Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W212 - Problema retrofit stopuri cu semnalizare LED

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dpdv electric nu e nici o problema decat de implementare. Mie nu mi se pare o solutie safe lasata asa ca in poza.
    MA refer dpdv mecanic, nu sunt bine fixate, iar dpdv economic piesele sunt prea scumpe pt ce fac. Ca sa nu zic ca ar fi mers si niste valori mai mici, pt disipare corecta.

    Is curios de argumente contra rezistentelor.
    Evident, consuma curent in plus, dar in rest, cu o implementare corecta nu reprezinta nici un pericol.
    Un bec e mult mai nasol ca o rezistenta chioara. Are sub 10% din rezistenta la rece, ceea ce genereaza un soc la fieacre clipire a semnalizatorului.
    Rezistenta e mult mai blanda.

    Cat timp legi cum terbuie si dimensionat corect nu are ce sa se intampla, IMO.
    Ca e tiganie, asta e.

    Comment


    • #17
      Acum crezi ca după 20 de ani de energy management e greu sa aprinzi un bec, fie el rece sau cald...
      Își mai închipuie cineva ca pt becul de semnalizare vin 14,4V asa pur și simplu?

      Electric, soluția cu rezistente este pe cât de greșită pe atat de periculoasa.
      In primul rand copcile ale albastre nu se folosesc în auto, la fel si sarmulitele roșii.

      In Al doilea rand, SAM-ul alimentează becurile pe rand și cu o tensiune PWM, modulata in frecventa și se bazează exact pe proprietățile filamentului din bec pt a integra valoarea finala.

      Astfel, sarcina s-a transformat din preponderent rezistiv în rezistiv și faptul ca nu se întâmplă vârful de consum la aprinderea LED-ul, îl face pe Sam sa nu limiteze curentul și sa ii dea rezistentei PWM pana ia foc.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        PWM se poate da pana la 100%. 100% fiind cei 14V.
        Eu nu cred ca SAM-ul ala are un boost converter in el incat tensiunea sa sara peste cea de la alternator. Si nu vad de ce si-ar bate capul prea mult cand premiza e ca becul se descurca. IAr becul sa fie comandat in curent si nu in tensiune iar mi se pare un caz f putin probabil.
        In primul rand ar clipi tare ciudat, daca ar fi sa il alimentezi dintr-o sursa de curent de valoarea curentului prin bec la cald.
        S-ar aprinde prea lent.
        Nu stiu daca 212 e diferit de 211, dar o sa fac niste experimente maine cu masina mea.
        Is curios si eu ce fenomene se intampla.

        DAca rezistenta aia e calculata incat sa disipe puterea max calculata plus o margine de siguranta, ca doar nu te zgarcesti la 2-3 lei in plus, chiar nu vad cum ar putea lua foc.

        10R e chiar putin, chiar si in capsula aia.
        Eu as alege o valoare cat mai mare, la limita la care da eroarea, nu are sens sa disipi putere aiurea, mai ales in spatii inchise.

        Oricare ar fi, cred ca se poate hack-ui, dar cu cap si cu vreo 2-3 calcule de bun simt.
        ASta daca reprogramatul nu e o solutie. Daca e chiar musai sa ai un varf de curent, ca la un bec, mai poti pune un condensator si o dioda + rezistenta mai mica, tot ca si consumator. In felul asta pornirile vor fi mai violente.

        Nu desenez schema, cine nu intelege din descriere, e clar ca nu se pricepe, deci sa stea deoparte.
        Din categoria, "don't worry, i've f**ked up more expensive things than this one!" ))
        Last edited by Sharky; 10-08-2017, 00:30 AM.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF