Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor M111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai in mod normal toate vacumurile merg (sau de fapt vin) din spate din portbagaj de la pompa de vacum? Asta in cazul in care nu e pompa altfel amplasata decat la W202.
    Nu-mi dau seama daca poza este pe partea pasagerului sau a soferului. La W202 din cate tin minte vacumurile ieseau prin panoul ignifug pe partea pasagerului. Pompa era in portbagaj pe aripa sub capitonaj (tot pe aceeasi parte).
    Ai instalatie de gaz pe masina? Sa nu-ti faca aia probleme.
    Last edited by adidc; 06-30-2017, 08:14 AM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #32
      Salut ,furtunul de pe clapeta aratat de tine intra in o electrovalva care la mine e pe contraaripa stg langa pompa ABS scrie MOT pe ea,normal cand scoti acel furtun afara motorul are tendinta sa se opreasca,daca la tine asta intra sub cutia de sig nu intra in sist vacumatic de la contact?

      Comment


      • #33
        Adidc - Am gaz pe masina dar am scos sigurantele ; oricum am dat cu spay de pornire , cu seringa de benzina in admisie, tot nu porneste.
        Panzer - din electrovalva de langa ABS pleaca spre clapeta un furtun ( poza ) dar capatul celalalt se opreste sub cutia de sigurante, si nu are niciun corespondent acolo. Era indoit putin capatul liber ca si cum ar intra in contraaripa. Nu cumva acolo e vreun rezervor de vacum, ca la W123 ?
        Singurul furtun de vacum care vine din spate alimenteaza ceva in bord , contactul fiind alimentat de alte furtune de la admisie.

        Comment


        • #34
          Pompa aia de vacuum de sub bancheta spate nu are nimic de-a face cu de-ale motorului, ci se ocupa exclusiv de partea de inchidere centralizata.


          La benzinare, vacuumul se produce in admisie, si de acolo isi ia motorul ce/cat/cum are nevoie, dupa cum l-au gandit parintii lui.




          Dragos

          Comment


          • #35
            Idei de pe rabla mea veche.
            Aia daca era senzorul de temperatura admisie aer decuplat nu o porneai decat cu pedala apasata si abea o tineai pornita.
            Totodata am avut motorasul pas cu pas care regleaza relantiul defect (joc in melcul care il invartea) si ba se ineca, ba nu pornea, ba se oprea din senin.
            Am pus un guler de vreo 3mm asa incat sa mut conul intr-o zona fara uzura.

            DAca suspectezi sonda lambda (in caz ca are) aia sigur nu e, ca fiind pornire, nu tine cont de ea.

            Senzori gen pedala acceleratie?

            Avansul e ok?
            Cum e motorul tau? cu reglaj automat in functie de senzor vibrochen sau came?
            Are nevoie de reglaj initial? Adica sa pui in "Zero" aprinderea, ZERO care va fi luat ca referinta pt calcularea avansului in mers.

            Ca sa scapi de stresul imobilizatorului poate il pot activa sa vezi cum se manifesta.
            Ce face de fapt? Ce anume taie? Cheia? Pompa? Aprinderea?
            Daca toate merg macar stii ca nu e ala.

            Aer fals crezi ca prinde pe undeva?
            Poti baga fum prin admisie, sa vezi pe unde scapa?

            Cand invarti se partzaie macar?
            DAca nu, ori nu ai aprindere, desi tu zici ca da scanteie, ori amestecul e praf, in opinia mea.
            Compresie banuiesc ca auzi ca face, nu se invarte ca prostu in gol, cel putin asa sper.

            Nasol moment, dar la final cand merge satisfactia o sa fie cu atat mai mare.
            PE de alta parte, 500E cheltuiti in plus te scuteau de batai de cap.

            Sper sa o rezolvi sa ne spui ce a fost.

            Comment


            • #36
              Nu are senzor la ax came, probabil se regleaza dupa senzorul de la vibrochen.
              Sunt sigur ca e vorba numai de faptul ca am scos firele de la imobilizatorul chinezesc si l-am dezactivat de a uitat programul. Degeaba am conectat firele la loc, imi arata ca se dezactiveaza imobilizatorul, scanteieste, benzineste dar pare a da aiurea scanteia.
              Referitor la 500 euro in plus, daca nu ma bagam in fire, masina mergea bine pana sa ma apuc eu de inovatii.

              Comment


              • #37
                Furtunii acela negru de langa cutia de sigurante, merge la un rezervor de vacum care se află sub aripa !

                Comment


                • #38
                  Multumesc de raspuns. Verific luni si sper sa ai dreptate.
                  Am reusit sa pornesc motorul. Firele de la bobine erau coapte si faceau scurt. Le-am separat si am pornit motorul. 2 saptamani am demolat jumate de masina ptr o chestie simpla.

                  Comment


                  • #39
                    ...iecs!!!
                    Totusi bine ca ai gasit problema si ai reusit. Pana la urma i-ai facut o super-revizie .
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by nino View Post
                      Furtunii acela negru de langa cutia de sigurante, merge la un rezervor de vacum care se aflã sub aripa !
                      Am gasit o poza care confirma ce ai spus.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by altho View Post
                        Firele de la bobine erau coapte si faceau scurt.
                        Tipic pentru generaþia asta sã crape mizeria de varneº biodegradabil care acopera firele. E primul lucru pe care trebuie sã îl verifici - integritatea cablajului de la motor (cel mai expus la schimbãri de temperaturã).

                        Comment


                        • #42
                          Mi-am facut un tester cu intrerupator si led ptr a verifica erorile .
                          Am urmat pasii intocmai, blinkaie ledul de "n" ori, dar nu am gasit si "cititorul" de erori.
                          Am vazut pe youtube la cineva care vindea produsul asta, ca nota nr de blinkuri si de pe care slot provenea - ex: slotul 6 ( SRS ) avea 5,7, 9 blinkuri apoi revenea la 5;
                          Baga datele astea in calculator in programul pe care il avea si acolo ii spunea "decodarea".
                          Are cineva formatul PDF sau programul respectiv din care sa reiasa decodarea ?

                          Fiecare slot corespunde unei functii a motorului ce poate fi verificata, dar la fiecare slot apar 4-5 erori. De aici nebunia, ca am minim 7 erori pe masina.
                          Pe unele le-am sters, dar altele au ramas .

                          Motorul merge bine acum in relanti, dar in sarcina intrerupe si parca nu trage cat ar trebui - suspectez si filtru de benzina cu pompa, DAR pe GPL face la fel - pe langa pocnituri in toba.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by altho View Post
                            Mi-am facut un tester cu intrerupator si led ptr a verifica erorile .
                            Am urmat pasii intocmai, blinkaie ledul de "n" ori, dar nu am gasit si "cititorul" de erori.
                            Am vazut pe youtube la cineva care vindea produsul asta, ca nota nr de blinkuri si de pe care slot provenea - ex: slotul 6 ( SRS ) avea 5,7, 9 blinkuri apoi revenea la 5;
                            Baga datele astea in calculator in programul pe care il avea si acolo ii spunea "decodarea".
                            Are cineva formatul PDF sau programul respectiv din care sa reiasa decodarea ?

                            Fiecare slot corespunde unei functii a motorului ce poate fi verificata, dar la fiecare slot apar 4-5 erori. De aici nebunia, ca am minim 7 erori pe masina.
                            Pe unele le-am sters, dar altele au ramas .

                            Motorul merge bine acum in relanti, dar in sarcina intrerupe si parca nu trage cat ar trebui - suspectez si filtru de benzina cu pompa, DAR pe GPL face la fel - pe langa pocnituri in toba.
                            Am sters erorile de pe celelalte porturi, dar au ramas pe portul 6 : 9 blinkuri si 10 blinkuri care nu se lasa sterse.

                            Am folosit "testerul" fabricat .
                            Attached Files
                            Last edited by altho; 07-26-2017, 08:37 AM.

                            Comment


                            • #44
                              Am verificat rezistenta ( ohmi ) conform PDF atasat. Totul in parametri, DAR cand am verificat si voltajul - nu indica nimic . Unde trebuia sa am 4-5 v, am 0.
                              Am verificat cu 2 aparate de masura, acelasi rezultat 0. - am probat direct la baterie si indica 12,8 V.

                              Credeti ca e dus releul din spatele bateriei ? ala cu siguranta de 10 A ( e buna siguranta )- curent ajunge in mufa releului.

                              Multumesc.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Daca face la fel si pe GPl, pompa si filtrul de benzina nu au nimic . Rateuri in tobe si intrerupri in sarcina cred ca tot din cauza instalatiei sunt , probabil nu e refacuta corect .
                                Honda.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF