Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cls 320cdi 3.0 V6 ulei in vasul de expansiune

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cls 320cdi 3.0 V6 ulei in vasul de expansiune

    Salut am si eu o problema cu masina De ceva timp am vazut ca am ulei in vasul de expansiune Din ce m am documentat pe internet am mazut ca asta inseamna garnitura de chiuloasa sau racitorul de ulei (termoflot) Am verificat uleiul la motor totul bine si frumos nu am apa in ulei Nu imi fierbe nu imi face presiune deci asta ar insemna ca garniturile de chiuloasa sunt ok (sper)
    Am trecut pa a doua optiune racitorul de ulei (termoflotul) am comandat altul nou l am schimbat am luat si garnituri noi zis si facut
    Dar problema tot persista. Care ar putea fi cauza? Nu stiu daca cutia are racitor (cutie 7g auto) si exista vre.o posibilitate ca uleiul sa ajunga in vasul de expansiune

    Tin sa mentionez ca temperatura apei este mereu ok nu urca mai mult decat trebuie

    Multumesc frumos

  • #2
    Originally posted by Ak56xxd View Post
    Salut am si eu o problema cu masina De ceva timp am vazut ca am ulei in vasul de expansiune Din ce m am documentat pe internet am mazut ca asta inseamna garnitura de chiuloasa sau racitorul de ulei (termoflot) Am verificat uleiul la motor totul bine si frumos nu am apa in ulei Nu imi fierbe nu imi face presiune deci asta ar insemna ca garniturile de chiuloasa sunt ok (sper)
    Am trecut pa a doua optiune racitorul de ulei (termoflotul) am comandat altul nou l am schimbat am luat si garnituri noi zis si facut
    Dar problema tot persista. Care ar putea fi cauza? Nu stiu daca cutia are racitor (cutie 7g auto) si exista vre.o posibilitate ca uleiul sa ajunga in vasul de expansiune

    Tin sa mentionez ca temperatura apei este mereu ok nu urca mai mult decat trebuie

    Multumesc frumos
    Buna ziua. M-am confruntat si eu cu o problema asemanatoare ca a ta, dar la mine a fost termoflotul. L-am schimbat si totul este in regula acum. Totodata, din ce am vazut, o alta posibilitate ca uleiul sa patrunda in vasul de expansiune este pe la radiatorul de racire a uleiului de la cutia de viteze. Acesta se afla in interiorul radiatorului de racire a uleiului. Daca uleiul care patrunde in instalatia de racire eset de motor, atunci e clar ca ori termoflotul nu a fost inlocuit cum se cuvine, ori garnitura de chiulasa este arsa. Din cata mecanica stiu eu, si nu stiu multa, daca garnitura de chiulasa este arsa, ar trebui sa sufle in vas(sa bolboroseasca cu motorul pornit).
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • #3
      Originally posted by herchea View Post
      Buna ziua. M-am confruntat si eu cu o problema asemanatoare ca a ta, dar la mine a fost termoflotul. L-am schimbat si totul este in regula acum. Totodata, din ce am vazut, o alta posibilitate ca uleiul sa patrunda in vasul de expansiune este pe la radiatorul de racire a uleiului de la cutia de viteze. Acesta se afla in interiorul radiatorului de racire a uleiului. Daca uleiul care patrunde in instalatia de racire eset de motor, atunci e clar ca ori termoflotul nu a fost inlocuit cum se cuvine, ori garnitura de chiulasa este arsa. Din cata mecanica stiu eu, si nu stiu multa, daca garnitura de chiulasa este arsa, ar trebui sa sufle in vas(sa bolboroseasca cu motorul pornit).
      Asa arata inculpatul.

      Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • #4
        Mersi frumos de raspuns

        Nu imi bolborpseste in vas deci garnitura de chiuloasa ar trebui sa fie ok termoflotul l am schimbat cu mana mea si m am asigurat ca am facut totul ca la carte .

        Din cate vad in pozele care le ai postat daca dau jos radiatorul masini pot scoate din el
        Si schimba radiatorul care raceste uleiul la cutie. La mine in vasul de expansiune uleiul care se combina cu apa are o culoare verzuie nu se face alb
        In post am uitat sa mentionez ca masina este 2006

        A trebuit sa desfac foarte multe chesti sa pot ajunge la el
        Attached Files
        Last edited by Florin_WES; 09-28-2017, 07:24 AM. Reason: Poți edita un post 10 minute.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ak56xxd
          a trebuit sa desfac foarte multe chesti sa pot ajunge la el
          Si la mine tot 2006 e masina si motorul arata diferit, iar termoflotul arata diferit, deoarece a mea e 5.0 benzina.In schimb radiatorul nu ar avea de ce sa fie diferit. Si da , acel radiator de racire ulei la 7G este in radiator.Eu am dus masina la un radiator workshop si au facut toate operatiunile.
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • #6
            Am sa dau jos radiatorul in weekend sa vad care este treaba din cate am obesrvat radiatorul de ulei pentru cutie este atasat de radiatorul mare undeva in partea dreapta cum stai cu fata la motor

            Comment


            • #7
              De obicei presiunea lichidului de răcire e mai mare decât a uleiului, astfel e posibil ca în cutie sa fi ajuns mai mult antigel decât ulei în vas, dacă răcitorul cutiei e vinovatul,
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Deci asta inseamna ca In weekend cand am sa schimb cooler-ul va trebui sa fac si revizia la cutie. Problema este ca nu gasesc sa cumpar coolerul maine va trebui sa sun la mercedes sa vad ce pret au la el

                Din ce am gasit pe ebay observ ca racitorul de ulei pentru cutie vine practic cu tot radiatorul
                Attached Files
                Last edited by Florin_WES; 09-28-2017, 07:26 AM. Reason: Poți edita un post 10 minute.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ak56xxd
                  Din ce am gasit pe ebay observ ca racitorul de ulei pentru cutie vine practic cu tot radiatorul
                  Daca tot esti din Bucuresti de ce nu vorbesti cu colegul CL600 sa ii faci o vizita la atelier?
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment


                  • #10
                    Sunt din Bucuresti dar locuiesc in Anglia

                    Comment


                    • #11
                      Exista vre un test pe care as putea sa l fac sa vad daca sunt garniturile de chiuloase duse?

                      Comment


                      • #12
                        Exista un test care se face, am citit pe undeva pe forum pe aici, prin care se determina prezenta dioxidului de carbon in instalatia de racire. Oricum de existat, exista testare pentru asa ceva!

                        Here is another head gasket test video where I am using a chemical kit and comapring it to the gas analyzer for accuracy. https://youtu.be/k5VVcNKAK6UEngine ...

                        -mai edificator
                        Last edited by Florin_WES; 09-28-2017, 07:34 AM. Reason: Poți edita un post 10 minute.
                        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                        Comment


                        • #13
                          O singura intrebare:dupa ce ai rezolvat problema termoflotului ai spalat gospodareste toata instalatia de racire a masinii????Intreb asta pentru ca asa cu i-am spus si cologului hercea in postul lui si eu am patit aceeas chestie,la un alt motor si a trebuit sa fac 2-3 spalari in cateva saptamani pentru a indeparta tot uleiul din instalatie(furtune,motor,radiator,radiator caldura).Asa am spus si eu dupa ce am schimbat termoflotul si am spalat prima data instalatia: ca problema persista !!!Apoi am dat jos radiatorul,absolut toate furtunele posibile la care am avut acces si am mers cu ele la spalatorie.....De curiozitate, da jos un furtun de preferat care are un cot pe el, baga o carpa si vezi ce scoti de pe el....Pe la toate coturile posibile se depune mazga de ulei care se elimina greu...
                          Zic eu ca e mai simplu si ieftin sa te ocupi de astea decat de cutii de viteze si altele....Plus ca logic ar fi ca nu se strica doua lucruri odata pe masina.... Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Mersi frumos de sfat asta am obsservat si eu am mai spalat instalatia de cateva ori si imi da impresia ca uleiul care mai vine este ce a ramas pe furtune pentru ca am verificat nivelu la ulei si este ok

                            Comment


                            • #15
                              Va multumesc frumos pentru ajutor problema rezolvata

                              Acm treaba sta in felul urmator ca imi vine sa ii dau foc���� Are momente cand nu pot muta schimbatorul din park in drive nu stiu dece care este buba dar nu face mereu
                              Are cineva idee care este cauza ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF