Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UIte şi faza cu RAR-ul http://www.rarom.ro/?p=655
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Eu n-am spus ca nu se poate da jos cu ajutorul a doua cricuri...Dar mi se pare mai simplu sa te scarpini cu mana dreapta la urechea dreapta.
      Inchiriatul unui elevator costa maxim doua sute de lei,pentru perioada aferenta schimbului de motor.Are rost sa te transformi in contorsionist pentru suma asta?
      Legat de restul(chiulasa,pistoane,biele si alte asemenea maruntisuri) -am spus-o de la inceput si-mi mentin parerea.Tot ce este legat de motorul ala e material didactic.Nu spun ca nu se poate repara. Dar nu-i rentabil,d.p.d.v. economic...

      Comment


      • Salutare din nou!
        Pentru cineva care a mai lucrat la partea de ambreiaj, ce bihexagonala trebuie folosita pentru a desface volanta? (sa stiu ce sa cer la magazin)
        Suruburile arata asa:



        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

        Comment


        • Volanta

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

          Comment


          • Merge cu o inelara de 16 sau 17...,are acelasi profil ca suruburile. Nu mai retin exact ce dimensiune am folosit. E foarte utila si o tubulara.
            Ma bucur ca ai decis sa repari motorul. Posteaza poze si detalii, sunt foarte utile.
            Spor si bafta!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • Am luat un motor SH pana la urma si pe acesta lucrez acum. Vreau sa-i schimb distributia, pompa de apa, garnituri etc. E putin mai negru la interior decat vechiul motor, dar asta e acum ... si asa l-am gasit cu greu.

              Legat de distributie, ar fi ok daca as schimba doar lantul cu cele doua patine si intinzatorul, sau sa iau si cele doua roti dintate? (ar fi o diferenta de vre-o 140lei plus ceva mai multa munca).

              Din cate vad eu, distributia a mai fost schimbata pe motorul achizitionat (lipsesc gaurile de pe fulia arborelui cu came in care venea prins ”plasticul vietii”), iar in sorb am gasit mici fragmente din acel plastic mentionat mai sus.

              Comment


              • Salut!
                Vezi atent daca au semne de uzura pinioanele, mai ales cel de la vilbrochen. Pinionul de la axul cu came se schimba usor, fara sa dai tot jos si ma gandesc, sa nu fi fost schimbat doar el. Doar in conditiile in care pinioanele arata impecabil poti pune lantul nou pe ele. Altfel e pacat sa nu faci treaba perfect.
                Chiar daca are "matele negre", se poate curata.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Cred ca o sa le schimb pana la urma ca sa fiu sigur ca sunt ok.
                  Pinionul de pe arborele cotit e bagat prin presare, sau e pe filet? Am nevoie de extractor, sau cum se scoate de pe ax pentru a fi inlocuit? Stiu ca are o pana de metal pe undeva pe acolo (intreb pentru ca inca nu am reusit sa ajung in zona respectiva - imi lipseste imbusul de 17 pentru desfacerea fuliei).

                  Comment


                  • Nu mai țin minte dar cred că imbusul ăla e pe invers. La mine a trebuit încălzit că nu l-au putut desface nicicum (n-a mers nici cu impactul). Eu n-am schimbat pinionul. Părea în regulă.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • Pinionul de pe arbore este bagat prin presare,iti trebuie presa. La montaj, noul pinion se incalzeste pentru a se dilata, astfel intra mai usor.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • OFF Topic:
                        Originally posted by collemann View Post
                        Am luat un motor SH pana la urma si pe acesta lucrez acum.
                        De curiozitate... Ai luat motor cu AC? Parca tu aveai modelul fara clima...
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • Buna seara.
                          Am luat motor fara AC fara EGR ... clasic.

                          Am desfacut astazi capacul la distributie.
                          Ce parere aveti despre pinionul vibrochenului?
                          Risc sa stric distributia/motorul daca-l las asa?
                          Am dat comanda deja de patine lant si intinzator gandindu-ma ca nu prea are ce sa se duca la un pinion de metal, dar azi cand am desfacut si am vazut ca pinionul ala mai are si ceva plastic pe el ... am cam cazut pe ganduri )

                          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                          Comment


                          • Salut!
                            Motoarele sunt identice, cu sau fara AC si EGR nu are nici unul.
                            Da, e original pinionul, si vad ca are acelasi r@#@t de plastic ca cel de la pinionul de sus de la axul cu came. Despre uzura nu ma pot pronunta...
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • In timp ce-mi cautam motor de schimb am dat si peste cateva mai "deosebite" mai exact aveau un sistem montat pe laterala chiuloasei plus ceva tubulatura in plus. Nu am gasit poze pe net dar am presupus ca ar fi EGR (ceva cu recircularea gazelor).

                              Am reusit astazi sa dau jos si distributia, iar spre surprinderea mea, pinionul de care ma temeam ca va face probleme a iesit "la mana" fara probleme

                              Cateva poze pana vin piesele noi:



                              Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                              Comment


                              • Multumim pentru poze. Cat ti-a luat ca timp sa dai motorul jos? Sa-l desfaci?
                                Dificultate pe o scara de la 1 la `10?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF