Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zdruncinãturile alea n-ar putea veni ºi de la lambda? Cã exact la fel îmi face ºi mie plus o putoare de benzinã la prima pornire. Dupã care merge normal. Mie în schimb îmi apar erori de amestec bogat / amestec sãrac. Iar la live data tensiunea fluctueazã de la 70 la 900 mV. Cred cã trebuie alta, nu?
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • La fel si la tine...
      Aparitia P0170(..), este, de cele mai multe ori, cauzata de un debitmetru defect(decalibrat). Debitmetrul poate sa fie functional, si nu apar erori de genul P0100. Dar ce masoara poate sa fie eronat si de aici erori de amestec. Lambda e cat de cat ok daca fluctueaza. Daca iei alta noua, o sa vezi ca reactioneaza mai rapid.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Citeam ca e recomandat sa se schimbe sonda dupa un nr de km ... 160000 parca. O fi si debimetrul lesinat dar nu ma pun sa schimb jumate de masina.

        Intrebare de noob... unde intra mufa de la sonda? Ca eu am bandajat toate firele cat am avut motorul dat jos si acum nu mai stiu care unde duce...

        Am vazut ca bosch-ul vine cu fir de 43cm deci... e lung.

        La ce te referi cu reactionatul mai rapid?
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Sonda originala are 25cm de cablu. Mufa sondei se afla deasupra catalizatorului prinsa cu o clema de caroserie.
          Reactioneaza mai rapid=fluctueaza= trece mai repede de la lean la rich.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • Mulþumesc frumos. Am gãsit gâlma �� Pentru asta rãmân dator ��
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • Merci Laur pt informatii!
              Stii vorba aia, fericirea nu tine mult... Daca pana acum imi dadea probleme doar dimineata, iata ca a revenit la vechiul obicei de a refuza sa porneasca si pe parcursul zilei.
              Nu stiu ce sa i mai fac.
              Daca as sti sigur ca problema e de la debitmetru as schimba ecu motorului cu tot cu imobilizator cu cheie...
              Ideea e ca nu da nici o eroare pe tester. Asta ma dispera.

              Comment


              • Da, ciudat faptul ca nu da erori.
                Spuneai ca ai tot schimbat pompa de benzina.... Ai masurat presiunea in rampa? Si cand spun masurat inseamna sa pui manometru, pornesti motorul, il lasi sa mearga ceva timp apoi il opresti. Nu scoti manometrul, dar te mai uiti la el din ora in ora, si apoi dimineata. Vezi ce presiune ti-a mai ramas dimineata, vezi dupa primul contact la cat se ridica, dupa al doilea, etc. Cu doua, trei contacte puse inainte de a porni ai incercat, dar cu benzina de 99-100?
                Ecu sh sa iei doar cu proba si garantie. Iti convine, il pastrezi.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Am masurat presiunea pe furtunul care ajunge in rampa, la primul contact am 3.5 bari daca las contactul pus incet incet scade presiunea( nu am urmarit sa vad exact pana la ce valoare scade si in cat timp). Ideea e ca la urmatorul contact presiunea daca scazuse initial, revine imediat la 3.5bari. Prima data cand am schimbat pompa cu manometrul pe furtunul rampei aveam 2.8bari. Dupa ce am schimbat pompa nu am mai avut probleme la pornire 1 an d zile, pana acum..
                  Am incercat si cu 2-3 contacte, acelasi rezultat.
                  Nu am incercat insa cu benzina de 100. Alimentez de obicei de la mol cu 95.
                  Si faza cu schimbarea debitmetrului de pe placa de baza a ecu este valabila, am vazut lucrarea facandu-se intr-un service. Si stiu sigur ca functioneaza. Practic masina a ajuns in service cu eroare debitmetru, Nu pornea. A venit pe platforma. S- a schimbat debitmetru de pe ale ecu, s-a sters eroarea cu diagnoza si s-a rezolvat problema. A pornit la prima cheie si a plecat pe roti.
                  Acum ma gandesc ca e posibil ca si debitmetrul care l am luat de pe alt ecu si l-am pus la mine sa fi fost la fel de "bun" ca al meu. Poate sa fie defect, dar totusi sa nu-l dea pe diagnoza...
                  Totusi dupa ce l am schimbat, cand am pus diagnoza mi a dat 2 erori de senzor debit aer, le am sters si nu au mai aparut.

                  Comment


                  • Salutare!
                    Stie cineva daca clapeta de acceleratie raspunde la actionarea pedalei de acceleratie, fara ca motorul sa fie pornit, doar cu contactul pus?
                    Merci!

                    Comment


                    • Nu, nu cred. Totul e electronic. Ai un potențiometru pe pedală ce-i zice la ecu cât să deschidă.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Originally posted by sebiA140 View Post
                        Salutare!
                        Stie cineva daca clapeta de acceleratie raspunde la actionarea pedalei de acceleratie, fara ca motorul sa fie pornit, doar cu contactul pus?
                        Merci!
                        Da, raspunde! Sunt si cateva date pentru masurarea ei...
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Originally posted by sebiA140 View Post
                          Salutare!
                          Stie cineva daca clapeta de acceleratie raspunde la actionarea pedalei de acceleratie, fara ca motorul sa fie pornit, doar cu contactul pus?
                          Merci!
                          Din cate am citit eu, da.
                          Chiar asa! O recalibrare a clapetei de acceleratie ai incercat? Chiar pe-aici pe forum am citit ca s-a rezovat problema pornirii greoaie cu recalibrarea clapetei din soft. Sper sa nu incurc "borcanele"...
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • Originally posted by cezarkage View Post
                            Sper sa nu incurc "borcanele"...
                            Am gasit acea rezolvare citita aici pe forum. Uite ce a scris colegu' simval aici.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • Poate le încurc și eu...

                              Era o fază (cred că tot pe aici am văzut) că dacă pui contactul fără să dai la automat și o lași cca 30 secunde se repoziționează automat. Ca un reset. Sper să nu vb iar prostii.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • Multumesc tuturora pt informatii.
                                Am incercat sa i fac calibrare de pe texa dar nu am gasit nicaieri in soft functia de calibrare a clapetei.
                                O sa incerc cu diagnoza star de la mercedes.
                                Dar care ar fi acele date pt masurara clapetei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF