Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina facuta pentru vanzare, asa pare.

    Fratele meu are un Mercedes A140/1999. Cumparata in primavara, am schimbat la ia filtru aer si bujiile ulei. Masina nu functiona impecabil dar pornea binisor 1/2 chei dimineata, fluctuatii la relanti si nu se accelera mai mult de 4000 rot/min max. 100k/h. Dupa circa 4500k facuti in August s-a prostit, porneste greu 5/10 chei cu aceleasi trepidatii si pierdere putere pana se incalzeste. Dupa aceia merge dar doar daca accelerez 1/3 din acceleratie, la fund merge rau. Am gasit pe Youtube un filmulet cu rezolvarea problemei prin lipirea unei rezistente paralel cu una din lamele. A incercat cineva? Fixing of air mass flow sensor Mercedes A140. https://youtu.be/N4gUZUknTBI Multumesc! Sau aici https://youtu.be/2mIyOPLfDTI
    Last edited by levis36; 10-03-2017, 00:34 AM.

    Comment


    • Cauta un tester dedicat Mercedes si fa o diagnoza. Totodata cauta un service care are habar despre aceasta marca.
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • Nu sări direct la MAF / ECU. Dacă s-a schimbat comportamentul după ce ai schimbat bujiile poate fi chiar de acolo. Cum a zis și colegul o diagnoza te-ar ajuta enorm.

        Cu service-urile nu te du la cei mari. Musai să stai lângă mașină. Altfel își bat joc de ea.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Masina a avut bujii NGK si am pus bujii recomandate pentru buburuza Bosch sau Beru cum scrie in manual,cei 4500k nu am avut probleme, treptat nu a mai pornit bine si pierde din putere cand e rece.

          Comment


          • Bujiile sunt afumate si acum ca si inainte de a le schimba si miros de benzina nearsa la pornire. Am sa caut un terter sa vad ce erori da, referitor la inlocuirea lamelelor cu rezistente ma intreb daca a facut cineva chestia asta si cum ii functioneaza. Masina are 115000k la bord, consumul sare de 10l% numai in oras se circula cu ea.

            Comment


            • Salutare. nu am mai postat si nici urmarit de mult topicul acesta din lipsa de timp. Am si eu de ceva vreme buna porblema asta si din pacate inca nu am gasit o rezolvare. Nu prea am folosit masina foarte mult, avand una de firma, dar acum cum nu mai e aia de firma, o folosesc mai des si simt ca innebunesc. Model a140 cu motor 1,6 - 102 cai obositi.
              Am probleme la prima pornire dimineata si la fel dupa 4-5 h de la ultima pornire. Face cam asa - prima cheia, invarte, se chinuie si de cele mai multe ori tremura toata masina si motorul parca face puscaturi mici pana in toba in spate si nimic. Pun a doua cheie si face cam la fel , apoi cam la a 3-a ajutat din acceleratie dupa 2-3 secunde porneste mega turata pt 10-15 sec si apoi scade. Daca plec imediat cu ea(adica cam sub 2-3 min) cand accelerez mai sus de 2500 ture, imi da in nas si brusc nu mai trage, apoi imi apare in bord BAS si ramane la relanti si chiar daca accelerez la maxim nu se tureaza ci parca se inneaca si merge ca in 3 pistoane. In cazul in care o las 3-4 min si merg cu ea oarecum normal fara sa o turez foarte tare merge aprox. normal...
              Mentionez ca si consumul a crescut drastic...in oras sar lejer de 12L. O alta remarca, de cateva luni de zile, nu mai sta in viteza la parcare, are uneori tendinta sa fuga putin in spate(de 2-3 ori asa cam 5-7cm - in special daca e putin in panta; la vale nici nu am vreo sansa o las in viteza ca fuge direct cate putin pana dau in ala din fata sau in gard ) ).

              Nu stiu de unde sa incep sincer....o sa am ceva timp zilele astea si as vrea sa schimb ceva piese mai mici si nu foarte costisitoare sau sa le verific...la diagnoza am fost prin decembrie 2016- ianuarie 2017 si mi-a a parut odata si ceva eroare de debimetru dar am sters-o si a fost ok apoi. Dupa nu am mai prea umblat cu ea, dar si cand umblam pornea la fel si facea cam la fel.

              Multumesc!
              Last edited by bitzansc; 10-04-2017, 10:25 AM.

              Comment


              • Faza că nu stă în viteză eu aș suspecta ambreiajul. Pune contactul de 2-3 ori dar nu da la automat. Ține frâna și ambreiajul la podea când o pornești.

                Ți-am dat mesaj privat dacă ai de gând să mergi la mecanic. Eu la ăsta merg de când am luat-o. Niciodată de două ori cu aceeași problemă.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Originally posted by gruiarew View Post
                  Faza cã nu stã în vitezã eu aș suspecta ambreiajul. Pune contactul de 2-3 ori dar nu da la automat. Ține frâna și ambreiajul la podea când o pornești.

                  Ți-am dat mesaj privat dacã ai de gând sã mergi la mecanic. Eu la ãsta merg de când am luat-o. Niciodatã de douã ori cu aceeași problemã.
                  Multumesc pentru info. Ambreiajul il tin mereu calcat cand o pornesc si mereu o pornesc in viteaza. Frana nu am incercat, dar am sa incerc. Ma gandeam in prima faza sa verific filtrul de benezina pt ca e cel mai accesibil ca pozitie. As vrea sa verific si pompa de benzina pana una alta, dar sincer nici nu stiu unde e pozitionata la modelul meu w168. Accesul se face pe sub sau prin portbagaj?

                  Multumesc!

                  Comment


                  • Accesul la pompă se face dând rezervorul jos. Schimbi filtrul și ai un ștuț în rampă unde poți verifica presiunea. Dar trebuie sculă anume (e ca valva de la roată dar mai mare). Eu n-am reușit nici azi să o verific. Pun contactul de 3 ori o las să bâlbâie până se liniștește și dupa aia merge normal. Numai benzină să fie

                    Dacă nu știi istoria ei aș zice să schimbi filtrul. Din al meu curgea ceva mizerie ziceai că merge cu ulei ars. Dar tot n-am rezolvat nimic. Presiunea în rampă n-am cum s-o măsor că nu pot să-i las mașina 2-3 zile, mai ales că singurul loc unde pot face operațiuni de genul e la 300km distanță de unde stau acum.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • Salutare. Pentru colegii cu pornire grea dimineata, relantiu instabil si oprirea motorului, acum 2 zile am facut operatiunea cu 2 rezistori de 20 ohmi, in filmuletul de pe youtube erau de 18 ohmi, lipiti pe pinii 2 3 respectiv 4 5. La mine prima lamela era in stare buna, iar cealalta avea doar pelicula de lac sarita. De mai bine de 6 luni imi pornea dupa 3 chei lungi si se oprea imediat dupa de 2-3ori pana sa mearga bine. Miros de benzina nu aveam la esapament, in schimb consuma multa benzina in jur 14 % in oras si 9 10 % in afara lui. Pana acum porneste imediat si isi mentine relantiul. O seara faina.

                      Comment


                      • Been there, done that! Bucuria nu-i de foarte lunga durata. Intereseaza-te de posibilitatea unei reparatii a debitmetrului.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Ti-a crescut consumul. Alta schimbare in afara de faptul ca porneste bine?
                          Nici mie nu imi vine sa dau 150-200 E cand toata masina face 900.

                          Comment


                          • Consumul era deja mare...astept sa vad cum o sa fie acum. In afara de pornirea grea nu aveam nici un simptom.

                            Comment


                            • Sa ne zici cand crapa...daca crapa

                              Comment


                              • Originally posted by ccoossttii View Post
                                Salutare. Pentru colegii cu pornire grea dimineata, relantiu instabil si oprirea motorului, acum 2 zile am facut operatiunea cu 2 rezistori de 20 ohmi, in filmuletul de pe youtube erau de 18 ohmi, lipiti pe pinii 2 3 respectiv 4 5. La mine prima lamela era in stare buna, iar cealalta avea doar pelicula de lac sarita. De mai bine de 6 luni imi pornea dupa 3 chei lungi si se oprea imediat dupa de 2-3ori pana sa mearga bine. Miros de benzina nu aveam la esapament, in schimb consuma multa benzina in jur 14 % in oras si 9 10 % in afara lui. Pana acum porneste imediat si isi mentine relantiul. O seara faina.
                                Ce rezistor este totusi in clip zice ca e de 18k deci kiloohmi tie iti functioneaza cu 20 ohmi? Vreau sa fac si eu chestia asta sa vad cum se comporta. Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF