Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil balamalele sunt din titan. Din ce an e laptopul?
    Și la ce discuții ai participat la o asemenea fabrica? Schimbi job-ul?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • Pre-filtre si relee.

      Buna seara !



      Ajuns in Franta dupa 1600km, dar cu mici aventuri.


      Prima: la o zi dupa schimbarea uleiului si a filtrelor aer/ulei/motorina, pe Austria, in special la urcusuri, motorul meu nu se mai prea alimenta. Odata ajuns in varful rampei sau pe drum drept, mai mergea cum mergea, dar parca doar la 70% din potential.


      Cand s-a intamplat a doua ora se se balbaie treaba, am oprit in prima parcare si am purces la gandit. Si dupa sase secunde mi-am adus aminte ca eu mai am un pre-filtru d-ala transparent prin care vezi adevarul, care la mine era negru si plutea in motorina. Si pe care am uitat sa-l schimb. Noroc 1: nu era chiar noapte. Noroc 2: aveam un prefiltru d-asta virgin in cutia mea cu miracole din portbagaj, carat cu mine de vreo patru ani. Dupa 15 minute de munca implicand demontarea capacului filtrului de aer si a filtrului in sine plus schimbarea piesei, situatia a revenit la normal. Avand la mine si pasta degresanta pentru spalat si apa, am plecat de acolo su sufletul impacat si mainile curate. Inca odata, se pare ca berea fara alcool nu face bine la memorie...


      Pre-filtru motorina.jpg



      A doua aventura: a inceput sa faca figuri semnalizarea catre dreapta. Figuri = in loc sa clipeasca treaba, releul doar bazaie si de clipit canci, nici afara, nici in bord. Catre stanga totul functiona corect, din fericire. Odata ajuns la destinatie, avand un alt W124 250D la indemana, am facut un mic transfer de relee, desi cel impumutat avea alt cod, fiind dedicat pe masinile cu carlig de remorca si instalatia electrica aferenta. Cu rezultat identic, doar ca bazaitul era pe alt ton. In imaginile de mai jos, cel negru este al meu, cel alb este cel imprumutat pentru teste.



      Releu semnalizare si avarii eu 1.jpg Releu semnalizare si avarii eu 2.jpg


      Releu semnalizare si avarii Gilles.jpg Releu semnalizare si avarii Gilles 2.jpg



      Am considerat ca nu are rost sa-l pun pe al meu in masina cealalta, si am continuat sa rumeg situatia, sa vad de unde problema asta. In plin proces de rumegare, scap surubelnita pe panoul de sigurante (larg deschis in ambele compartimente, ca doar asa ai acces la releul asta ticalos). Si prostia aia de semnalizare incepe sa mearga, ca virgula contactul era pus si semnalizarea catre dreapta era "activa", cu releu bazaitor. Cand a inceput sa mearga, si releul clipea normal, fara alte sunete nelalocul lor.



      Arunc o privire pe instructiunile de pe legenda sigurantelor, si vad ca e o singura siguranta pentru ambele parti, si nu doua separate stanga/dreapta. Am miscat usor de ea, s-a auzit clasicul sfarait tipic unui contact imperfect cu tendinte de a se perfecta, si releul oscila intre "cum trebuie" si "bazz". Dupa un frecus mai insistent, se pare ca situatia s-a remediat. Ura mea profunda pentru sigurantele ceramice are deci radacini fondate. Si conversia la sigurante "normale" va trebui pana la urma facuta, si nu tot amanata...




      @adidc: laptop-ul este Dell Studio 1737, configurat la cererea mea si livrat pe 23 aprilie 2009. Discutiile de la StarAssembly sunt confidentiale, dar de job-ul actual sunt satul, ca am trecut de cinci milioane de kilometri...






      Dragos
      Last edited by Heavy D.; 09-07-2017, 22:36 PM.

      Comment


      • Originally posted by Heavy D. View Post
        un pre-filtru d-ala transparent prin care vezi adevarul, care la mine era negru si plutea in motorina. Si pe care am uitat sa-l schimb. Noroc 1: nu era chiar noapte. Noroc 2: aveam un prefiltru d-asta virgin in cutia mea cu miracole din portbagaj, carat cu mine de vreo patru ani.
        Hehe, acum 4 ani am pornit și eu la drum de concediu și la rândul meu am uitat să verific bazaconia aia mică, dispunând și eu de așa ceva pe Lord... La mine problema era că nu aveam de rezervă în cutia Pandorei, și culmea, n-am găsit la nicio benzinărie din Ungaria, abia la a 3-a sau a 4-a din Croația... Așa că, de când a început să facă figuri (trecusem granița) și până la deznodământul fericit, am parcurs pe puțin 400 de km, cu vreo 4 opriri în vederea curățirii cât de cât a filtrului buclucaș...

        Hai noroc și la mai mare!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Semnalizare doar catre stanga, take 2

          Buna seara !





          Azi am avut iarasi de mers circa 30km, din care vreo 20 in regim de autostrada. Semnalizarea catre dreapta iar n-a vrut inca dinainte de plecare. Am mai frecat de sigurante, am dat bobarnace in carcasa releului de semnalizare, dar fara efect.



          Am totusi o informatie in plus. Acelasi releu de semnalizare face si treaba de avarii, si alea functioneaza normal. Daca las semnalizarea catre dreapta, releul face ce facea si ieri, adica bazaie si becurile respective raman stinse. Odata activate avariile, bazaitul releului dispare, avariile functionand corect. Cum opresc avariile si maneta de semnalizare ramanand catre dreapta, releul se apuca din nou de bazait si becurile nu vor, binenteles.



          Urmatoarea etapa ar fi sa schimb maneta/blocul de semnalizare, ca de gasit am gasit pe Febi la 66 de Euro, nou. Cum n-am la indemana manualul ETZOLD cu schema electrica a masinii la sfarsit, astept alte idei/sugestii...




          Daca ar exista kit-uri de conversie de la semnalizare electrica la de-aia mecanica, cu ciomag/bata/nuia/etc., cred ca m-ar tenta sa iau asa ceva...





          Dragos

          Comment


          • Originally posted by Levi View Post
            ...cu vreo 4 opriri în vederea curățirii cât de cât a filtrului buclucaș...

            Levi, varianta simpla era sa il strapungi cu o surubelnita.

            Originally posted by Heavy D. View Post
            Buna seara !

            ...Daca ar exista kit-uri de conversie de la semnalizare electrica la de-aia mecanica, cu ciomag/bata/nuia/etc., cred ca m-ar tenta sa iau asa ceva...

            Dragos
            Si semnalizarea cu usa este o varianta.... Este o gluma.
            Derutant este ca ti-a plecat semnalizarea la miscarea sigurantei, dar daca zici ca mai exista un W124, poate poti sa "imprumuti" si maneta de semnalizare.
            Numai bine!
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • Salutari !



              @tumar:


              Intr-adevar derutanta treaba aia cu surubelnita, poate socul caderii a "imbunatatit" pentru o secunda contactul ala uzat/imperfect de undeva si de acolo functionarea corecta. Ramane de gasit locul acelui "undeva", ca si maneta de semnalizare are la capatul cablajului ei o mufa cu 2x7 pini unde ar putea aparea probleme.


              Legat de donator, cel cu releul nu era al meu, si eu prefer sa folosesc/montez intotdeauna o piesa noua in loc de una care are figuri cand e vorba de securitate in trafic. In plus, "donatoarele" mele sunt complete si asa vreau sa ramana.




              Dragos

              Comment


              • Originally posted by Heavy D. View Post
                Salutari !

                In plus, "donatoarele" mele sunt complete si asa vreau sa ramana.
                Dragos
                Salutam!
                Asta am inteles mai demult. Ma refeream la "imprumut" doar pentru verificare(cum ai facut si cu releul), daca de la maneta este defectul.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • Releul e treaba de plug-off/plug-on, pe cand pentru "imprumutat" maneta trebuie demontate doua airbag-uri, doua volane, luptat de doua ori mai mult cu suruburile, etc, pentru un rezultat care poate fi negativ. Si atunci tre' sa pui la loc macar chestiile pe donatoare, daca nu si pe cea bolnava pana iti vine piesa noua.


                  Prefer sa aman un pic treaba, mai ales ca sunt la job si ma dau cu camionul, plus ca am si un Berlingo la dispozitie peste saptamana, daca e cazul. Doar in weekend m-as putea misca cu masina mea daca ar fi nevoie. Iar cum fiecare al doilea weekend este muncit, nu e asa grav ca tre' sa mai astept.






                  Dragos

                  Comment


                  • La W124 cand mi s-a stricat maneta, adica nu mai dadea comanda la stergator am inlocuit-o cu una de w201, insa mufa la cel din urma e mai mica si a trebuit sa "mut" toate cele 14 fire de pe o mufa pe alta - traiasca nea' Sandu !
                    Eram prea sarac atunci sa cumpar maneta noua, de fapt nici acum nu sunt prea departe !
                    Stefan

                    Comment


                    • Semnalizare, relee, etc.

                      Buna ziua !




                      Pen' ca azi mi s-a urat de un semnalizator dreapta care cand merge, cand nu merge, am luat masuri si am comandat un comutator/maneta nou, contra sumei de 61 de Euro cu transport inclus. Codul OEM pentru piesa de mai jos este A124 540 20 44, codul Febi Bilstein este 17513:



                      Maneta semnalizare si stergatoare W124.jpg



                      Intre timp am aflat si altceva: cica daca butonul de avarii este pe sfarsite din cine stie ce motive, si asta poate cauza malfunctiunea cu semnalizarea. Mai vedem...



                      In trecut un amic mi-a atras atentia asupra unui display de temperatura interioara/exterioara, vindut ca si kit complet de cineva pe olx.ro. L-am cautat, l-am vazut, am luat doua:



                      Display temperatura interioara si exterioara.jpg Display temperatura interioara si exterioara 2.jpg








                      Dragos

                      Comment


                      • Salut!
                        Aceeasi problema am intampinat-o si eu la w201 al meu! Dupa sapaturi de vreo saptamana am ajuns in final la butonul de avarii! Comandat nou pe Febi si s-a rezolvat! Drumuri line!

                        Comment


                        • Semnalizare, buton avarii, butoane actionare geamuri fata..

                          Buna ziua !




                          Ca sa evit bataia pasului pe loc si nervi suplimentari, am comandat si eu un buton de avarii nou, mai ales ca e mai usor de schimbat decat maneta de semnalizare.



                          Daca tot am ajuns la butoane, cum geamurile actionate electric pe fata au fost un upgrade oferit in trecut cu kit-uri made in Italy (inca functionale dupa circa cinci ani...), am luat si doua butoane noi pentru actionarea acestor geamuri. Cele vechi au implicat de la bun inceput o apasare mult prea puternica fizic pentru obtinerea unui contact electric, si de vreo cateva ori le-am apasat de le-am scufundat sub placa de lemn in care stateau ele fixate...







                          Dragos

                          Comment


                          • A venit marfa...

                            Buna ziua !



                            Cu exceptia butonul nou de avarii (care este probabil inca pe drum sau pe apa...), au sosit cele comandate acum cateva zile:



                            Maneta semnalizare 1.jpg Maneta semnalizare 2.jpg

                            Maneta semnalizare 3.jpg Maneta semnalizare 4.jpg

                            Butoane geamuri electrice fata.jpg



                            Si considerand faptul ca de la anul trec pe roti de 17" (cele de vara exista deja), mi-am facut rost si de un set de roti de iarna 8x17 ET34 cu anvelope 245/45 R17. Si jantele astea au nevoie de inele de centrare de la 74.1 la 66.6mm. Adica astea:


                            Inele de centrare de la 74.1 la 66.6mm.jpg




                            Astept butonul de avarii, care, in prima faza (poate si ultima), va schimbat doar el. Daca semnalizarea revine la normal, adica functioneaza in ambele parti nu numai odata, inseamna ca am rezolvat problema. Daca nu, o sa schimb si maneta de semnalizare.







                            Dragos

                            Comment


                            • Eu sunt curios cati km are agregatul tau acuma, ca vad ca schimbi o groaza de piese pe el.

                              Comment


                              • Buna ziua !




                                Eu nu am deloc impresia ca schimb o gramada de piese, ci exact alea care fac probleme. Masina e fosta taxi din ianuarie 1995, venita cu 601 si automata/grupul lui, acum cu 603 si automata/grupul lui. Cand poti sa nu faci compromisuri, nu fa, mai ales daca costa putin sau e pe gratis treaba. Si fiind masina mea de naveta in Franta, nu-mi permit jumatati de masura. Binenteles ca as prefera sa am 700HP si 1200Nm din 7.5TTD V8, dar astea sunt vise umede...



                                A venit butonul de avari:


                                Buton avarii 1.jpg Buton avarii 2.jpg Buton avarii 3.jpg



                                Cand m-am prezentat la adresa unde-mi livrez eu coletele (un magazin de echipamente de offroad), amicul meu care lucreaza acolo tocmai ordona marfa proaspat sosita, cu care ocazie, in completarea compresorului din portbagaj, am luat asta:



                                Smittybilt 1.jpg Smittybilt 2.jpg Smittybilt 3.jpg



                                E vorba de o trusa completa de reparat pene de cauciuc, cu petece, adeziv, sireturi, manometru, cutter, sculele tipice sireturilor, valve de rezerva, sarma de otel pentru cusut o taietura de flanc, etc. Mai am una de-asta pe acasa, dar e de dimensiuni mari, continand mai multe chestii si mai cu specializare pe offroad.



                                Mai ramane sa-mi organizez cumva timp sa schimb butonul ala de avarii, dar estimez ca o sa-mi petrec weekend-ul la uzina Porsche din Leipzig.


                                Legat de kilometrii masinii, sunt undeva catre 800000. La un moment dat am gasit ceva hartie de schimb ulei la 601-le initial, si erau vrea 700000 trecuti acolo parca. Kilometrii nu conteaza, doar cum s-a facut intretinerea masinii pe parcursul timpului. 603-ul actual are parca vreo 300000, dar eu il consider la treimea vietii sale si ii dau ce si cand are nevoie. Iar automatei la fel, si masinii la modul general la fel, ca de-aia em am cap/creier, si ea nu...


                                In curand o sa comand sectorul unu din evacuare, cel imediat urmator galeriei, cu racordurile elastice pe el plus catalizatorul. Racordurile elastice nu mai sunt chiar elastice si au inceput sa scape gaze prin diverse locuri.






                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF