Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum ulei c180 kompresor 2003

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum ulei c180 kompresor 2003

    Buna ziua,

    Va rog sa ma scuzati daca nu am postat corect.Recent am achizitionat un mercedes c180 kompresor. Ca dupa orice achizitie i- am facut revizia si apoi am observat ca a inceput sa consume ulei. Cam un litru la 1000 km. Masina teoretic are 150000. Ajuns in srvice schimband uleiul din nou de la 5w40 la 10w40 nu a avut efect. Doar ulei mb 229.3 si 239.1 am bagat. Ce am observst este o scurgere pe la capacul motor. Carter cred ca se numeste? Nu scoate fum nici la rece nici la cald. Are cineva idee daca e normal sau cum ar trebuii sa procedez? Poate sa piarda atat de mult pe la capac? Cu tote ca scutul e uscat? Pareri sfaturi? Nu prea stiu cum sa procrdez. Multumesc anticipat.

  • #2
    Normal este sa consume 1l la 10.000 de km nu la 1000 si sigur daca scutul este curat si nu lasa pata nu are cum sa piarda pe acolo , ai putea schimba garnitura sa nu mai piarda deloc si sa monitorizezi , dar nu ai vazut la cumparare ca pierde ulei ?

    Comment


    • #3
      Cel mai bine pune o poza sa vedem in ce zona ai scurgerea de ulei.Sa nu ai celebra problema a actuatorilor care pierd ulei .

      Comment


      • #4
        Probabil motorul mananca ceva mai mult ulei decat se obisnuieste dar presupun ca problema la tine defapt sunt garniturile din jurul bujiilor.Practic uleiul ajunge langa bujie si in timp de la caldura il evapora/arde.Ca sa confirmi teoria dai jos o bobina deobicei cea de pe pistonul 1 (prima langa radiatoare) si daca acolo gasesti ulei o parte din problema ai rezolvato.Prin acutatori se pierde o cantitate foarte mica de ulei!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Si cu privire la ulei mergi pe 0w40 si atat ,firma o alegi tu.

          Comment


          • #6
            Consum ulei c180 kompresor 2003

            Originally posted by Rares Barbu View Post
            Buna ziua,



            Va rog sa ma scuzati daca nu am postat corect.Recent am achizitionat un mercedes c180 kompresor. Ca dupa orice achizitie i- am facut revizia si apoi am observat ca a inceput sa consume ulei. Cam un litru la 1000 km. Masina teoretic are 150000. Ajuns in srvice schimband uleiul din nou de la 5w40 la 10w40 nu a avut efect. Doar ulei mb 229.3 si 239.1 am bagat. Ce am observst este o scurgere pe la capacul motor. Carter cred ca se numeste? Nu scoate fum nici la rece nici la cald. Are cineva idee daca e normal sau cum ar trebuii sa procedez? Poate sa piarda atat de mult pe la capac? Cu tote ca scutul e uscat? Pareri sfaturi? Nu prea stiu cum sa procrdez. Multumesc anticipat.


            Salut, pune in uleiul de motor solutie de curatat tachetii hidraulici de la LiquiMoly sau Wynns. Aceasta ajuta la curatarea simeringurilor de la tachetii hidraulici precum si la curatarea/deblocarea componentei segmentilor care este responsabila de pelicula de ulei de pe pistoane. Daca aceasta scapa ulei in camera de ardere ( ai consum ridicat de ulei). Se poate vedea destul de usor la teava de esapament daca ai depuneri de carbon pe interiorul tevii de 2-3 mm grosime. Exista si probabilitatea sa ai uzura in bloc si sa trebuiasca sa pui segmenti / pistoane de cota marita. Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Eu nu am obs nicio scurgere si a consumat pana acum 2l la 4000, ar fi ok sa pun si eu solutie de curatat? In carte scrie ca poate consuma 0.8l la 1000km.

              Mentionez ca intr-adevar pe teava de esapament se vede ceva negru, asemanator cu tevile de la motoarele diesel.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Ce ulei de motor folosesti?
                Ce scrie in carte cu consumul de ulei de 0.8 litrii la 1000 de km este pentru motoarele V8.
                La motorul de 1.8 este dat un consum de 1 litru la 15000 km.
                Poti pune solutie de curatat tacheti hidraulici in motor.



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Uleiul este MB 229.5 5w40
                  Sincer cartea era pentru clasa C, nu preciza nimic de motor, probabil ai dreptate si mie mi s-a parut foarte mult.
                  ai vreo recomandare pentru solutia de curatat tacheti? Nu am folosit niciodata si nu stiu ce sa fac.
                  ms mult

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa mentionez: c200 kompressor, 2008,184cp, 160mii km reali, merge ft bn motorul dar consuma ulei si teava este cam neagra.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, verifica totusi si pompa de vacuum,si pe acolo se pierde ulei la m271. In 15000 de km completam aproape 1,5l, dupa etansare ma incadrez la un consum de 0,5l intre schimburi

                      Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Sincer e ok cam totul, nu se vad scurgeri, merge ft rotund, are putere mare, asta e singura chestie ca mananca ulei...nu inteleg de ce...o sa incerc solutia de curatat tacheti desi nu cred ca o sa rezolve problema...ar fi prea simplu si e totusi un consum de 0.5 l la 1000 km care il am acum...

                        Comment


                        • #13
                          La consumul care il scrii tu acolo da o diagnoza si vezi si de erori la un consum de genul imposibil sa nu ai ceva stocat pe la sonde/amestec.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Nu avea nicio eroare inainte de schimbul de ulei tocmai de aici si mirarea. Totul e super ok mai putin chestia asta! Am avut 7 masini, la cate probleme am intalnit cu siguranta sesizam daca era cv usor, gen erori pe bord sau tester, scurgeri etc...iar daca nu ar merge asa bine mi-ar da de gandit...chiar nu reusesc să-mi dau seama, acum 2 ani i-a fost schimbata distributia, pinioanele etc o revizie majora care a costat cam 12000 lei, toti mecanicii au zis ca merge ft silentios si rotund nu inteleg de ce mananca...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF