Buna ziua,
Va rog sa ma scuzati daca nu am postat corect.Recent am achizitionat un mercedes c180 kompresor. Ca dupa orice achizitie i- am facut revizia si apoi am observat ca a inceput sa consume ulei. Cam un litru la 1000 km. Masina teoretic are 150000. Ajuns in srvice schimband uleiul din nou de la 5w40 la 10w40 nu a avut efect. Doar ulei mb 229.3 si 239.1 am bagat. Ce am observst este o scurgere pe la capacul motor. Carter cred ca se numeste? Nu scoate fum nici la rece nici la cald. Are cineva idee daca e normal sau cum ar trebuii sa procedez? Poate sa piarda atat de mult pe la capac? Cu tote ca scutul e uscat? Pareri sfaturi? Nu prea stiu cum sa procrdez. Multumesc anticipat.
Va rog sa ma scuzati daca nu am postat corect.Recent am achizitionat un mercedes c180 kompresor. Ca dupa orice achizitie i- am facut revizia si apoi am observat ca a inceput sa consume ulei. Cam un litru la 1000 km. Masina teoretic are 150000. Ajuns in srvice schimband uleiul din nou de la 5w40 la 10w40 nu a avut efect. Doar ulei mb 229.3 si 239.1 am bagat. Ce am observst este o scurgere pe la capacul motor. Carter cred ca se numeste? Nu scoate fum nici la rece nici la cald. Are cineva idee daca e normal sau cum ar trebuii sa procedez? Poate sa piarda atat de mult pe la capac? Cu tote ca scutul e uscat? Pareri sfaturi? Nu prea stiu cum sa procrdez. Multumesc anticipat.
Comment