Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cât ulei consumă mercedesul vostru?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Detin un w169 a180 cdi cu un nr. de 190 km din 2007. Schimbul al fac la 15 Km cu Liqui moly Top tec 5w40 mb229.31. Mentionez ca nu ami mananca ulei decat foarte insesizabil . In bord imi arata tot 5.8 litri cat este nivelul normal iar pe joja nu ami dau seama vizual ca a scazut. Recomand

    Comment


    • #17
      Sa ma ingrijorez?

      Deci,agregatul,un w210 280 v6 de prin 1998 cu aproape 240 de mii.
      Dupa un weekend prelungit si vreo 2000 de km facuti in forta(160-180km/h) si kick-downuri multe duse pana spre 5000 de ture acum stau cam in dubii.Schimbul de ulei l-am facut cu vreo 10.000 in urma..valv max life 10w40 si pana atunci nu am completat niciodata,uleiul pe joja fiind mereu la nivel,de data aceasta insa,inainte sa plec la drum verificat ulei,era la nivel,ajuns dupa 1000 de km si 7 ore mers continuu completat 400 ml.La intors nivel ok,mers in forta completat tot aprox. 400 ml.Recunosc ca am cam abuzat de motor de regula nu depasesc 3000 de ture(140) dar acum a trebuit sa vad la ce sunt buni cei 204 caluti(daca ii mai are pe toti).

      Comment


      • #18
        Originally posted by claudiugiuclea View Post
        Detin un w169 a180 cdi cu un nr. de 190 km din 2007. Schimbul al fac la 15 Km cu Liqui moly Top tec 5w40 mb229.31. Mentionez ca nu ami mananca ulei decat foarte insesizabil . In bord imi arata tot 5.8 litri cat este nivelul normal iar pe joja nu ami dau seama vizual ca a scazut. Recomand
        Astazi am ajuns la 240.000 km fara nici cea mai mica problema.

        Comment


        • #19
          Al meu W212 are 280.000 km, folosesc MB 229.51 (habar nu am de cine e fabricat, la noi vine cu cisterna) fac schimbul pe la 20.000 km (nu apuca jumatate de an) de la schimb la schimb mai copletez vreo 1,5l, cam 200 - 300 ml la verificarile lunare care i le fac. Mentionez ca e alergata saracuta.
          Das Beste oder Nichts !!!

          Comment


          • #20
            Salutare,
            Al meu w212 220d din 2009 are 270000 km si ultimul schimb l-am facut la 15000 km si am completat 300g ulei Mercedes original 5w30.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cutaresku View Post
              Pai... io am acum 177.000km, insa nu-mi papa ulei
              ...
              Confirm spusele lui Silviu. Masina in continuare consuma doar motorina .
              Verificat si din computer si pe joja. In cazul in care a "papat" ceva ulei este insesizabil pe joja.

              Am insa si o alta intrebare. Cand verifici pe CB ma gandesc ca exista o toleranta nu? Adica exista un minim si un maxim intre care computerul nu te atentioneaza. Stie cineva cat este acea toleranta? Umbla vorba ca pe joja intre nimim si maxim ar fi cam 1 litru de ulei diferenta.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                CLS63 AMG S 4M

                Primul service a fost făcut la Stuttgart când am cumpărat mașina, la vreo 9 mii și ceva de km. Ulei 229.5 Mobil 5W-40.

                Până la următorul schimb, făcut de când este la mine, nu a mâncat ulei. Poate a "mâncat" o leacă dar n-a fost nevoie să completez. Am dus-o la schimb după aproximativ 16 mii de km, nivelul uleiului fiind foarte aproape de maxim.

                Al 2-lea schimb s-a făcut la Duisburg și au folosit 229.5 Mobil 1 0W-40.
                În 17 mii de km am completat 1 litru. Între schimbul 1 și 2 mașina a fost "alergată" mult mai bine ).

                Ieri am dus mașina pentru al 3-lea service, ei recomandând tot 0W-40.
                Regulament general Club Mercedes.

                Comment


                • #23
                  Salut! Am fost sa vad un w203 facelift c180 kompressor automat cu 212000 de km din 2005, iar proprietarul m-a avertizat ca
                  ''la 5000 de km mai trebuie completat cu un litru de ulei. Lucru stiut la motoarele astea''

                  Mi-a spus ca foloseste ulei 5w-40 BLATT. Vi se pare mult?
                  Last edited by tatariga.cristi; 06-02-2018, 12:36 PM.

                  Comment


                  • #24
                    ...........

                    Nu exista nici un lucru stiut la motoarele acestea,ca e normal sa consume ulei.Daca merge vorba de 0.5 l la 10-12 000 kkm-e destul de real.Mai zic unii ca la ei nu papa un gram-povesti.La fiecare motor(in stare ok) uleiul se consuma putin(chiar daca sunt numai 100ml)-si asta e normal.In multe cazuri masinile care consuma ulei un pic mai lacom,au vesnic plasticul de acoperire al motorului murdar de ulei.

                    Comment


                    • #25
                      Da... si nu...

                      Intr-adevar la Kompressor se zice ca ar consuma ulei... La 5K sa pui 1 litru e cam multisor... Depinde pe unde "iasa" din motor.

                      La masina mea, C180, `96, initial imi papa cam 1.5 l la un schimb (10-11000 km). Dar masina a venit deja cu rulaj mare la mine (280K la achizitie). Surprinzator, dupa vreo 2 schimburi "consumul" de ulei a scazut simtitor. Acum, la peste 400K rulati bag 1 litru intre schimburi (adica la un plin mi-ar intra 5.5 l de ulei, eu cumpar 6 l, un bidon de 5 l si un flacon de 1 l... 5 l bag in motor si flaconul de 1 l il folosesc pentru completare, neasteptand sa se aprinda becul in bord). Pana la urmatorul schimb nu mai ajunge la nivel minim (imi ia maxim 800 de grame la 10000 km)

                      Deci e relativ... Trebuie vazut daca nu pierde ulei pe undeva... Doar ca sa nu fie cumva mai mare "consumul", atunci e deja destul de mult!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        Ca utilizator de 1.8k, pot spune ca motorul meu intre schimburi(10K km) nu a consumat ulei incat sa-mi afiseze in bord. Daca a consumat, a fost o cantitate neglijabila.
                        Last edited by cosminflorea; 06-02-2018, 18:15 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Bordul e prea relativ.
                          La mine media a fost pana acum de 1.5-2L la 10-13kkm. Problema e ca nu mi-am notat exact unde era nivelul si am uitat.
                          Cert ca sa pt a mentine la nivel toti cei 10L din cele 2 bidoane au ajuns in motor. Si de acolo am mai mers inca niste mii pana a scazut la 7L si am desfacut alt bidon.
                          Ulterior am aflat ca nivelul corect nu e de 8L cum credeam eu, e de 7.5L.
                          Asta e.

                          Am observat ca papa mai mult la drumuri scurte iarna prin oras.
                          La un drum lung Cj-Hu-HR-MNE-SRB-Cj, peste 3.5kkm parcursi asteptam sa pape peste 700ml. Cand colo abia a papat 300-500ml dupa calculele mele.
                          Desi in acest drum s-au parcurs peste 1000km de autostrada, la viteze ridicate, in rest drumuri nationale, dar nici acolo nu am dormit.
                          Masina e pe GPL deci nu are probleme de dilutie a uleiului.

                          Masina a mers cu 5w30 10k apoi 5w40 18k, pe ambii i-a mancat exact la fel.

                          La pornire la rece, dupa multa vreme de stat da un mic fum de ulei ars, deci e clar ca semeringurile supape nu mai sunt ce au fost.
                          In rest daca intrerup ventilarea carterului nu ies gaze de acolo, asadar segmentii se tin bine.
                          Depuneri pe toba sau bujii nu am.

                          Ca se poate cu consum zero, e irelevant, inseamna 40-50lei la 10kkm, nu e uleiul asa scump. Nu e o problema ce merita rezolvata.

                          Comment


                          • #28
                            Va salut
                            Am un E270CDI w211 din 2004. Am cam 240.000 km facuti de mine. Folosesc Mobil1 0W40. Il schimb la 16-18 mii km. Nu completez. In bord vad ca nu trebuie sa completez. Scrie ca am 6 litri.

                            Comment


                            • #29
                              Al meu papa gras(180 Kompressor din 2003).La 4k mananca 1,5litri de 5w40 Motul xcess.Il am de putin timp:12k km.Masina are teoretic 190k.La ITP au zis ca polueaza.Au trebuit sa-l tina accelerat sus de ture 2-3 minute ca sa scoata gazelle in parametri normali.Ziceau ceva de catalizator,ca dupa ce l-au incalzit a functionat bine.Nu scoate fum ,dar are depuneri pe toba.Simeringurile de la supape si distributia le-am schimbat.La segmenti nu m-am uitat.Am cumparat solutie de curatat catalizatorul si urmeaza sa o pun in benzina.Sa vedem...

                              Comment


                              • #30
                                trebuie sa vezi concret de ce polueaza, ce parametri nu ies bine.
                                Poate si de aer fals sa polueaze, deci furtunuri de vacuum. Daca era de la catalizator atunci nu polua nici turat. Sau cel putini sansele erau mici.
                                Motorul terbuie sa fie cald ca sa nu polueaze, dar presupun ca ai respectat asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF