Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa, acum e clara treaba. Keep it cool...



    Dragos

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      Zilele trecute am organizat un DIY în vederea aducerii unei îmbunãtãțiri la sistemul de rãcire al motorului, în ideea de a împușca 2 iepuri dintr-odatã.
      La Lord fiind schimbat motorul, actualul agregat nu ocupã tot compartimentul (ce era destinat din fabricã de a primi în gazdã inclusiv monstrul de 5600cmc în V8). Astfel, între elicea ventilatorului și difuzorul radiatorului a mai rãmas un luft de cca 3 cm, plus cã aceste 2 piese nu erau aliniate pe aceeași axã, fiind și aici o diferențã de câțiva cm.
      1. De aici derivã primul inconvenient: din cauza asta capacitatea de rãcire a radiatorului nu era în parametri, o grãmadã de aer practic ne mai ajungând la radiator. Ani la rând nu i-am dat importanțã acestui aspect, deoarece în tot acest timp când a parcurs zeci de mii de km, mi-a fiert apa o singurã datã, și asta la urcarea unui drum de munte prin Austria... Pânã anul trecut, când am pãțit-o de 3 ori (de 2 ori în aceeași zi, în Corsica, tot așa traversând niște munți; și în Austria la urcarea pe Grossglockner, unde - așa cum am relatat la vremea respectivã - am fãcut cale întoarsã, ceea ce acum, gândindu-mã tot mai mult la asta, o pun tot pe seama rãcirii insuficiente)...
      2. A 2-a bubã derivã tot din pricina celor enumarate la început, dar este exact reversul medaliei: ventilatorul pe vâsco fiind angrenat de pompa de apã, acesta funcționa tot timpul, învârtindu-se într-o veselie din momentul rãsucirii cheii în contact într-o direcție, și pânã la rãsucirea ei în direcția opusã. Astfel ventilatorul furniza aer rece la radiator (cã de rãcit tot rãcea el, cu tot luftul acela dintre cele 2 piese) inclusiv atunci când motorul nu avea nevoie de așa ceva, iar aici mã refer în special la perioada de iarnã, când eu fac 7-8 km pânã la servici, iar la destinație acul nu-i suit mai sus de 40 de grade pe scala lu` nea Celsius, ne mai vorbind de lipsa aproape totalã de cãldurã în habitaclu...
      Așadar, furând (nu, nu e un termen potrivit, la noi merge mai bine ”plagiat”) ideea colegului și prietenului Dragoș (HeavyD), am început sã studiez posibilitatea montãrii unui electroventilator direct pe radiator, în locul celui pe vâscocuplã. Dupã studii academice seculare și cugetãri lungi cum îi șade bine unui ardelean, am ochit un electroventilator ce fãcea parte din dotarea unui W210 2.2 cdi din 2001, acesta fiind cel mai aproape de dimensiunile radiatorului și de locul rãmas disponibil între acesta și fuliile curelei, adicã de fața motorului. Apoi a urmat alt studiu, legat de instalația electricã, ceea ce la unii e floare la ureche, dar la unul ca mine (care e lemn la electronicã) a necesitat niște cursuri de prezentare a funcționãrii unui releu și rolul lui în lanțul trofic al instalației... (ca și parantezã, cu mândrie pot sã afirm cã de termocuplã aveam totuși habar, dar și aici am cerut ajutorul d-lui Gugãl pentru a afla plaja în care lucreazã un astfel de comutator, dedicat motorului pe care vreau sã-l ajut sã-și facã treaba cât mai bine)... Ah, și de schița electricã tot singur am dat...
      Dupã absolvirea tuturor cursurilor și al unui masterat, a urmat achiziționarea tuturor pieselor necesare, la bazã având doar niște fire și socluri de pe o instalație veche aflatã sub acțiunea prafului de pe vremea când Lordul meu a luat foc...
      Ordinea lucrãrilor a fost cam așa:
      - scos ventilatorul vechi cu vâsco cu tot
      - datã jos galeria de admisie și conductele de pe injectoare, cã altcumva nu ai loc de manevrã la montat termocupla. Dacã n-ai scule fine și alese (imbus de 6 cu prelungitor subțire spre exemplu), apelezi la colegi (Sanyex, cãruia îi mulțumesc și pe aceastã cale pt ajutorul acordat la reasamblarea corectã a pieselor), prieteni și vecini (pe aceștia ultimii amintiți îi duci în pragul disperãrii, acționând soneria de la poartã din sfert în sfert de orã, sau strigând peste gard cam la aceleași intervale).
      - scos dopul existent în blocul motor și înlocuit cu o reducție în care se înșurubeazã termocupla (treabã simplã, de țãran ca mine, cã ai de tras de chei mari)
      - croit electroventilatorul (acesta având lãțimea fix a radiatorului, dar mai înalt cu vreo 3 cm), ciupind cu flexul de ici-colo câte o bucãțicã din carcasa de plastic pt. a crea niște piciorușe care se potrivesc în locașul vechiului difuzor și de a face loc furtunurilor ce intrã în radiator (treabã de ”dizainer”: semnezi cu markerul, tai o bucãțicã... potrivești piesa... mai semnezi, mai tai... mai montezi și demontezi... mai faci alte semne, mai tai... te bagi sub mașinã și ieși de câteva ori... înjuri mult când dai cu capul de vreo piesã metalicã care e mai tare ca piesele osoase... la sfârșit ceri iertare de la Doamne-Doamne c-ai uitat sã pomenești câțiva sfinți, dacã nu i-ai luat în ordine alfabeticã...)
      - pauzã... bãut o bere și fumat o țigarã...
      - pus în coor și apucat de fire în vederea montãrii papucilor la capetele acestora (în cupla releului, la ventilator, la siguranțe, la termocuplã, la baterie și la masã - treabã de chinez bãtrân pt. unul care nu-și câștigã pâinea din meseria asta), iar apoi trase toate firele la destinația fiecãruia (un ochi la fir, un ochi la desen - fazã repetitivã la fiecare capãt de fir)
      - la faza de mai sus, fumat juma de pachet, fãrã alte beri și înjurãturi, ca sã nu fim pedepsiți de Cel de sus prin legarea greșitã a unor fire...
      - montat la loc galeria și toate cele de acolo
      - fãcut probã live prin punerea unui strap, bypassând termocupla. A pornit, deci neutilizarea de înjurãturi a condus la legarea corectã a instalației electrice!
      - pus fișa pe termocuplã, pornit motorul și așteptat (vreme ce cca. 4 țigãri) atingerea temperaturii de 100 de grade la care termocupla a fãcut ca ventilatorul sã vâjâie aprox. 1 minut (timp în care vecinul care a furnizat trusa cu sculele fine, s-a speriat cã Lord va decola), dupã care s-a oprit, iar acul din bord indica puțin peste 80, deși termocupla deschide la 95 de grade...
      - chiuit de bucurie, pupat muierea (care ieșea la mine la intervale destul de scurte pt. a se convinge cã Lord nu va lua foc iarãși), bãut berile restante, fumat cealaltã juma de pachet, fãcut baie și cãzut buștean...

      Mulțumesc pt. atenție (celor care au avut rãbdare sã ajungã aici cu cititul)
      Povestea clar savuroasa si rezultatul cu siguranta o imbunatatire a masinii!Felicitari.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • Imi aduc aminte, cand aveam un 124 300D, tot aveam probleme cu racirea in sarcina, am schimbat vascul de 2 ori si degeaba.
        Intr-un acces de nebunie, i-am montat aer conditionat, insa fara instalatia electrica, la buton pur si simplu. Si am legat ventilatoarele sa plece odata cu AC.
        Cand am constatat o mai buna racire cu AC pornit, am legat o sonda ce declansa un releu la 80 de grade, astfel ca indiferent de AC, porneau si cand temperatura salta peste 80 de grade.
        De atunci nu am mai avut vreodata probleme, ma batea si pe mine gandul sa scot vascul si sa montez un vent electric in loc, insa ar fi fost inutil...
        Oricum, important este sa-ti faci treaba.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • La modul general, plus in particular pe chestia cu incalzirea, o diagnosticare corecta tre' sa elimine cauza, nu efectul. Deci nu te grabi sa pui nenumarate ventilatoare la botul unui motor care se incalzeste fara motiv (serios), ci fa-l sa nu se mai incalzeasca.


          Astfel, incepand cu o clisma completa pe traseele de racire si pana la un radiator de aluminiu egal sau de dimensiuni mai mari decat cel OEM plus separarea eventualei raciri de cutie automata (daca aceasta este prezenta), sunt putine variante si costa foarte rezonabil.


          Ca idee, Benz-ul cu OM601 a mers cel putin un an de zile cu visco defect iar eu n-am stiut, si nu aveam la acea vreme alte ventilatoare. Abia cand am separat radiatorul cutiei de cel al motorului am invartit de visco la rece/cald si am vazut ca nu mai este deloc ceea ce ar fi trebuit sa fie. Dar am mai mers circa un an asa, si pana la urma am facut ceea ce trebuia pentru a evita o potentiala moarte neasteptata a garniturii de chiulasa/chiulasei. Iar mai tarziu, am repetat treaba pe Benz-ul cu OM603...






          Dragos

          Comment


          • ”Facelifting”

            După mai bine de 4 ani, am socotit că ar fi cazul să mai elimin o parte din petele de rugină apărute după ultima intervenție, din noiembrie 2012...
            90% mă declar mulțumit, dar las pozele să vorbească...
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Cu ocazia asta am înlocuit și senzorii de parcare. 2 dintre ele erau decedate de acum 3 ani. Tot de atunci le-am cumpărat pe astea noi, dar mă îngrozea gândul de a da jos bara... Acum le-am pus, dar până se învie, mai am de recondiționat niște cabluri julite de prin portbagaj.
              Am vopsit și cârligul de tractare, nu că era nevoie, doar așa de machiaj nou...
              Ambele bare au fost vopsite și ele integral, și dacă mi-a venit greu să le dau jos, am ajuns de le-am pus sus singur-singurel pe amândouă.
              Attached Files
              Last edited by Levi; 06-15-2017, 17:45 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Service de roți, recomandat!!!

                Și așa ca bonus, am făcut și o pană, asta încă înainte de a mă apuca de ”cosmetizare”, dar nici nu am scos cuiul, ținea presiunea, așa că doar azi am ajuns la service.
                Cu această ocazie vreau să recomand cu încredere tuturor colegilor service-ul de roți Dr. Wheel din Tg-Mureș, atât cel din Unirii, cât și cel de pe str. Sinaia!
                Am permis de conducere de 26 de ani, am făcut zeci de pene în acești ani, dar a fost pentru prima dată când nu era nevoie să atrag atenția ”meseriașului” de a nu-mi strânge șuruburile cu cheia pneumatică (să nu zic de certuri pe tema asta): fără să zic nimic, chiar de la început (înainte de a desface roata!) de când și-a adus sculele la mașină, a adus și cheia dinamometrică!
                La sfârșit m-a trimis la birou să fac plata, și de curios (fără ca el să mă vadă) m-am uitat din tocul ușii, să văd dacă o și folosește... A folosit-o!

                Bravo, Dr. Wheel!!!

                P.S. Pana am făcut-o pe str. Sinaia, dar am mai fost de câteva ori și în Unirii, unde sunt la fel de conștiincioși (de acolo am șuruburile de roți, de exemplu, după pățania de anul trecut, când s-au rupt câteva).
                Attached Files
                Last edited by Levi; 06-15-2017, 17:58 PM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Imi place ceea ce vad!

                  Spor la cat mai multi ani si km!
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • Mulțumim!
                    Avem 7 ani și un pic împreună, și ceva peste 80.000 de km...
                    ... and counting...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      După mai bine de 4 ani, am socotit că ar fi cazul să mai elimin o parte din petele de rugină apărute după ultima intervenție, din noiembrie 2012...
                      90% mă declar mulțumit, dar las pozele să vorbească...
                      Cred ca vin si o las si eu pe a mea. Vad ca te descurci.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • Eșapament

                        După aproape 7 ani de folosință a cedat o sudură la traseul eșapamentului și s-a făcut ”2 in 1”, adică s-a rupt în două... Eu zic că nu e grav, a rezistat destul de bine...
                        Așa că au trebuit unite din nou ”jumătățile”. Cu ocazia asta, întreg ansamblul fiind dat jos, am înlocuit și suporții elastici.
                        Și că încă tot mai eram plictisit, am dat jos și galeria de evacuare, am curățat-o și am dat-o cu vopsea termorezistentă. După ce vopseaua din tub nu a vrut să se epuizeze, am repetat operațiunile și la tobă...
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Father & Son

                          După ce Fricike (W201) ne-a părăsit, a apărut în familie un alt ”copil” cu stea în frunte, care poartă numerele ce le avea Fricike, și pe care le-am reținut...
                          Băiatul cel mic și-a adunat banii lui, și ca să nu sară departe așchia, s-a hotărât ca pe lângă Dacia 1300 să se lege la cap și cu un W124.
                          Mai încolo îi voi face prezentarea cuvenită...
                          Attached Files
                          Last edited by Levi; 12-03-2017, 12:22 PM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Asa dom'le! Ai avut noroc ca nu te-a onorat cu vreun Avensis hybrid
                            Uite ca si copiii din ziua de azi mai repeta inca greselile parintilor .
                            Ma dadeam si eu acum cu vreun supozitor nou daca tata nu baga in casa un mertzoi cand aveam eu 10 ani si creierii in formare inca. Treaba e ca tot in formare sunt si acum creierii, diferenta e ca tata avea w124 nou in '89, iar eu ma dau cu cazanu' de 18 ani...
                            Multi km fara probleme!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • Superbe stelute

                              Comment


                              • Da-ne mai multe detalii despre 124

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF