Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare bucșă punte spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mersi Laur! Am cautat si eu din piese si am vazut ca sunt relativ ieftine... Cand m-au sunat cu oferta mi-a cazut fata... Cred ca o sa schimb service-ul (desi se zice ca e cel mai bun din oras)!
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • #17
      Nu inteleg eu cam multe din ce spun cei de la service...Cum sa se rupa cabul de la frana de mana daca schimbi bucsile la punte? Cablul se slabeste si se poate da jos, asa ar face orice om intreg la minte. Nu stiu cum ruginesc furtunele de frana... ca-s din cauciuc.
      In fine... lasand gluma, manopera e cam mare, cam aceeasi cu valoarea pieselor daca nu si mai mare. Nu contest profesionalismul lor, dar cel mai bine ar fi sa te duci cu piesele cumparate de tine. Alegi ce vrei si de unde vrei, oferta e mare.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Eu am schimbat acum o saptamana rulmentii pe ambele parti si manopera a fost 150 lei. Erau rulmentii originali (15 ani). A fost ceva de munca, au trebuit sa dea bratele jos. Pe o parte nu mai avea bile si pe cealalta erau blacati si ruginiti. Nu au cum sa rupa conductele. se dau jos din pistonas fara sa traga de ele. Daca pe masina in mers nu s-au rupt, nu au cum sa se rupa la demontat.

        Comment


        • #19
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Am vazut candva brate oscilante cu tot cu rulmenti dar nu-mi mai "pica fisa" pe unde.
          Cel mai usor este sa schimbi doar rulmentii.
          Asa cum a scris si colegul ciobanita2002 ii gasesti sub forma unui set de reparatie.
          Primul indiciu ca exista uzura la bratele oscilante il reprezinta unghiul de cadere al rotilor spate. Masina sta "cracanata" ca o ratusca.
          Uzura nu apare pe bratul in sine, ci pe ax.
          Cracanata este ? (Da )
          La denivelari croncane/trosneste? (Da)
          ==> Comand rulmentiii ..
          Merci Laur (auzi, daca vin in RO cu ea, pot sa trec pe la tine pentru un full diagnostic? - platesc)
          Last edited by gastorro; 09-14-2015, 15:20 PM.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment


          • #20
            Usurel, nu te arunca direct la comandat piese! Verifica mai intai!
            Urci masina pe elevator, desfaci amortizorul din partea de jos, scoti arcul, desfaci bara de torsiune, astfel incat bratul sa nu mai fie sustinut decat de axul sau. Apoi vezi cum se misca...
            Asta teorectic. Practic iti spot spune ca rulmentii respectivi sunt plini de rugina si chiar praf amestecat cu ceea ce a fost candva vaselina(asta am gasit la mine).
            Postarii asteia ii trebuia un update, cel putin din partea mea: dupa ce am schimbat kiturile de la brate, tot imi pare ca sta "cracanata". Posibil uzura si la gaurile puntii.
            De zgomote intr-adevar am scapat.
            Daca te hotarasti sa schimbi kiturile, ia aminte ca nu-i treaba chiar usoara.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Eu n-am garaj sau elevator asa ca daca-i 'munca pe elevator', atunci tre' sa platesc (mult..).
              Am comandat kitul 53

              si bucsele 26 si 29

              Sper sa se descurce astia sa le inlocuiasca..
              Cred ca o sa-i pun sa scoata/verifice si bara de torsiune (caci Bertie zice ca
              la unele Benzuri e doar o teava ieftina care se rupe si poate ca d'aia trosneste ?!)
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #22
                Gata, au inlocuit totul (4 bucse si doua seturi de rulmenti).
                S-au chinuit cca 2h ca sa scoata rulmentii aia facuti praf..
                Au folosit flacara, dalti, ciocane si alte fiare balcanice .

                De la aceste articulatii/rulmenti veneau acele trosnitiri & croncaneli
                cand treceam prin gropi.

                Bucsele le-au scos cu greu, folosind o dalata pneumatica care
                seamana cu un mini-picamar; La montare, le-au uns cu vaselina
                si le-au fript cate un baros de 5Kg (intre bucsa si baros au plasat
                un rulment defect dar al carui diametru era similar cu al bucsei)

                Au lucrat ca niste animale desi era plin de scule (prese si alte masini)
                in jurul lor..
                Cand mi-au dat jos puntea, n-au folosit chei (nici macar n-au incercat)
                pentru a desface conexiunile tevilor de cupru cu furnunele ci au insfacat
                primul mox care era pe jos si au rasucit p'acolo pana le-au rupt (apoi
                a trebuit sa "confectioneze"/improvizeze altele).

                Imi venea sa-i omor!

                Cu ocazia asta (punte spate jos), am remarcat ca unul din telescoapele
                SKS (Meyle) pe care le montasem cu DOAR 15 zile inainte e deja defect..

                Iar la final, mi-au cerut si 1500Kr (cam 750Lei ; care inseamna super-ieftin p'aci..)
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment


                • #23
                  O mare chinuiala sa schimbi acele Bucsi de la punte spate , va pun cateva poze cu operatiune facuta de mine. De scos foarte greu de montat a fost usor cu presa.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Reinvii si eu topicul asta vechi. Am joc in rotile din spate iar anul trecut un mecanic mi-a aratat ceva de niste rulmenti ce trebuie schimbati punandu-ma sa caut "chit reparatie punte spate". Bineinteles ca nu stiu exact ce imi trebuie asa ca nu gasesc nimic sub descrierea asta. Ma poate ajuta cineva cu un link pe epiesa.ro? Ma gandesc ca este vorba despre rulmentii bratului oscilant.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #25
                      Am scris pe google chit reparatie punte spate
                      Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

                      Comment


                      • #26
                        Chestii oculte se intampla. Am cautat si eu dar nuam vazut nici un link de pe epiesa. Urmeaza sa caut un magazin de ochelari.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF