpg



    Apoi am luat in calcul varianta ca NSS-ul cutiei automate sa aiba figuri. Adica contactele sale sa fie murdare sau oxidate si sa nu simta ca ar fi in "P" sau in "N", unde pornirea motorului este permisa/posibila. Cum treaba asta nu apare chiar asa de brusc si nici in ambele pozitii deodata, am exclus si asta...



    Deci, ma apuc sa desfac partea inferioara a bordului, cea de sub volan, ca sa vad ce chestii electrice de-ale contactului nu ar fi OK. Din pacate, nu am gasit nimic a fi in neregula, si deja imi dadea cu virgula. Fac un test aleator de pornire din cheie, si motorul porneste. Binenteles ca injur, pentru ca la urmatoarele opt tentative de pornire din cheie, acesta nu a mai pornit... Ma duc iar cu surubelnita la electromotor, inchid circuitul descris mai sus, motorul porneste. Incerc iar din cheie, zero rezultat. Virgula devenea tot mai mare...


    Cu alte cuvinte, de la contact la electromotor nu mai venea plus de excitatie. Din cate stiu eu, neavand schema electrica a masinii la indemana, intre contact si electromotor, firul de excitatie nu are nimic in cale, adica siguranta sau releu. Firul parea si fizic in stare buna, papucii ficsi, fara oxizi, piulitele erau stranse, etc.


    Si imi trece prin cap ideea ca de la baterie pana la contact ar putea exista ceva contacte proaste. Incep de la baterie, unde ramura de plus secundara, adica nu aia care duce plus la electromotor, parea foarte OK. Cum ramura asta de plus duce curent la toata treaba electrica a masinii, primul element verificat a fost tabloul de sigurante. Conform legendei acestuia, nu am descifrat nimic ca avand de-a face direct cu contactul. Dar asta nu m-a descurajat, si am scos si reintrodus la loc fiecare siguranta, tensionand usor soclul fiecareia.


    Guess what ? Totul a revenit la normal, pornirea motorului functioneaza din cheie fara probleme. Dar tot nu stiu precis care a fost siguranta cu probleme de contact sau daca nu cumva alta a fost problema, si treaba s-a auto-remediat, ca si semnalizarea catre dreapta...



    Intre timp, pre-filtrele de motorina care-mi lipseau din stoc au ajuns in posesia mea:


    Pre-filtre motorina unisens.jpg


    Deci, schimbarea butonului de avarii (sau a manetei de semnalizare) se amana deocamdata. In schimb, conversia electricii de la sigurante ceramice la cele plate a.k.a. moderne, devine tot mai de dorit. Plus ca am descoperit ca am lumini de ceata pe fata doar pe stanga...





    Dragos

    Comment


    • Ventilator habitaclu, take 2.5 And stuff.

      Buna ziua !




      Mi-am mai tras un W124 din 1987 cu 603 aspirat, 722.4 automat, clima, carlig de remorca si velur pe dinauntru. E al treilea la colectie... Dupa ce mi l-am adus mai aproape de baza, azi l-am aranjat usor, ca a stat vreo sase ani nemiscat. Subiectul va fi tratat pe viitor...


      Acum, legat de cel titular, masina de toata ziua. In trecut am avut stres cu ventilatorul de habitaclu, si ca atare am facut de asa natura incat sa primesc unul second-hand la pret de cadou. Cadoul asta si-a facut si el treaba vreo doi sau trei ani, adica pana azi. Cum stiam clar ca va veni odata aceasta zi, anul trecut pe vremea asta mi-am comandat un ventilator nou de la Nissens. Pe care, din motiv de lene/puturosenie/comoditate, nu l-am montat, si e acasa, undeva pe un raft...


      Lucrurile au decurs astfel: pornesc masina de dimineata, dau drumul la chestiile generatoare de caldura si m-apuc de vaslit cei zece centimetri de zapada depusa pe masina. Dupa vreo zece minute, ventilatorul a murit. Verific siguranta, era OK. Si ma gandesc ca a murit ventilatorul, sau pe undeva e un contact imperfect.


      Ca sa ajungi la ventilatorul unui W124 care nu are clima si filtru de polen e simplu, da' tre' sa dai jos mecansimul stergatorului, ca nu iese ventilatorul de el. Nici asta nu e complicat. Deci:


      Cu capota de-ampicioarelea (la 90º) ai acces la plasticurile care impiedica mizeriile sa ajunga prin ventilatie si le dai jos (suruburi marunte la baza parbrizului). Tot acolo este o fasie/ornament de cauciuc care ascunde cele doua suruburi de prind mecanismul stergatorului de parbriz de caroserie (tubulara de zece milimetri cu prelungitor mediu/lung trebuie aici). Celelalte doua suruburi care tin mecanismul asta de caroserie sunt in stanga motorului de stergator, merg ca aceeasi tubulara de zece milimetri. Bratul stergatorului si lamela raman in pozitia normala de repaos, nu incurca cu nimic.


      Odata mecanismul stergatorului usor departat de pozitia sa, ai acces la cele trei suruburi ale ventilatorului (tubulara de 7 milimetri cu prelungitor scurt). Le desfaci, mergi pe firele electrice pana la mufa, demufezi si scoti treaba afara. Apoi injuri, ca-s -3 grade si tu lucrezi outdoors, iar vinul cald cu scortisoara consumat de colegii care te incurajeaza nu se aplica in cazul tau, ca tre' sa pleci peste o ora la Saarbrücken cu treaba.


      Studiind factorii primi ai operatiei, incep sa observ lipsa de profesionalism si chef a celui care mi-a montat parbrizul acum vreo sase ani. Adica mastic in exces in zone unde acesta incurca montajul altor elemente.



      Mastic 1.jpg Mastic 2.jpg Mastic 3.jpg Mastic 4.jpg



      Se observa masticul in plus, decupat cu cutter-ul de mine azi, precum si "aranjarea" piesei de plastic de la baza parbrizului, acolo unde n-a intrat corect din cauza masticului. Inca odata se dovedeste ca Romania este tara lucrului aproape bine facut...



      Treaba cu ventilatorul a aratat asa:


      Venti 1.jpg Venti 2.jpg Venti 3.jpg Venti 4.jpg





      Iar noul Benz vechi e cel argintiu:


      De plecare 2.jpg




      Va urma, ca pe marti/miercuri vine ventilatorul cel nou.





      Dragos

      Comment


      • Frumos noul agregat, sunt totusi curios cum a ajuns aripa sa stea in pozitia aia
        Care din 603-uri e montat pe 124? Din cate stiu sunt vreo 3 variante de motorizari pe modelul respectiv. Cum se comporta masina cu aspiratul in cauza, ca la mine ma intrec si biciclistii.

        Comment


        • Buna ziua !




          Aripa lu' ala "nou" arata asa datorita neatentiei. Masina a stat nemiscata mult timp langa ceva stive de paleti goi, ca am luat-o din curtea unei firme care produce asa ceva. La un moment dat, in trecut, un motostivuitorist a intrat cam adanc cu furca sub o stiva de paleti si a prins cu varful furcii si aripa, ridicand partial masina. Cu rezultatul din poza, ca la un moment dat s-a prins ca stiva de paleti nu poate fi chiar asa de grea...


          603 aspirat nu sunt decat doua modele, cu diferente de 4-5 HP intre ele. Adica ce mi-e 109, ce mi-e 113 HP. Fiind dinainte de 1989, e varianta de 109HP. Estimez ca pe tine te depasesc biciclistii ori pentru ca nu stii sa mergi, ori pentru ca motorul nu e OK, respectiv nu trage sau nu e imperecheat cu grupul/cutia corecte. Nici cu 601 nu am avut probleme de tras, cu exceptia dealurilor si a reaccelerarii dupa o franare mai serioasa.



          Ce am observat pana acum la cel "nou":


          - oglinda reglabila electric doar pe dreapta, si functioneaza chiar.
          - functioneaza chiar si incalzirea din luneta.
          - nu vine caldura inauntru, desi apa urca pana unde trebuie si furtunul de sus al radiatorului e cald, deci termostatul ar fi OK
          - nu stiu inca daca functioneaza clima, dar nici nu stiu cum s-o manipulez (cele trei butoane...).
          - ventilatorul de habitaclu functioneaza pe toate pozitiile, la fel si reglajele sus/jos.
          - nu are trapa, iar geamurile sunt actionate electric doar pe fata.
          - nu are ECU ala mare din spatele bateriei.
          - are radiator pentru lichidul servodirectiei.
          - nu are ABS
          - usa din dreapta spate nu se deschide nici de-afara, nici dinauntru, dar manerele respective nu trag in gol, ca ceva rezistenta se simte acolo.
          - ceva fisuri in evacuare, aproape de motor, ca se aduna putin fum in compartimentul motor. Si spartura se si aude...






          Dragos

          Comment


          • Le repari pe toate cu timp si rabdare, merita masinile astea.

            Al meu cotetz are om617 cu 88 ps si 2.1 tone gol, asa ca ca poti sa iti dai seama de ce am zis ca ma depasesc si biciclistii. Motorul si toate agregatele sunt ale masinii, doar ca nu e facuta pentru "viteza".

            Comment


            • Ventilator habitaclu, take 3.0. And stuff.

              Buna ziua !




              A venit ventilatorul de habitaclu acum cateva zile si azi s-a dat situatia de a-l si monta. Considerand ca treaba a ramas demontata de cand am scos vechiul ventilator, task-ul de azi a durat cam o ora, cu tot cu cu vorbit la telefon. Like this:


              A venit piesa.jpg Comparatie 2.jpg



              Se observa gaura prin care trebuie trecute firele, vedere din ambele parti:


              Gaura pentru fire 1.jpg Gaura pentru fire 2.jpg



              Aici tre' sa ajungi cu mufa noului ventilator, la divizorul rezistiv:


              Divizor rezistiv 1.jpg Mufa in divizorul rezisitiv.jpg



              Detalii legate de pozitia in care tre' sa ajunga stergatorul ca sa poti sa-ti faci bine treaba:


              Stergator basculat pe spate.jpg




              Aici se observa mai in detaliu prinderea de sub parbriz a timoneriei, a.k.a. sasiului stergatorului:


              Prindere stergator de masina.jpg



              Preventiv fiind, luasem si ceva piulite de tabla si suruburi noi pentru plasticurile demontate. Si am folosit din ele...:


              Piulite de tabla de diverse marimi.jpg



              Treaba la gata:


              Treaba la gata.jpg




              Per total, presupunand ca ai piesa la indemana, task-ul va lua cam o ora si jumatate sau doua. Si e la indemana oricui care are macar opt clase si ceva logica in gandire...






              Dragos

              Comment


              • Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna ziua !

                - nu vine caldura inauntru, desi apa urca pana unde trebuie si furtunul de sus al radiatorului e cald, deci termostatul ar fi OK
                Dragos

                Salutam!
                Poti sa verifici daca ''butoiasele" ce ies din radiatorul de caldura(in compartimentul motor) functioneaza.




                Originally posted by Heavy D. View Post

                - nu stiu inca daca functioneaza clima, dar nici nu stiu cum s-o manipulez (cele trei butoane...).


                Dragos
                Daca te intereseaza atasez poze cu paginile din manualul climei. Daca doresti in alta limba(engleza, franceza italiana) se poate rezolva.
                Numai bine si sanatate maxima!
                Attached Files
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • W124 - incalzire/racire habitaclu.

                  Buna seara !



                  @ tumar: multumesc ! Dar:



                  Butoanele climei respective arata asa:


                  Butoane clima.jpg


                  Si unul din ele imi pare diferit de ce este prezentat in carte, ca pozele nu "este" prea clare.



                  Legat de "butoiase", nu stiu ce-s alea. Am doar doi robineti de caldura tipici unui W124 si altceva nimic. Adica asa ceva:


                  Robinetii de caldura habitaclu.jpg



                  Ceea ce imi da cu virgula este ca furtunul care pleaca de la termostat catre robinetii de caldura nu se incalzeste pe bucata pana la pompa de pe traseu, darmite dupa pompa. Acest furtun:


                  Vedere zona termostatului 2.jpg



                  Ma mai gandesc...







                  Dragos

                  Comment


                  • Scuze pentru calitatea pozelor.
                    "Butoiasele" de care spuneam sunt acei robineti de care spui. Ele inchid sau deschid circuitul de caldura. Iar circulatia apei prin calorifer este ajutata de acea pompa din care iese furtunul cel marcat de tine.

                    In legatura cu butoanele, in manualul masinii mele, la clima butoanele sunt asemanatoare cu ce ai pe a ta masina, cu exceptia unui singur buton. La tine, cel de jos, este EC insa in carte este cel de recirculare aer. Primele poze atasate in postul anterior sunt din manualul climei ce este pe masina mea(este un manual separat).
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • Pompa aia, care la unele modele lipseste cu desavarsire, nu stiu ce rol are, ca nu-i aia de taxi, care mai misca apa prin radiatorul de habitaclu si cu motorul oprit (si pe care eu o am pe alta masina). Am o masina care nu are deloc pompa aia "ajutatoare" si caldura in habitaclu functioneaza perfect...


                      Robinetii, presupunand ca nu se alimenteaza cu tensiune din rozetele de reglaj temperatura din habitaclu, sunt conceputi sa fie deschisi la maxim. Am avut problema asta la alta masina si la vremea respectiva am rezolvat-o.


                      Problema este ca furtunul indicat de mine nu se incalzeste, deci undeva ceva nu lasa apa calda a motorului sa ajunga la el. Legat de clima, o descifrez eu pana la urma. Tre' sa fac rost de un manual de operare al unui W124 si de acolo vad mai departe.






                      Dragos

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        furtunul care pleaca de la termostat catre robinetii de caldura nu se incalzeste pe bucata pana la pompa de pe traseu, darmite dupa pompa.
                        Eu zic să încerci să faci by-pass la pompă, eliminând-o din circuit și vezi dacă așa trece apa caldă... Dacă trece, trebuie examinată pompa (pe care nici eu nu o am pe W124, dar am căldură în habitaclu la doar câteva minute după pornirea motorului).
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Pai...dau si eu cu parerea, tocmai acea pompa de recirculare cred ca este problema !!!Mai exact, daca este pusa pe circuit si ea nu functioneaza aceasta nu face decat sa obtureze circuitul apei si nu-i da voi sa circule,implicit sa dea caldura in masina.Am desfacut una la primul Sprinter ,deoarece nu pleca Webasto, si am vazut ca in ea are niste paleti care ajuta la circulatia apei in circuit.A mea avea paletii blocati datorita unei mici bucati de silicon sau plastic negru ajuns acolo !!Sau se pot arde carbunii care se schimba destul de usor...Poti incerca sa lovesti cu ceva metalic in corpul pompei si in cazul in care sunt carbunii acestia ar trebui sa plece totusi in urma socului....Asa identifici problema dceoarece dupa ce o opresti la pornire trebuie lovita iarasi altfel nu o ia...
                          Last edited by Cristi Nazarov; 12-20-2017, 09:46 AM.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • Salutam!
                            Pozele ce le-am pus sunt din manualul masinii mele, W124. Doar ca este pentru modelele pe benzina.
                            Am gasit asta pe net.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • Buna seara !




                              Pompa aia fantastica, buna-rea, pana la ea furtunul tre' sa se "incalzeste", dar asta nu se intampla. In plus, nu am nici un buton prin bord de pompa on/off (cum au taxi-urile pentru pompa de recirculare in mod de stationare), asta daca nu cumva porneste de capul ei cumva. Cumva cum ?


                              Oricum am de gand sa sar peste pompa aia, ca nu-i vad rostul acolo, iar daca o fi s-o pocnesc cu ceva metalic, acel ceva va fi o sina de cale ferata sau o cupa de excavator.


                              What if dupa scoaterea din circuit a pompei, furtunul ala fantoma tot nu se incalzeste ? Atunci ce fac ?


                              Si daca tot imi da cu virgula, azi tocmai ma gandeam ca la Benz-ul de naveta am diuze stropitoare de parbriz incalzite, dar nu stiu cine/cum/cat timp comanda caldura acolo, ca nici pentru alea n-am buton...






                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post
                                Si daca tot imi da cu virgula, azi tocmai ma gandeam ca la Benz-ul de naveta am diuze stropitoare de parbriz incalzite, dar nu stiu cine/cum/cat timp comanda caldura acolo, ca nici pentru alea n-am buton...


                                Dragos
                                Diuzele stropitoare sunt comandate de un termostat electronic care este prins pe capota (fac maine o poza cu locașul lui) ar trebui să cupleze cand coboară temperatura sub 5 grade. De obicei si furtunul care duce de la vas până ala stropitoare e încălzit, daca nu ma înșel au ceva legatura si cu încălzirea in oglinzile laterale.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF