Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Revin cu lamuriri si un punct de vedere.... de toti banii

    Nivelul lichidului cred ca este in regula, am pus o foto, nu am vazut o gradatie pe borcan. Apropo ce culoare trebuie sa fie antigelul ? Eu am cumparat ceva pentru codul de motor si imi recomanda dintr-asta roz. Am astasat o imagine. Si la antigel se mai adauga si niste anticoroziv? Ma puteti ajuta cu un cod de produs, denumire ?

    Am mers pe lumina si am pus iar niste ulei intr-o tava sa fie mai vizibila diferenta (personal speram sa fie o diferenta cat se poate de mica, am zis ca poate aseara... era noapte, blitul, una alta) Am ramas si mai fara cuvinte. Am facut foto si cu si fara bliț.

    Am sunat mecanicul si m-a lamurit:
    - Cum nu stii? Asa e la diesel, in 5 minute se face negru.
    - Aha ok, doar ca am benzinar.
    - A... e de la mazga din motor, pt ca se depune prin colturi
    - Serios ???
    - A... sau de la aditivul din uleiul anterior.
    - Care adititiv?
    - Poate a fost, doar tu nu stii ce a fost pus in masina.

    Ce sa ma replici? Cum de am fost atata de .... sa ma duc la omul asta!

    Am gasit pe cineva sa se uite la masina saptamana urmatoare, imi spunea sa o i-a cu inceputul sa ii verifice presiunea si compania.

    Am sa iau iar ulei si unul ieftin de proba, eu pun pariu ca in 10 km plus 2 ore la relanti .... cu toata mazga vietii nu se face ala la culoarea asta.

    Ametit de toata situatia am si uitat ce face indicatorul de ulei din bord.... am facut verificarea si mi-a aparut OK pe ecran - multumesc pentru procedura

    Mai pun si eu o intrebare, sa nu zic ca nu am avut ocazia si nu am facut-o:
    La W168 Benzina nu se recomanda de producator Mobil 1 Super 2000 x1 ?

    Nu mai am cuvinte, va multumesc tuturor pentru tot suportul.
    Last edited by euromarket; 08-11-2017, 16:14 PM.
    Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #47
      am uitat imaginile...
      Attached Files
      Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #48
        De ce am eu impresia ca doar ti-a completat peste ce ai avut? Ai un surplus aproape de 1,5l. Din ce se vede in poze ala e ulei neschimbat de cel putin 10k km.
        Subscriu parerii colegului dan500se.
        Legat de antigel, parca albastru/verde se folosea la w168, adica G11.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Antigel eu am pus roz. Dar se face un portocaliu de zici cã-i pipi. Ãsta roz parcã nu conþine silicaþi . Oricum sã nu le amesteci cã se face brânzã.

          Eu roz am avut, roz am bãgat când mi-a fãcut distribuþia.

          Laur ai dreptate. Ãla nu-i ulei de acum. Am mai auzit poveºti cã doar completeazã peste, ºi uleiul ºi-l þin lor. Sau chiar are mâl în motor. Ceea ce n-ar fi exclus. Cine ºtie cât ºi pe unde o fi stat maºina. Ori mergi ori nu mergi trece anul trebuie sã-l schimbi.

          Acum nu ºtiu ce sã mai zic. Dacã tot te apuci de desfãcut, dã jos ºi baia ºi fã-i o baie. Am înþeles cã dacã nu se schimbã la timp dar nu se merge cu maºina se face roºeaþã în motor. Dacã se merge mai mult decât trebuie se face marmeladã. Sã mã corecteze careva dacã greºesc.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #50
            Deci:

            1). Daca vrei iti arat cum arata un ulei (mineral) "ieftin" dupa 6000 Km intr-o masina cu +400K rulati. Pe langa ce ai tu, zici ca e miere!

            2). Faza cu negreala nici la diesel nu e chiar asa... Dar nah, no comment!

            3). Inca odata vreau sa exclud faza cu "meseriasul" incompetent, ar fi poate adevarat ce zice cu "mazga" din motor care sa faca uleiul asa cum arata acum

            4). Repet din nou, ca sa scapi de o posibilitate, fa o spalare cu un ulei ieftin cum am spus prima data si vorbim dupa aceea...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #51
              Ca sã-þi rãspund.

              Ãla din bidonul ce-l arãþi cred cã e de bmw. Dacã nu ºtii ce ai ºi culoarea nu bate nicicum io zic sã nu completezi peste. Nu e nu ºtiu cât de scump, goleºti tot bagi apã distilatã doar faci o spãlare, goleºti iar ºi pui ce trebe.

              Dacã se vede apã în bidon, pânã la niºte gulere de pe interior, ai destul. Dacã nu, completeazã doar cu apã cã acum n-are ce sã îngheþe.

              Mobil1 ãla de care zici e 229.1. Merge pe a mea din 99. Pentru tine aº zice sã bagi o idee mai bun. Mãcar un 229.3. Parcã Mobil 3000 are 5W40. Eu am avut Mobil 2000 10W40 acum am Mobil 1 3000 5W40. Parcã cu ãsta al doilea e puþin mai zgomotos, dar pare sã tragã puþin mai bine ºi am ºi consum mai bun. Al doilea e o idee mai scump dar nu cu mult.

              Oricum ambele îs din categoria ieftin. Vezi sã nu fie turcesc.
              Last edited by gruiarew; 08-11-2017, 19:24 PM.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #52
                Salutare tutor

                Nu am rezolvat problema si nici nu am gasit un mecanic la care sa duc masinuta. Toti ma amana elegant.

                Am primit multe recomandari sa schimb uleiul si ma gandesc sa fac operatiunea asta pe cont propriu. Am sa ridic masina pe ceva sigur si apoi am sa scot "uleiul".

                Am sa pun in prima faza ceva iefin, am gasit ceva de la Alco si dupa il dau si pe asta afara si ii pun Aral si un filtru nou.

                Puteti sa imi recomandati sa ii pun ceva pt "igienizare" sau indepartarea mâlului?

                Ca ulei ce imi recomandati intre Aral 5w40 si 5w30. In istoricul de service am vazut ca a fost utilizat 5w30.

                Multumesc frumos de sfaturi
                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #53
                  Eu fac schimbul de ulei ridicand-o pe cric de bot...in fata sub motor(pe mijloc pe cadrul motor) are un tampon la fel ca pe laterale la roti. Mai greu este sa desfiletezi filtrul de ulei pentru ca trebuie un prelungitor la cheie.

                  A mea 1.4 benzina a primit pana acum numai Aral 10w40

                  Comment


                  • #54
                    Zic ºi poate zic prostii...

                    Eu nu cred cã-i mâl în ea. Dupã ce dai drumul la ulei baga pe gaura aia în baie o prostie de perie de curãþat sticle. Ar trebui când o scoþi afarã sã rãmânã ceva pe ea. Dar nu freca. Doar bagi ºi tragi afarã. Las-o câteva ore sã curgã tot din ea. Eu dau drumul la ulei seara ºi pun ãlalaltul mâine pe ziuã.

                    ªi cel mai bine ar trebui sã se vadã în filtru.

                    Colegul Nedved are dreptate. Ai nevoie de un prelungitor lung ºi eu aº zice ºi de un cot cardanic. Altfel îþi dai cu trusa în cap (mi-am luat trusã "ºmecherâ" cu 'nºpe chestii doar ca sã constat cã nu ajunge prelungitorul).

                    Ulei ieftin ieftin aº zice AZ-meister 10W40 de la unix. Numai cã nu are norma MB. Eu d-ãla am bãgat prima datã pentru "flush". Dupã care m-am dus sã-i fac distribuþia. Mi l-a dat napoi am mânjit gardul cu el ��.

                    Dacã nu gãseºti niciunde s-o faci, în ultimã instanþã sui-o pe ºlep cum am zis ºi du-o în Timiºoara cu ãºtia ce fac transport. În douã trei zile maxim e gata (desfãcut, comandat piese montat la loc).
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #55
                      Cand pui uleiul "ieftin" sa faci cativa Km cu masina sa aiba timp sa "spele" internele... Nu faci nicio treaba daca doar o "treci" prin motor.

                      +1 de la mine cu "scursul" uleiului. Si eu tot asa procedez, doar ca nu o las peste noapte, las un timp relativ lung (imi fac altceva de lucru pana atunci) iar la masina mea, W202, fac inclinatie la scurgere exact cum are baia "panta" si astept pana nu mai picura absolut de loc uleiul vechi. La filtru sterg temeinic pana devine locul "oglinda"...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by euromarket View Post
                        Salutare tutor

                        Nu am rezolvat problema si nici nu am gasit un mecanic la care sa duc masinuta. Toti ma amana elegant.

                        Am primit multe recomandari sa schimb uleiul si ma gandesc sa fac operatiunea asta pe cont propriu. Am sa ridic masina pe ceva sigur si apoi am sa scot "uleiul".

                        Am sa pun in prima faza ceva iefin, am gasit ceva de la Alco si dupa il dau si pe asta afara si ii pun Aral si un filtru nou.

                        Puteti sa imi recomandati sa ii pun ceva pt "igienizare" sau indepartarea mâlului?

                        Ca ulei ce imi recomandati intre Aral 5w40 si 5w30. In istoricul de service am vazut ca a fost utilizat 5w30.

                        Multumesc frumos de sfaturi
                        Salut!
                        Pe Aral merg si eu, numa' ca 10w40, ca deh, varsta si rulajul... Il schimb pana in 10k km si nu am avut niciodata probleme. In cazul tau as folosi Aral high tronic 5w40. Te sfatuiesc sa nu folosesti in niciun caz filtre ieftine, nici cu uleiul de "spalare". Iti recomand Mann, MahleOriginal/Knecht sau Oem.
                        Daca acel "ceva" pentru igienizare e vreo zeama minune, MotorFlush sau asemenea, renunta.
                        Mai jos atasate, sunt ceva pozne cu un filtru ieftin. Se observa ca este strangulat. De fapt a fost prea inalt si l.a torsionat capacul. Lucrul asta ii micsoreaza mult suprafata de filtrare...
                        Last edited by LauLaur; 08-19-2017, 21:10 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Pozele promise:
                          Cu scuze pentru postarea dubla, nu am reusit sa atasez pozele, de pe telefon, in primul mesaj.
                          Attached Files
                          Last edited by LauLaur; 08-19-2017, 21:07 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Ce porcărie... când te gândești la ieftin te gândești că fac economie la material. De ce naiba l-ai face mai lung?
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #59
                              Am revenit dupa o scurta iesire dintre betoane.... Maine cumpar uleiul Aral si filtrul Man si fac schimbul (sper tot maine). Va tin la curent dragi colegi.
                              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #60
                                Ma bucur ca am reusit primul schimb de ulei. Am lasat-o de ieri la scurs am pus uleiul nou, 4.5 L Aral 5w40, am verificat joja dupa jumatate de ora si indica nivelul la mijloc.

                                In schimb, .... tot tacane.... incep sa cred ca a fost "pregatita" de vanzatori sa fie silientioasa.

                                Am facut o tura si se prezinta bine in mers... doar ca tacane.

                                Am sa o duc la un mecanic sa se uite la ea, unul care se ocupa cu reparatii de motoare si cutii de viteze, nu placute de frana.

                                Va tin la curent cu noutati, saptamana viitoare.

                                Weekend frumos stimati colegi.
                                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF