Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 cdi W210 - road companion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc again.
    Datele despre bujii sunt corecte si exact aceasta procedura ne gandeam sa o folosim pentru a o extrage. Infiletand usor "ceva" in bujie si luand-apoi la bani marunti.
    Sper sa reusim sa o scoatem pentru ca si eu vreau sa am 4 bujii, nu 3 si un surub .
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • Cu bucurie declaram operatiune incheiata cu succes. S-a scos bujia veche dupa cum se vede in poze si e montata cea noua.
      Ciudat ca inca sta aprins martorul la bujii dupa ce pornesc motorul ca si atunci cand bujia era rupta. Trebuie stearsa eroare?
      Dupa cum se vede sufla printre electrod si camasa bujiei.
      A costat 100 de lei.
      Attached Files
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Pune un tester.Posibil vreo buba prin bobina( releu bujii)?!?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Service

          Fiind foarte incantat de operatiunea de extragere a bujiei am apelat la acelasi service pentru mentenanta. Aveam o bataie la gropi mai pronuntate pe dreapta fata. Atasat devizul de reparatii.
          Daca are cineva nevoie de detalii legat de service in Timisoara stau la dispozitie. Baietii sunt tineri si destul de priceputi din ce apreciez pana acum. Imi place modul de lucru si preturile mi se par bune.
          In rest, ne apropiem de urmatorul schimb de consumabile.
          Attached Files
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • Servo-fail

            Domnilor ultimele noutăți sunt cam asa:
            Adunam kilometri în principiu fără probleme majore. Totuși după ultimul service am rămas cu volanul puțin rotit spre stânga asa ca mâine mașina e programată din nou la service ca să se remedieze problema.
            In continuare am o bătaie la gropi pe dreapta față asa ca mâine vom verifica și asta...am schimbat un cap de bară și bieleta de direcție dar se pare ca mai e ceva în neregula.
            Pe de-alta parte am observat ca uneori în special după pornire când rotesc volanul spre dreapta servo nu merge. Volanul merge greu și nu pare sa aibă legătură cu turația. Și dacă turez motorul tot greu merge.
            Partea nasoala e ca trag mai tare de volan și uneori își da drumul în mijlocul curbei de unde o ușoară tendință de a brusca volanul.
            Pe stânga nu face deloc.
            O sa inspectăm mâine și treaba asta. La finalul lunii urmează un drum lung de peste 2500 de km așa că vreau să mă asigur că totul va fi ok.
            Dacă aveți idei legat de servo... Feel free
            Last edited by adidc; 08-20-2017, 15:48 PM.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • Tind sa cred ca este caseta de directie , daca zici ca are problema si cu turatia , turatia scade din partea electrica, am patit la o masina cand apasam frana..
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • Domnilor am eliminat toate jocurile si bataile care nu-mi dadeau pace.
                Bara stabilizatoare a "ucis" bucsele asa ca avea un joc destul de pronuntat. De altfel si scartaiau.
                Am schimbat si bieletele antiruliu.
                Bara e putin cam deformata in zona unde e bucsa. Mecanicii zic ca ar fi de la umezeala dar eu cred ca a fost incarcata electric. Dupa cum stim exista tendinta sa se subtieze aceste bare ducand la jocuri si cu bucse noi.
                Bucsele noi Febi 23 lei si biletele antiruliu 43 lei.
                Dusa din nou masina la geometrie pentru ca volanul imi statea spre stanga, mi-a venit "rezolvata" cu volanul stand spre dreapta (adevarat rotit ceva mai putin).
                Din acest motiv baietii nu mi-au luat nici un ban pentru manopera de schimbare a bucselor si bieletelor. Am insistat dar nu au vrut.
                Atasat mai este o poza cu prezoanele cu aceasta ocazie, pentru colegul Sharky. Scuze ca a durat asa mult pana am pus poza.
                Attached Files
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • Cu scuze pentru dubla postare am descoperit și buba la servo... Pompa e pe ducă.
                  Deci caut pompa de servo pt 220 cdi. Am înțeles ca sunt vreo 3 variante asa ca mi-e îmi trebuie cea pt 105 KW sau 143 cp.
                  Dacă vreunul din colegi are as fi foarte bucuros sa îl las fără ea.
                  Miercuri dimineață pornim la un drum mai lung și as schimba-o. Momentan nu face figuri decât la pornire dar nu știu cât mai ține.
                  In caz ca nu găsesc schimb uleiul și mai vad.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • Merci de poze cu suruburile. De mare ajutor!
                    Nu e stres, inca nu m-am apucat de jante.

                    Vad ca la tine rezista janta cu suruburi conice. Zona se vede clar ca e stransa e pe o suprafata mica.
                    Eu am niste jante de CLK luate la un pret bun. Deja le-am adaptat gaurile la diametru pt M14, am nevoie doar de niste suruburi mai lungi.
                    Actualele sunt prea scurte.
                    Din moment ce la tine tin cu conice, e clar ca nu va trebui sa imi fac griji pt o asa adaptare. Voi cauta sa aiba cap sferic.
                    Mai am vreme pana la iarna.

                    Legat de servo, cat timp nu caraie rulementii sau paletele ma indoiesc ca te lasa in drum.
                    Totusi, de unde stii ca e pompa? Ai masurat presiunea?

                    Volanul cand se roteste? Tine de inclinatia drumului?
                    Si daca se roteste masina ia curba?
                    Sau masina pastreaza directia dreapta, dar volanul sta un pic stramb?

                    Pt ultimul caz rezolvarea e simpla. Marchezi cu atentie capatul de bara si bieleta. (E un pas f important, sa il faci calumea)
                    Vei avea 2 repere care sunt aliniate.
                    Daca vrei sa rotesti volanul pe stanga scurtezi din stanga si lungesti tot cu atata din dreapta.
                    Daca e vorba doar de un pic eu as incepe sa rotesc cam cu jumatate de latura de hexagon de bieleta.
                    Cat timp marchezi totul bine si modificarea o faci identica in ambele parti nu ai nevoie de geometrie.

                    Despre bara nu stiu ce sa zic, din pozele tale mie nu imi arata a sudura. Mai degraba rugina.

                    Comment


                    • Unde e service-ul ce îl recomanzi?

                      Comment


                      • Originally posted by Sharky View Post
                        Merci de poze cu suruburile. De mare ajutor!

                        Sau masina pastreaza directia dreapta, dar volanul sta un pic stramb?

                        Pt ultimul caz rezolvarea e simpla.
                        Cu placere.
                        Da e cazul al doilea. Nu o sa ma pun sa ma bag pe sub mașina. O duc la geometrie și sa o facă asa cum trebuie.
                        Legat de servo concluzia a fost trasa de băieții din service după ce le-am spus sa verifice sistemul. Unul dintre ei a dus mașina la geometrie și asta e ceea ce mi-au spus. Se pare ca și uleiul e cam obosit motiv pt care o să-l schimb și vad apoi.

                        Originally posted by alinghe View Post
                        Unde e service-ul ce îl recomanzi?
                        E ceva timp de când am citit ultima oara regulamentul asa ca nu mai țin minte dacă am voie sa scriu direct public. Ce pot sa spun este ca service-ul e multi marca dar lucrează pe programare cu deviz și cu ceva pricepere. Băieții sunt tineri și m-au cucerit la faza cu bujia și garanția.
                        Restul pe PM.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • Domnilor întâmpin o problemaa de ieri, după ce am lăsat mașina la spălat, respectiv am ridicat un covor de la spălătorie.
                          Când am ajuns mașina era spălată și covorul în portbagaj dar... Nu se închidea portbagajul. Adică nu stătea închis. Cel ce lucrează acolo la spălătorie e cam repezit dar având și covorul de luat m-am dus totuși la ei.
                          Am ajuns acasă și am reglat încuietoarea, mai exact partea pe care se prinde încuietoarea. Nu cea de pe haion ci de pe "traversa" de jos a portbagajului. Toate bune pana aici.
                          Problema: beculetul de pe butonul de deschidere a portbagajului rămâne aprins foarte mult iar când blochez mașina deși se închid toate ușile și portbagajul nu mai clipesc semnalizare de 3 ori.
                          Ceva idei?

                          LE-de menționat ca șuruburile de la încuietoare (2 la număr) erau bine strânse și urechea pe care se prinde încuietoarea nu avea jocuri. Nu am avut probleme niciodată cu închis pana ieri.
                          Last edited by adidc; 08-26-2017, 09:30 AM.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • Și eu am aceeași problemă de vreo 2 ani, respectiv la închiderea/deschiderea din telecomandă, nu clipesc semnalele pe partea dreaptă... Închiderea însă funcționează perfect. Așa că eu nu mi-am bătut capul, nu mă deranjează clipitul ”cu un ochi”.
                            Închiderea mea e aftermarket bineînțeles, eu nu am nici funcție de resetare a sistemului, poate tu ai... apăsare lungă de nuștiucâte secunde pe buton, și se resetează sistemul...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • După o "scurta" vizita pe la Germanica am ajuns înapoi acasă în condiții bune și fără probleme. Singura chestiune de menționat este diferența de consum între ce zice CB și plin-plin.
                              Sa exemplific: drumul dus 890 km cu 59 de litri. După calcul 6.6 litri la 100 de km iar după computer... 5.8.
                              Nu-mi explic ce e cu diferența asta și ma cam deranjează dar o pun pe seama "vechimii" softului.
                              Am rulat 138 pe tempomat în Ungaria și Austria și 150 (cât s-a putut) în Germania.
                              Foarte mulțumit de prestația mașinii însă s-a evidențiat și mai mult nevoia de 7 locuri... Și asta înainte sa se nască pitica.
                              Attached Files
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • Originally posted by adidc View Post
                                ...Nu-mi explic ce e cu diferența asta...
                                Ala e consumul real, la pompa...

                                Restul e can-can... Trebuie doar sa te uiti pe FB pe pagina clubului sa vezi ce abereaza unii pe acolo, si mai posteaza si consumuri dupa 25-30 Km rulati (probabil in panta).

                                Si nu are nimic softul, e exact in "abaterea" normala!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF