Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire greoaie w203 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pe gaz mi-a facut. Pe benzina nu face. Am star-ul. Nu am apucat sa schimb bujiile.

    Comment


    • #17
      Poze la bujii, musai!

      Star-ul e fain ca il ai, dar e cam greu sa urmaresti un ecran de laptop in timp ce conduci.
      Eu imi agat telefonul de grila si vad parametri fara sa imi iau ochii de la drum.
      Is curios daca esti in bucla inchisa, sub control sonda lambda cand face asta, sau esti cu pedala la fund in bucla deschisa si atunci da chix.
      Daca da atunci gazul e calibrat prost, ai timpi de injectie prea mari si detoneaza.
      La talpa, cel putin la mine motorul e in bucla deschisa, nu are nici un fel de corectie, ce are stocat in harti si in LTFT aia aplica!

      Cauta un deal, tine-l la jumate de pedala la 3mii ture si trece-l pe benzina.
      Apoi repeta experimentul dar cu pedala la fund.
      DAca smuceste poate fi calibrarea de vina.
      La mine dadea prea mult gaz cand motorul era in talpa.
      Am redus coeficientul in zona de peste 14ms cu MAP mare cu peste 10%.
      Atentie ca eu am v6, deci 14ms la tine s-ar putea sa fie catre 20!

      MEtoda a fost simpla, talpa pe autostrada si redus din coeficient in zona in care era injectie (12-14ms) pana cand valoarea de la sonda lambda a scazut de la 1V la ~0.7V.
      Determini astfel ce coeficient ai nevoie pt un amestec stoichometric, deci lambda=1
      Atentie, se masoara in talpi scurte max 2-3s si pauze intre ele altfel risti sa parlesti ceva daca amestecul e prea sarac.
      DAca inregistrezi detonatii incetezi!
      Apoi am crescut coeficientul determinat cu ~7-10% si gata, lambda 0.9-0.95.

      Mie asa imi trece de pe benzina pe gaz fara nici un fel de smucitura chiar daca pedala e la fund.
      coeficient actual 0.95, anterior 1.04.

      Voi posta metoda mea de reglat gazul cand ajung la niste concluzii clare, dar mai am cale lunga pana acolo.
      Doar ca eu am aspirat, asa ca la tine s-ar putea sa difere lucrurile.
      Calibrarea automata si potrivirea celor 2 harti de injectie in 2D e ok cat timp esti sub control lambda, in rest e loterie.
      Totodata aproximarea merge in regimuri normale, trebuie sa incluzi si o corectie cu RPM, daca vrei un lucru facut calumea.

      Comment


      • #18
        Va salut colegi. Incerc sa adaug si eu doua poze care sper sa fie relevante pentru problema mea. Am schimbat furtunele de la carter insa problema nu a diaparut,se aprinde mereu martorul motor si nu stiu daca este de vina instalatia de gpl sau altceva. Instalatia este Tomaseto si e montata de 7 luni,noua,in garantie. Eu ii suspectez si pe baieti ca nu prea se pricep la setari,reglaje. Va rog sa.mi spuneti care ar fi parametrii normali pentru indicatorii din imagini ca mie imi par in neregula. Va multumesc si va salut.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Salut, valoarea LTFT este foarte mare 24,21%. Tot ce trece de 18% iti aprinde check engine-ul in bord cu eroarea P0171. STFT incearca sa compenseze valoarea mare a LTFT .


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Salut si multumesc pentru raspuns. Sa inteleg ca valoarea corecta pentru LTFT este pana in 18% ?? E posibil sa fie din cauza unui furtun de vacum,sa traga cumva pe undeva "aer fals" sau sa fie din reglajele gpl?? Vreau sa va spun ca am schimbat cele 3 celebre furtune de vacum cu tot cu valva plus ca am gasit un furtun ce vine din partea dreapta a masinii si intra in clapeta de acceleratie fisurat si am remediat si problema aceasta. Atunci mi s.a reglat relantiul,pana atunci statea numai pe la 1100-1300 rotatii. Sa nu fi mufat bine vreunul din acele furtune si sa se fi desfacut?? Multumesc.

            Comment


            • #21
              Problema poate fi de la ambele probleme mentionate de tine.
              La peste 18% iti aprinde check engine-ul, peste 10% iti apare codul pe tester. Din ce am citit valoarea normala trebuie sa fie undeva pana la 6%.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Pune in paralel cele doua valori LTFT si STFT.
                Daca le-ai masurat deodata, in aceleasi conditii, eg. relanti, atunci motorul e reglat in bataie de joc.
                Daca nu le masori deodata e irelevant pt ca cele doua merg impreuna!

                Fuel trim total e de 2%, ceea ce e ok, inseamna ca nu ai aer fals.
                In opinia mea orice ce e peste 5% merita investigat!

                Daca baietii doar ti-au facut autocalibrare atunci reglajul e de 2 lei si nu are cum sa iasa bine la un motor supraalimentat. La un aspirat merge cat de cat ok.

                Ca sa vedem realitatea e simple:

                Da un reset de la borna, in felul asta LTFT va fi zero.
                Pornesti pe benzina si da-i o tura de cartier pana cand LTFT indica ceva.
                In vreo 3-4 minute ar trebui sa indice una alta.
                Daca indica valori mici atunci motorul nu are nimic, nu-l cauta de aer fals sau alte povesti ca e ok.

                Apoi treci pe gaz si de ltft se modifica semnificativ gen creste cu 10-15% ai gasit problema.

                Nu cunosc motorul tau.
                La a meu, M112 in general e acceptat un 22%, iar motorul in mers oscileaza intre +-5% STFT daca il bruschezi si +-2% pe benzina daca mergi frumos.
                Daca ia un reglaj bun pe gaz tot asa trebuie sa se comporte.
                DAca vezi ca in unele regimuri sta la 0, in altele la 15 apoi la -15 e clar ca reglajul e departe de cel ideal, chiar daca masina merge bine.
                Last edited by Sharky; 07-07-2017, 11:49 AM.

                Comment


                • #23
                  @ Sharky partial ai dreptate, dar la motorul acesta nu este suficient sa scoti borna ca sa resetezi valorile din calculator pentru stft si ltft. Trebuie sa ai Star sau Launch, cu Bosch KTS nu merge. Din ceea ce am vazut in pozele postate de colegul nostru cu valorile, stft incearca sa traga in jos valoarea ltft, de cele mai multe ori nu se modifica nimic.
                  Ar fi bine sa fie reinitializate aceste valori, apoi mers pe benzina 400 de km urban si extraurban, vazut valorile la care s-a stabilizat desi sunt putini km si, daca nu apare eroarea mers pe gaz si vazut valorile. O tura dupa ce a fost deconectata bateria masinii nu este sificienta la acest model.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Probleme c200 kompressor

                    Salutare!
                    Vreau sa va povestesc ce am patit...
                    Acum ceva timp, 3 saptamani s-a aprins checkengine-ul in bord... Am mers la o cunostinta si a pus testerul si mi-a zis ca este sonda lambda... M-a dus cu zaharelul si nu si-a facut timp sa imi schimbe sonda... Asa ca am hotarat sa merg la un Bosch Car Service renumit unde baietii de acolo mi-au pus masina pe tester si mi-au spus ca nu e sonda... Au verificat de la injectoare pana la pompa de benzina... Toate bune si frumoase, mi-au curatat injectoarele mi-au schimbat bujiile... Diagnostic... Turbocompresorul nu este in parametrii... Functioneaza doar 80%... Masina alearga la fel de bine ca noua!!!
                    Cand am mers sa ridic masina, surpriza! Masina porneste foarte greu 4-5 secunde la automat... Pe urma o usoara fluctuatie la relantiu si dupa cateva secunde se stabilizeaza. Am lasat din nou masina la service 2 zile... Au masurat si au ajuns la concluzia ca este benzina proasta... Carera 100 de la OMV... No comment
                    Astazi am facut un drum de Bucuresti si la intoarcere pe Posada la urcare mi-a murit motorul in sarcina... Am oprit pe dreapta am dat la automat vreo 5 secunde si a pornit... Am ajuns pana acasa in Brasov fara probleme...
                    Intrebarea mea pt voi sau mai bine spus rugaminte... Indrumati-ma va rog catre un mecanic bun... Ca m-am saturat de incompetenti!!! Poate si niste sugestii sau pareri sunt binevenite
                    Va multumesc mult

                    Comment


                    • #25
                      Era sa uit... Intre diagnoza Bosch si programare au trecut cateva zile , timp in care m-am gandit sa-mi schimb volanul vechi cu unul mai nou... Baiatul care l-a schimbat a pus testerul lui pe masina si eroarea aparuta se referea la amestec prea bogat pe un piston...
                      Tin sa precizez ca pana sa schimbe serviceul bujiile si sa curete injectoarele, masina pornea la sfert de cheie...
                      Va rog indrumati-ma spre cineva care chiar stie ce are de facut
                      Va multumesc

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF