Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie 722.7 pe W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie 722.7 pe W168

    Salutare.
    Sunt nou pe forum si deja am intrebari esentiale.
    Am de 6 ani un E Klasse W210 impecabil si am decis sa ii iau sotiei un A Klasse automatic.
    Este modelul 2003 Avangarde, 90 Cp - CDI, automatica. O masina OK pentru mers in oras. Are "la bord" 130.000 Km, dar sunt convins ca a fost "aranjat" kilometrajul ca sa dea bine. Important este ca masina se misca bine pentru varsta ei iar din cate am invatat de la Mercedes (am mers cu Mercedes cu 4.000.000 Km la bord), numarul kilometrilor este relativ, important este cum ai grija de masina.
    Cum l-am cumparat am fost sa schimb uleiul la motor si cutie. La motor a mers normal, la cutie....
    1. Nu se baga toata lumea sa iti schimbe uleiul.
    2. Pretul schimbului se invarte in jurul sumei de 700 de lei
    In timp ce cautam oferte am dat de un service unde mi-au spus ca daca schimb uleiul este pe raspunderea mea - daca cutia mai functioneaza dupa schimb...
    Au spus ca mai bine completez (daca este necesar) decat sa schimb pt ca la A 170 CDi/W168 cu cutia automata model 722.7 exista un risc major de a defecta cutia daca schimb uleiul...
    Acum sunt complet in ceata... Nu pot sa schimb uleiul cand Dorel mecanicul vine cu melodia asta... Poate Dorel are dreptate si restul atelierelor nu iti spun asta ca eventual sa iti cada cutia si sa te prinda de client pentru o reparatie scumpa...
    Va rog sa imi spuneti, din experienta voastra, ce sfaturi aveti?

  • #2
    Salut și bine ai venit pe forum!

    1. Referitor la schimbul de ulei:
    - ziceai cã nu oricine se bagã la schimbat uleiul din cutiile automate... sunt mulți colegi aici pe forum care au fãcut treaba asta DIY, (lângã bordura trotuarului, cum se spune). Se vehiculeazã foarte multe legende urbane, de aceea oamenii sunt speriați la început, când aud de ele...
    - sunt sigur cã vor veni în ajutorul tãu colegi care îți vor recomanda inclusiv persoanele la care sã te duci, în zona ta, dar pentru început citește câteva informații pt. liniștea ta http://www.clubmercedes.ro/showpost....96&postcount=7
    - specificația uleiului la cutia ta trebuie sã fie MB236.10, însã nu știu pe de rost care este cantitatea necesarã

    2. Referitor la afirmația ta de mai jos
    Originally posted by Dihorul View Post
    am mers cu Mercedes cu 4.000.000 Km la bord
    nu vreau sã fiu cârcotaș, dar ai 2 variante:
    - ai greșit un ”0” și ai vrut sã scrii ”400.000”
    sau
    - te rog sã-mi specifici exact mașina, deoarece in istoria MB o singurã mașinã a atins în mod dovedit acești numãr de KM... celebrul taxi albastru din Atena, și care acum este expus în muzeul MB din Stuttgart.

    Sper cã pct. 2 nu e cu supãrare...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Ai mare grija cu schimbu de ulei la cutie. Nu du masina la toti pantofarii,(si este bine ca unii dintre ei nu se baga la asa ceva), mai bine te dotezi tu cu scule te documentezi bine si o rezolvi singur daca nu gasesti un mecanic bun
      Si eu planuiesc in cel mai scurt timp un schimb de ulei la w168 A160 automat. Pana acuma am schimbat singur la W202 si a iesit bine, fara problema

      iti dau cateva sfaturi, indiferent daca faci tu schimbu sau mergi la mecanic sa fii atent la cum lucra

      1. Cumpara joja pentru cutie daca nu ai (sau intreaba mecanicu daca are)
      W168-ul meu nu a avut joja. Am cumparat eu una https://www.epiesa.ro/joja-ulei-merc...rod-277663321/
      Atentie: mie imi este prea lunga, va mai trebuii scurtat un pic din ea

      2. La W202 golirea s-a facut in 3 etape: pe la busonul baiei de ulei, pe la busonu convertizorului si ce mai ramane in baia de ulei dupa demontare. La w168 s-ar putea sa fie la fel, nu stiu inca sigur dar trebuie verificat daca convertizorul are buson
      Logic daca cutia are x litrii in ea trebuie sa scoti afara x litrii si sa bagi inapoi tot x litrii

      3. Daca mergi la mecanic sa fii sigur ca schimba si filtrul si garnitura si curata bine baia de ulei si magnetul din ea (daca este prezent). Suna stupid dar este ceva de lucru si poate el nu are chef si te pacaleste ca le-a schimbat

      Am uitat...4. dupa schimb nivelul de ulei pe joja se verifica cu motorul pornit si apa la 90 de grade (sunt unii mecanici care nu stiu asta)
      Last edited by Radu_G; 08-18-2017, 12:20 PM. Reason: Completare

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        Salut și bine ai venit pe forum!



        2. Referitor la afirmația ta de mai jos
        nu vreau sã fiu cârcotaș, dar ai 2 variante:
        - ai greșit un ”0” și ai vrut sã scrii ”400.000”
        sau
        - te rog sã-mi specifici exact mașina, deoarece in istoria MB o singurã mașinã a atins în mod dovedit acești numãr de KM... celebrul taxi albastru din Atena, și care acum este expus în muzeul MB din Stuttgart.

        La Lisabona majoritatea taxiurilor sunt MB din anii 90. E ceva comun sa te urci intr-un taxi si sa aiba peste 2 milioane km la bord... Eu am mers cu un 190 D care se apropia de 4 milioane. Soferul spunea ca unul nou nu rezista atat din cauza de turbo (care nu tine atat) si din cauza electronicii.

        Comment


        • #5
          Multumesc mult pentru sfaturi.
          Din cate am vazut pe youtube este simplu de schimbat uleiul.
          Sper sa o rezolv cat de curand. Va tin la curent, Nu credeam ca un simplu schimb de ulei este atat de complicat.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dihorul View Post
            La Lisabona majoritatea taxiurilor sunt MB din anii 90.
            Nu chiar majoritatea, dar mai sunt... Acum 3 săptămâni am fost acolo... Îți fac ”cadou” un W210 taxi din piața Dom Duarte și unul W202 de pe podul Vasco da Gama
            Spor la schimbat uleiul și KM fără evenimente
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Ala de pe pod e un W203 Levi...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Originally posted by Levi View Post
                Nu chiar majoritatea, dar mai sunt... Acum 3 sãptãmâni am fost acolo... Îți fac ”cadou” un W210 taxi din piața Dom Duarte și unul W202 de pe podul Vasco da Gama
                Spor la schimbat uleiul și KM fãrã evenimente
                Am stat 5 ani acolo. Am vazut si "Cobra" pe taxi...
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Schimb ulei cutie/costuri surpriza

                  Salut,
                  M-am interesat si eu sa fac schimbul de ulei cutie automata la un mercedes w168. Am ajuns la concluzia ca trebuie schimbat pentru ca mi-am luat joja si am verificat nivelul (putin scazut) si am observat ca atunci cand vreau sa plec de pe loc si o accelerez mai tare, motorul incepe sa vibreze urat. Daca reduc putin acceleratia vibratia dispare si pleaca normal. Daca sunt in treapta 1 si am accelerat mai puternic, atunci cand schimba intr-a doua, parca se face frana de motor. Cam asta e senzatia.
                  Multi spun ca majoritatea problemelor dispar cand schimbi uleiul. In mers masina schimba lin si trecerile din P in R si D sunt normale, fara sa agate.
                  Am vorbit cu un mecanic despre treaba asta si i-am spus ca probabil trebuie schimbat uleiul. Acesta mi-a facut o oferta de pret care includea inlocuirea baii de ulei. Mi-a spus ca noile filtre, originale, sunt mai mari si necesita si schimbul baii de ulei (200 de lei).
                  Imi puteti spune parerile voastre?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF