Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu are nimeni idee despre problema mea?
    Daca deschid topic nou, e mai vizibil?
    Multumesc!!!

    Comment


    • Eu, din ce spui, cred ca ai o problema cu butonul de la aerul conditionat sau cu cablaj/mufe.
      Mai mult decat sa ne dam cu parerea, nu putem.
      Gasesti scheme, cataloage, tot ce vrei in forumul asta.
      Citeste si apuca-te de mesterit, daca nu vrei sa mergi cu masina la vreun nene "priceput".

      L.E . Chiar pe prima pagina a acestui thread se vorbeste despre niste baieti priceputi. Ai citit?
      Last edited by Nedved; 07-04-2016, 23:58 PM.

      Comment


      • Din cate inteleg eu, ai o problema de natura electrica. O diagnosticare te va duce cu siguranta la defect. Pentru diagnosticare, cautal pe mastermario71.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • Originally posted by VICENTIU93 View Post
          Salutare!
          Sunt posesorul unui mercedes w168 motor 1.6. An 1999
          Am o problema legata de ac si as vrea sa aflu daca a mai patit cineva acelasi lucru.
          Evitati raspunsuri gen "cand e ec activ, aerul nu functioneaza". Freonul e pus de aproximativ 2 luni lafel si compresorul verificat tot atunci...


          Aerul functioneaza pe treptele 3 si 4(ventilatia merge si pe 1 si 2). In momentul cand este pe 1 sau 2, de multe ori compresorul se opreste si baga aerul de afara... incerc sa apas pe ec dar tot stins ramane.
          Acelasi lucru patesc si daca apas pe recirculare sau pe uscare aer, nu se aprind ledurile rosii de pe butoane. E ca si cum este deconectat de la butoanele de control ac.
          Am avut si momente foarte rare cand a mers totul ok.

          Va multumesc!!!
          Salut. Tind sa cred ca e o problema la consola centrala... Incearca sa faci rost de o consola din dezmembrari si probeaza functionalitatea AC-ului cu alta consola (o cumperi numai dupa ce probezi). Fara a face publicitate, arunca un ochi aici.
          Last edited by cezarkage; 07-07-2016, 13:14 PM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • salut, pentru consola te pot ajuta eu.am destule pisese de a-class

            Comment


            • Va multumesc mult!
              La partea electrica ma gandeam si eu doar ca voiam mai multe pareri.
              Incerc sa probez alta consola si voi lua legatura cu katalin1990.

              Comment


              • Salut,

                Am fost la o verificare a instalatiei Ac , au facut vidare incarcare cu freon si solutie Uv am circulat cu masina, m-am intors la service dupa cateva zile si mi-au spus ca problema este conducta care face legatura intre radaitor si compresor pe acolo sste scurgerea. Piesa noua este 200 euro. Am sunat la dezmembrari la mine in oras si mi-au cerut codul piesei.[emoji1]
                Imi puteti spune cum fac rost de acest cod?
                Multumesc.

                Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • Originally posted by florin84 View Post
                  Salut,
                  Am fost la o verificare a instalatiei Ac , au facut vidare incarcare cu freon si solutie Uv am circulat cu masina, m-am intors la service dupa cateva zile si mi-au spus ca problema este conducta care face legatura intre radaitor si compresor pe acolo sste scurgerea. Piesa noua este 200 euro. Am sunat la dezmembrari la mine in oras si mi-au cerut codul piesei.[emoji1]
                  Imi puteti spune cum fac rost de acest cod?
                  Multumesc.
                  Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                  Salut. Este vorba despre conducta care pleaca din radiator pe deasupra aripei pana la compresor?
                  schemaAC.jpg
                  Eu am pori in zona insemnata cu rosu, unde este prinsa conducta cu acel colier (inutil) de fixare... Am gasit o conducta la dezmembrari insa nu era buna, era corodata in aceeasi zona a colierului. Vroiau 100 de lei pe ea, iar pentru una noua am primit un pret de 1200 de lei. Sunt curios cat timp o sa ma tina cele 600 de grame de freon.
                  zona1.jpg
                  Codul pentru conducta este A1688302415. Sper ca n-am gresit. Am luat codul de pe http://www.ilcats.ru . Numai bine.
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • Salut,

                    Da, aia e conducta dar nu stiu sa iti spun exact zona unde are scurgeri. Pe mine m-a tinut o saptamana freonul iar la verificare mi s-a spus ca s-a vazut cu ochiul liber nu e nevoie de lampa Uv.
                    Caut si eu in dezmembrari. De reparat conducta exista vreo sansa ?


                    Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                    Service romanesc de prima mana :
                    - Cât mã costã reparația mașinii?
                    - Ce problemã are?
                    - N-am cea mai vagã idee.
                    - 843 lei și 50 bani!

                    Comment


                    • Consola AC

                      Originally posted by cezarkage View Post
                      Salut. Tind sa cred ca e o problema la consola centrala... Incearca sa faci rost de o consola din dezmembrari si probeaza functionalitatea AC-ului cu alta consola (o cumperi numai dupa ce probezi). Fara a face publicitate, arunca un ochi aici.
                      Salut!

                      Am rezolvat problema prin schimbarea consolei.
                      Acum merg foarte bine comenzile climei.


                      Multumesc mult!

                      Comment


                      • S-a discutat la alta categorie de masina, insa postez si aici, sper sa ajute si pe altii.
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
                        Originally posted by cezarkage View Post
                        Am patit-o... Am incarcat instalatia, cum fac in fiecare vara deoarece am un por pe conducta, insa pana venea frigul tot ma tinea... Dupa incarcare masina nu a fost pornita 2 saptamani. Dupa 2 saptamani pornesc masina, la drum nici urma de "racoreala"... Cand bag nasul sub capota, capacelele nestranse... Am verificat cu spuma ventilele iar pe la cel de inalta presiune imi scapa. Am reincarcat din nou instalatia, iar mesterii evident ca nu au strans capacelele (cica alea sunt doar sa nu intre praful). Le-am strans eu bine bine iar maine sunt doua saptamani de cand raceste bine, deci am depasit pragul de 2 saptamani.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • Va salut dragi colegi. Din luna februarie sunt posesorul unui Mercedes A 140 fabricat in anul 2002.
                          Dupa achizitie am descoperit o serie de probleme mai mari sau mai mici, dar problema aerului conditionat este cea mai mare.
                          La data cumpararii nu am putut proba aerul conditionat deoarece afara erau temperaturi negative. Acum constat ca acesta nu isi face treaba. Am facut verificarile dupa cum am citit pe site (am verificat sigurantele 38, 41, 45) si am constatat urmatoarele:
                          Sigurantele sunt bune, atunci cand dau pe aer rece, conductele de la aerul conditionat se racesc dar in masina imi da tot caldura, si ma refer la aer cald provenit de la calorifer nu de aer din exterior. Totodata la pornirea aerului conditionat nu am sesizat sa porneasca nici un ventilator in compartimentul motorului, cei drept motorul era rece iar afara nu erau mai mult de 15 grade.
                          In perioada in care afara au fost temperaturi negative, nici incalzirea nu a functionat corespunzator dar am presupus ca motorul nu a apucat sa se incalzeasca sau ca termostatul nu isi face treaba, dar acum ma gandesc ca am o problema cu clima.
                          Presupun ca, in functie de temperatura din habitaclu si de temperatura setata, masina decide daca ia aer din vaporizatorul instalatiei AC sau din calorifer, dar, in cazul meu, acest selector nu functioneaza corespunzator. Intrebari:
                          1. pot risca sa desfac singur instalatia de climatizare?
                          2. In zona Braila – Galati gasesc pe cineva sa o repare la un pret decent?
                          Mentionez ca masina am luat-o pentru sotie si daca vine vara si nu repar instalatia, am probleme mari.
                          Last edited by bric; 03-12-2018, 20:18 PM.

                          Comment


                          • Aia cu incalzirea e de la termostat zic eu. Si eu am aceeasi problema, dau pe cald si baga fix frectie pana se incinge tare motoru'. E 150 ron termostatu' + 3L antigel (de preferat albastru - G11).
                            Desi ar mai putea fi caloriferul infundat sau rezistenta de la aeroterma.

                            Imi pare mie ca fiind una din urmatoarele posibile cauze:
                            1. Compresor AC defect
                            2. Fulie electromagnetica compresor AC defecta
                            3. Filtru uscator + comutator presiune
                            4. Scurgeri freon si/sau lipsa freon
                            5. Sotia se poate racori cu o sticla de sampanie pe malul Dunarii.

                            De riscat, puteti sa riscati, dar exista si consecinte.

                            Mergeti la un service sa va faca o reincarcare cu freon(aprox 100 ron, teoretic), si vedeti atunci care, cum si in ce fel.


                            Spor,
                            Last edited by dang; 03-12-2018, 22:50 PM.

                            Comment


                            • Originally posted by cezarkage View Post
                              Salut. Este vorba despre conducta care pleaca din radiator pe deasupra aripei pana la compresor?
                              [ATTACH]128654[/ATTACH]
                              Eu am pori in zona insemnata cu rosu, unde este prinsa conducta cu acel colier (inutil) de fixare... Am gasit o conducta la dezmembrari insa nu era buna, era corodata in aceeasi zona a colierului. Vroiau 100 de lei pe ea, iar pentru una noua am primit un pret de 1200 de lei. Sunt curios cat timp o sa ma tina cele 600 de grame de freon.
                              [ATTACH]128655[/ATTACH]
                              Codul pentru conducta este A1688302415. Sper ca n-am gresit. Am luat codul de pe http://www.ilcats.ru . Numai bine.
                              Recent am gasit o conducta buna la dezmembrari. M-am decis sa o iau si sa incerc remedierea instalatiei de climatizare... Am montat conducta si destul de optimist m-am dus la incarcat instalatia intr-un alt loc unde oamenii se ocupa doar cu asa ceva. Au inceput cu o verificare, mai exact mi-au conectat pe supapa de inalta un furtun si mi-a bagat presiune de 25 bari. In aproximativ 5 minute scazuse pana la 22 bari... A incercat sa-si dea seama unde ar fi pierderea insa fara succes. Am umplut instalatia totusi cu agent frigorific, ulei si substanta fluorescenta in speranta ca vor aparea urme de la substanta de contrast. Orice sfat este binevenit.
                              W168 or nothing!

                              Comment


                              • Salut,

                                Se schimba greu acea conducta? Si la masina mea s-a fisurat acea conducta.


                                Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                                Service romanesc de prima mana :
                                - Cât mã costã reparația mașinii?
                                - Ce problemã are?
                                - N-am cea mai vagã idee.
                                - 843 lei și 50 bani!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF