Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb filtru motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cumpara garnituri noi pentru pipa.
    Cu garnituri noi merge si fara siguranta, nu pierde nu iese si se amorseaza corespunzator (filtrul sa fie plin cu motorina).
    Nu insista cu incercari de pornire consecutive, lasa instalatia sa se autoaeriseasca (piesa neagra de pe filtru are rol de autoaerisire si incalzire rapida a motorinei din filtru prin recircularea de pe retur), dupa ce ai dat la automat.
    Dupa ce ai umplut filtrul ochi, daca vrei sa o ia repede, desfaci capacul de la filtrul de aer si ii dai un puf de spray de pornire in timp ce da cineva la automat.
    Ii dai un puf scurt dupa ce incepe sa invarta electromotorul.
    Nu insista cu spray-ul si atentie ca pompa de inalte (conducta transparenta de jos duce la ea) se unge cu motorina iar in manualul de reparatie specifica sa nu fie actionata cu instalatia de motorina goala.

    Comment


    • #17
      Originally posted by valyvis10 View Post
      Cumpara garnituri noi pentru pipa.
      Cu garnituri noi merge si fara siguranta, nu pierde nu iese si se amorseaza corespunzator (filtrul sa fie plin cu motorina).
      Nu insista cu incercari de pornire consecutive, lasa instalatia sa se autoaeriseasca (piesa neagra de pe filtru are rol de autoaerisire si incalzire rapida a motorinei din filtru prin recircularea de pe retur), dupa ce ai dat la automat.
      Dupa ce ai umplut filtrul ochi, daca vrei sa o ia repede, desfaci capacul de la filtrul de aer si ii dai un puf de spray de pornire in timp ce da cineva la automat.
      Ii dai un puf scurt dupa ce incepe sa invarta electromotorul.
      Nu insista cu spray-ul si atentie ca pompa de inalte (conducta transparenta de jos duce la ea) se unge cu motorina iar in manualul de reparatie specifica sa nu fie actionata cu instalatia de motorina goala.
      Multumesc de sfaturi.
      Am cumparat S/H furtunul transparent.
      Nimic
      Apoi am observat cum sus pe filtru aparea motorina. Putina, dar era acolo.
      Noroc ca nu am aruncat filtrul vechi. Am luat O-ringul de pe filtrul vechi si l-am pus pe cel nou (La cel nou, marca Champion, parea cam larg O-ringul)
      Nu mai apre motorina sus pe fitru si tot nu porneste...

      Cred ca o iau razna.
      Am aplicat sparay de pornire, Un singur jet de vara.
      A pornit 1-2 minute si s-a oprit. Dupa care NIMIC
      Singura solutie care o vad este sa cumpar O-ringuri noi. Nu are logica ce se intampla.
      Sa iau si ventilul nou?
      E incredibil cum un simplu schimb de filtru sadea atatea batai de cap. Am vazut la un A klasse cum avea prins furtunul transparet din filtru cu soricei si tot mergea...

      Comment


      • #18
        S-a dezamorsat pe circuit.
        Garniturile pot fi luate separat, nu sunt scumpe, dar trebuie sa-si dea interesul cei de la piese auto.
        Dupa ce a pornit apar bule de aer pe furtunul transparent?

        Comment


        • #19
          Gata, am reusit sa o pornesc.
          Am schimbat filtrul. Era marca Champion. Am luat unu Maan si merge. Cand suflam/trageam aer cu gura pe furtunul transparent simteam cum nu e etans. Am pus apa pe filtru si bolborosea pe la ventil. Am zis ca e filtrul decalibrat unde se mufeaza ventilul. Dupa ce am schimbat filtrul (iara), l-am umplut cu motorina si apoi am tras cu gura pe furtunul transparent pana s-a umplut bine. Am cuplat si jos transparentul dupa care a pornit la prima cheie.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF