Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W140 - ce tara de prima inmatriculare sugerati?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W140 - ce tara de prima inmatriculare sugerati?

    Stimati colegi intr-ale stelutelor,

    Anul viitor imi propun sa ma las de w203 si sa ma apuc de w140. Le vad rare si scumpe in Germania, destul de ieftine si aratoase (cel putin in poze) prin Italia sau, mai ales, Spania. Dat fiind faptul ca vorbim de o masina iesita de aproape 20 de ani ultima oara de pe banda de montaj, mi se pare primordial ca ea sa aiba panourile caroseriei si structura inferioara neafectate de coroziune. Credeti ca se merita riscul achizitiei unei masini atat de complexe care sa fi fost condusa sau intretinuta in stil...latin, dar care sa aiba caroseria impecabila? Sau rigoarea teutona in intretinere si disciplina in trafic rezulta intr-o masina mai buna?
    Imi bugetez cca. 4000-4500 de euro strict pentru achizitia masinii, ori a unui om606 sanatos, ori a unui m104 gazat (sau poate chiar m119, doamne-ajuta!). Vehiculul va fi apoi bulgarizat si iubit cu ardoare, sper.

    In ideea ca voi starni ceva polemici din care sa am ce invata, va multumesc anticipat pentru potentialele raspunsuri.

    Trimis de pe al meu LG-H840 folosind Tapatalk

  • #2
    Folosid deja Italia ca si locatie da o sa fii placut surprins ca vei gasi masini chiar fara urme de rugina pe ele sau sub ele insa cele ieftine sunt prost intretinute sau cu probleme.Personal caut un asemenea exemolar in stare buna si sub 9000 nu am gasit nimic ok.Am fost si am vizualizat deja mai multe dar am ramas si cu gust amar...
    W140 e clar o masina de vis si va starni si peste ani admiratia multora problema e sa o gasesti in stare buna, revizii la timp sau eventual un caiet service...
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Eu as cumpara din Italia. Reparatiile si estetica se pot face si in tara la bani mai putini ca in Vest, dar pretul final la revanzare va fi acelasi. Bafta
      Last edited by Florin_WES; 09-30-2017, 04:53 AM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

      Comment


      • #4
        [W140 - ce tara de prima inmatriculare sugerati?]
        Originally posted by stelluartois View Post
        ... vorbim de o masina iesita de aproape 20 de ani ultima oara de pe banda de montaj...
        Cum adica "prima inmatriculare" la astfel de masina?!

        Comment


        • #5
          Colegul nostru intreba care sugeram sa fie tara de provenienta pentru o astfel de masina. Desigur ar putea exista cazul in care o masina a avut prima inmatriculare in DE si apoi sa fi ajuns la al doilea proprietar in Spania dar probabil sunt putine cazuri.
          Ideea era si explicata sub forma:

          Originally posted by stelluartois View Post
          ...Credeti ca se merita riscul achizitiei unei masini atat de complexe care sa fi fost condusa sau intretinuta in stil...latin, dar care sa aiba caroseria impecabila? Sau rigoarea teutona in intretinere si disciplina in trafic rezulta intr-o masina mai buna?
          ...
          Sper ca am putut fi de folos.
          Personal as cauta o masina care sa stea cat mai bine cu rugina. Piese respectiv elemente de caroserie se gasesc destule in dezmebrari, asa ca o masina de Italia cu eternele "ciobituri" pe la colturi nu cred ca ar fi o problema. Sa te bagi insa pe sub fuste la praguri ruginite si altele e mai greu.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Buna ziua !



            Rigoarea teutona nu mai e nici rigoare, nici teutona cam de mult timp. Sa te bagi la facut table e mai la indemana oricarui tablagiu profesionist, mai ales daca stai cu biciul sau bazooka langa el cand lucreaza. W140 nu este prea des intalnita, deci ma indoiesc ca vei gasi un far, un stop, o aripa prin dezmembrari. Probabil farul sau stopul s-au vandut de mult timp, iar aripa e mai dreapta sau mai putin ruginita decat a ta.




            Personal, prefer o tehnica cat mai buna si table irelevante ca stare, daca e vorba de o raritate. Atentie la 603-ul de 3.5, are probleme din nastere. Desi frumos ar fi sa vina minim cu 5.0...







            Dragos

            Comment


            • #7
              Multumesc, de 603 nu m-as atinge, chiar daca am vazut bunaciuni la preturi derizorii. W140-ul ideal pentru mine ca raport cost intretinere/performante/cost per kilometru ar fi echipat cu m104, ajutat de o instalatie de gaz. Consider ca, spre deosebire de mai titratul om606, ar trage mai vartos si m-ar ustura mai putin la buzunar. Nemaipomenind de rafinamentul mai ridicat in functionare...
              In alta ordine de idei, marturisesc ca nu m-am dat cu w140 decat o data, stand in spate, si saracul se opintea sa traga o platforma cu un logan turtit odihnindu-se pe ea. Si chiar in aceste conditii am simtit un sentiment de serenitate greu de incercat intr-o masina "populara". Mai trebuie sa mentionez ca am prins un w123 in mintile lui si mi-am batut joc de el pe un drum de buna calitate, cam intre macadam si forestier, facandu-mi cruce cu ambele maini de stoicismul cu care suspensia înghiea denivelarile, fara sa transmita ceva in habitaclu. Imi venea sa dau foc la 203-ul meu, puternic, ager in curbe, dar comod ca un cart.
              Acum, intrebarea mea, pentru cei care au mers si cu 123, si cu 140, ar fi daca exista diferente de confort al suspensiei intre cele doua agregate. Asta doar ca sa-mi fac o idee de ce poate sistemul de bascula dubla pusa pe subcadru elastic al lui 140.

              Bine, daca e vreun posesor de 140 care vrea sa faca un pustiu de bine aflandu-se nu prea departe de judetul Neam, sa-mi dea si mie o sârm ca sa ma trag cu atelajul lui. Platesc combustibil, deranj si vin cu un vin bun!

              Trimis de pe al meu LG-H840 folosind Tapatalk

              Comment


              • #8
                Un W140 ar trebui sa vina cu opt cilindri, ca sa-si merite imaginea. 230 HP si 300Nm sunt cifrele maxime daca vrei sa ramai la sase cilindri, pe cand cel mai mic V8, cel de 4.2, vine cu 280HP si 400Nm. Si cand masina trage cel putin doua tone la cantar, cifrele astea tre' sa fie cat mai mari.


                In plus, V8-urile veneau optional cu suspensie hidropneumatica (V12-le avea asa ceva in dotarea standard), si sunt comode rau, daca totul functioneaza bine. Masina este complexa, a fost inceputul Xenonului in faruri, al senzorului de ploaie, al senzorilor de parcare, al GPS-ului montat OEM pe masina. Suspensie auto-reglabila pe spate a fost si ea disponibila, directie parametrica, soft-close pe la usi si capota portbagaj, etc.


                Pe scurt, masina este complexa si are multe rahaturi care ar trebui sa functioneze corect. Parca pe W140 s-a introdus prima data CAN-BUS....



                Succes in cautare/gasire/stare impecabila/gratis !





                Dragos

                Comment


                • #9
                  Era un W140 300D cu OM606 in Piatra Neamt care avea sub 200k km si conform anuntului era cu service full si se putea dovedi totul cu acte. Vad ca nu mai e anuntul pe olx, dar costa in jur de 10k eur.

                  Comment


                  • #10
                    Colegu SteluArtois salut dorinta ta si nu pot sa nu apreciez "calitatea" exprimarii/scrierii, mai rara pe forumuri zilele astea? Esti jurnalist?
                    In rest, desi sunt de-acord cu cifrele mari necesare propulsarii unui w140 in conditii optime, daca va fi un daily driver s-ar putea sa fie mai greu de "suportat".
                    Din cate inteleg masina va fi folosita zilnic.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adidc View Post
                      Colegu SteluArtois salut dorinta ta si nu pot sa nu apreciez "calitatea" exprimarii/scrierii, mai rara pe forumuri zilele astea? Esti jurnalist?
                      In rest, desi sunt de-acord cu cifrele mari necesare propulsarii unui w140 in conditii optime, daca va fi un daily driver s-ar putea sa fie mai greu de "suportat".
                      Din cate inteleg masina va fi folosita zilnic.
                      Multumesc, de profesie inginer, din pasiune (candva) bibliofil. Ma oboseste nespus sa citesc pe forumuri comentarii agramate, incerc sa nu fac aceeasi greseala.

                      Da, masina va merge zilnic, in cuantum de cca. 30.000 km pe an. Atat fac si cu 203-ul cu motor supraalimentat pe benzina, si consumul este rezonabil pentru ce fac cu masinuta. Estimez ca un 140 cu 3.2 benzina ajutat de gpl m-ar duce chiar mai ieftin decat 203-ul pe benzina.

                      Referitor la ce spunea un coleg mai sus, subscriu ca o limuzina de asemenea calibru se simte cel mai in largul ei propulsata de un motor mare (420 sau 500). Pentru mine, insa, cei 231 de cai de pe 320 ar fi arhisuficienti in conditiile noastre de trafic. Plus ca e un motor mai simplu, mai economic si mai usor de intretinut decat marile V8-uri. Sunt multumit de cum se descurca 203-ul cu 163 de cai, 140-ul cu 231 ar trebui sa faca cam aceeasi treaba (nu am cifrele in fata, dar rapoartele masa/putere n-ar diferi prea mult).


                      Trimis de pe al meu LG-H840 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Aaa, uitasem sa mentionez ca, cu cat masina va fi mai apropiata de varianta de baza ca dotari, cu atat mai linistit voi dormi noaptea. Caut un 140 pentru confort si siguranta, nu ma deranjeaza sa-mi reglez scaunul sau oglinda cu mana, sa trantesc portiera pana la capat, iar suspensiile autonivelante sau farurile xenon ma lasa la fel de rece ca suspensiile pneumatice de pe masinile de lux actuale. Mi-ar place, bineinteles, sa fie varf de echipare ca dotari, dar sa nu se defecteze nimic. Ceea ce nu se poate. Am zilnic contact cu masini contemporane in fata carora capituleaza mecanicii de complicate si electronizate ce sunt. Admir simplitatea mecanica si robusteea mai mult decat ghidusiile electronice.

                        Trimis de pe al meu LG-H840 folosind Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF