Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 cdi W210 - road companion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by steradulescu View Post
    ...Cel mai bine te orientezi spre Smax,galaxy,sharan etc.
    Originally posted by adidc View Post
    ...Probabil ca familia Sharan-Alhambra ar fi mai potrivita...
    Imediat ce ai pus problema spatiului m-am gandit la modelele acestea, dar m-am abtinut, sa nu fiu OT... Dar, acum ca si tu ai amintit, nu cred ca exista mai buna alegere pentru aceste nevoi... Eventual un Chrysler Voyager sau Pontiac TranSport...

    Originally posted by adidc View Post
    ... As fi ramas pe MB dar sunt realist...
    In afara de R, care nu a fost cel mai popular model creat de MB, nu prea ai ce sa alegi din gama cu "steluta"... Vito poate, noul V Klasse...

    Personal sunt si eu in dilema de a achizitiona sau nu un Sharan, pe langa MB, dar pentru alte scopuri fata de ce ai tu nevoie . Am avut ocazia sa "lucrez" la cateva modele (Sharan+Galaxy) si imi place cum sunt concepute, pozitia la volan e foarte buna, de spatiul interior nu cred ca mai are rost sa vorbim!

    Garantat pentru tine C-urile model mai nou (203-204-205) ies din discutie, sunt mult mai inghesuite fata de W202 in interior, acesta fiind si principalul motiv pentru care nu am la ora asta un W203.

    Un coleg de serviciu a "rezolvat" "problema" identica cu a ta cumparand un Lodgy Stepway 1.5 nou-nout Dupa doi ani e foarte multumit de masina, nu a avut nicio problema cu ea!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • Sa sti ca m-am gandit si la varianta asta. Doar ca nu-s fan rate. Ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult este exact gandul asta: cum a putut VW sau Seat sau Ford sa cumpere amarata aia de licenta si sa faca o masina asa simpla si versatila si cu 7 scaune full-size si iar altii mai cu pretentii nimic .
      Asta este pana la urma. Singura problema cu Sharanul vechi este ca e urat...dar practic.
      Asta nou e scump dar are usi culisante si electrice. Si ca sa ne faca in ciuda are si inchidere auto la portbagaj.
      Chryslerul are cel mai mic motor diesel de 2.7 parca. Kia Carnival e urat ca foamea si la spatiu interior mi se pare prost conceput. Cred ca foloseste motoare de MB.
      Dar cum am mai spus: mai vedem. Pana una-alta dubluve 210 face treaba buna.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Domnilor revin cu o intamplare care m-a facut sa ma bucur din nou de alegerea acestei masini ca si model cat si ca si caz particular (merci Silviu).
        Aseara ca si masura de urgenta am "fugit" pana la Orastie ca sa tractez pe un cumnat care a ramas in drum cu un Renault Master. Avem ştangă (bara de tractare) modulara si am ajuns relativ repede acolo. Omul a uitat insa sa imi spuna ca dupa Renault avea agatat si platforma de tractare...
        Am agatat tot ansamblul dupa masina si am venit asa pana la Timisoara. Masina s-a comportat exemplar in conditiile in care ambreiajul a trecut oeicum de zilele lui cele mai bune.
        Hats off Mercedes-Benz.
        Disclaimer: manevra este aproximativ ilegala dar desperate times call for desperate mesures.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • Originally posted by adidc View Post
          Disclaimer: manevra este aproximativ ilegala...
          ... și bănuiesc că din cauza asta n-ai postat poze... să nu rămână dovada...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Buna intrebarea. Nu am postat poze pentru ca am ajuns la ei noaptea si nu prea mai avea nimeni chef de asa ceva. Tot ansamblu avea aproximativ lungimea unui camion cu semiremorca.
            Partea interesanta a fost intre Deva si Faget unde s-a adunat ceva coada dupa noi.
            La un moment dat ne-a depasit si o masina de politie.
            De condus au condus cumnatii mei pentru ca sunt amandoi profesionisti si lucreaza impreuna.
            Ar fi vrut sa agate platforma dupa masina si sa urce bus-ul pe ea dar pe langa faptul ca eu nu am montata priza pentru remorcare (doar cuiul) nici nu eram de-acord greutatea fiind mult prea mare.
            Last edited by adidc; 07-20-2017, 22:04 PM.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • Una calda una rece
              Dupa ce am pus-o la treaba in mod abuziv doamna masina s-a razbunat pe mine astazi ramanand pe dreapta putin. A inceput sa faca precum un tractor si initial am crezut ca a puscat o saiba de foc (am un set complet-pentru ca "deh" am cumparat masina corecta) dar se pare ca bujia care era rupta in chiulasa nu a mai rezistat la propriu presiunii si a ramas goala pe dinauntru. Prin tija ei sufla compresia.
              Partea proasta este ca in varianta nasoala va trebui data jos chiulasa.
              Masina era oricum programata luni dimineata la ridicat fustele pentru unele elemente la suspensie/directie care trebuiau inspectate asa ca vom face si demersurile pentru a repara situatia actuala.
              Poate incerc si o reconditionare a injectoarelor cu schimbarea saibelor de foc, in functie de costuri.
              Printre altele se schimba si cureaua de accesorii si bineinteles bujie noua...o am si pe asta .
              Sper sa reusim fara a scoate chiulasa.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • Bafta! Oricum astea sunt probleme ale varstei, unele nu prea mari.

                Comment


                • Un kit de extragere bujii bun radare si tutun si iese...Am patit la 2 Sprintere aceeasi situatie.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Pai cam asta am discutat si eu cu baietii la service. Ar fi ideal sa nu trebuiasca data jos chiulasa.
                    E-bayul zice ca e vreo 45 de dolari un kit de extractie deci nu pare fantastic de scump.
                    Intrebarea mea este cum se face sa nu cada span in cilindru? Cata vreme motorul "sufla" prin bujie...
                    Last edited by adidc; 07-21-2017, 23:01 PM.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • IS curios si eu de asta.
                      Sigur se poate cumva din moment ce altii au facut.

                      OAre daca tii motorul cu supapa de admisie deschisa si bagi aer comprimat in el prin ceva stutz de aerisire carter. Ar merge?

                      Comment


                      • Am vazut ca unii aspirau cu un aspirator industrial spanul.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Buna ziua !




                          La sfarsitul timpului 2 (compresia) si inainte de a incepe timpul 3 (aprinderea), pistonul este sus si ambele doua/patru supape sunt inchise. Odata resturile bujiei incandescente scoase afara via ranga/grenada sau ce mai ai prin curte, duci pistonul cilindrului respectiv la PMS si prin gaura lasata de bujie bagi aer comprimat cu cel mai banal pistolet posibil.


                          Daca vrei sa si vezi ce se intampla fara sa-ti omori ochii, pune-ti pe nas o pereche de ochelari, ghici de unde stiu ca fara ochelari nu e bine...



                          Legat de "scos bujia", trusa aia de 45 de Euro s-ar putea sa coste in final vreo 500, daca nu e cea corecta sau daca nu stii cum se lucreaza cu ea. Pentru ca tarozii au talentul de a se rupe in gaura daca persoana mecanicoasa nu stie ce face. Sau chiar daca stie ce face, cand e sa ai ghinion, nu vei avea noroc...


                          De stiut in astfel de cazuri:


                          - nu intotdeauna ai scula necesara acestei operatii
                          - poti avea scula, dar nu stii sa lucrezi cu ea.
                          - poti avea scula si stii sa lucrezi cu ea, dar nu ai loc sa bagi ce vrei cum vrei acolo unde trebuie.
                          - daca trebuie sa dai jos chiulasa, treaba te depaseste.
                          - daca treaba te depaseste, apelezi la cine stie cum, are unde si cu ce.
                          - aceasta persoana tre' sa aiba timp de tine si tu sa ai bani de ea...
                          - cand o bujie rupta in chiulasa trebuie scoasa, uneori acest lucru afecteaza filetul din chiulasa (de aluminiu sau nu...)
                          - afectarea asta poate fi usor reparabila sau nu.
                          - cand e usor reparabila si ai noroc, ajunge sa ai tarodul corect (metric, pas plus X)
                          - X-ul din paranteza de mai sus este diametrul de centrare/ghidare al tarodului in gaura aia la care tocmai i s-a fxxxt filetul.
                          - trusa de extractie bujii nu include si partea de reparare a filetelor (tarozi, manivele articulatii cu cardan pentru aplicarea fortei la anumite unghiuri, etc.)
                          - partea de reparat filete vine in trusa separata dedicata pe unul sau anumite dimensiuni de filet. More money...

                          - daca afectarea filetului este ireparabila, gaura din chiulasa trebuie marita/filetata pentru insert-ul corespunzator bujiei. Trusa asta, continand burghie speciale, tarozii aia ciudati, tot felul de ghidaje ca sa dai gaura/filetul drept si insert-urile (bucsi filetate) corecte este eventual a treia de care ai nevoie. More money...



                          Daca la viata ta nu ai perfectionat filetarea cu mana, in menghina, cu tarod sau filiera cu pasi normali intr-un material feros, atunci filetarea in unghi, intr-un material neferos cu filet cu pas marunt si care sa iasa bine definitiv nu este pentru tine...


                          O trusa de extras bujii dedicata pe CDI-uri costa pe la 100 Euro. O trusa de reparat filete in chiulase (diverse diametre si pasi), fara inserturi, e tot cam pe acolo. Daca trusa include si insert-uri pentru situatiile in care filetul din chiulasa s-a dus definitiv, e undeva pe la 120 - 150 Euro.


                          De manopera nu vorbesc, ca daca ajungi sa dai chiulasa jos plus reparatii de filete, discutam de sume serioase. Spor la treaba si noroc iti doresc ! Si poate pui toate bujiile noi, poate lucrezi si la injectoare daca tot ajungi sa dai chiulasa jos...





                          Dragos

                          Comment


                          • M-a amuzat teribil dizertatia ta, bine, nu cred ca va simti acelasi lucru si colegul nostru
                            O curiozitate, oare nu se poate astupa cu oarece mehlem gaura respectiva, mai ales ca masina nu parea sa aiba mare nevoie de bujia cu pricina?
                            P.S. Ma bucur din nou ca folosesc alte genuri de combustibil...

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • Oricat de nasol e sa stai cu masina pe dreapta nu pot sa nu apreciez postarea colegului Dragos. E genul acela de "scriere" care raspunde si la intrebarile pe care urma sa le pui sau pe cele pe care nici nu sti sa le pui .
                              Legat de reparatie nici nu ma gandeam sa incerc eu. Masina este la service de vineri si luni dimineata incepe tambalaul.
                              Am sunat deja sa ma interesez cat costa reconditionarea injectoarelor la un service reprezentant Bosch.
                              Legat de schimbarea tuturor bujiilor din cate stiu sunt schimbate de Silviu mai putin acea una care a cedat nervos.
                              Cat despre umplere cu "ceva" daca presiunea a scuipat bujia afara ma indoiesc ca alte maglavaisuri pot rezista.
                              Si temperatura e foarte mare acolo deci nu e de joaca. Sper sa fie suportabile costurile.
                              Bujia este cea aferenta pistonului 1 dinspre radiator. Cum stiu can ala e sus?
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • Nu stiu inca ce dimensiuni are electrodul incandescent la bujia de 220CDI, ca daca a disparut de tot si in locul lui e gaura perfecta si accesibila, se poate cauta un surub si infileta mai cu de-a sila in gaura formata. Din amintiri, bujiile de CDI-uri sunt lungi si subtiri, cu filet gen M8 sau M10 cu pas marunt si lungi de vreo 120 - 130mm, deci gaura formata in urma disparitiei electrodului si a partii filetate ar trebui sa fie in jur de 4mm. Surubul in cauza plus ceva loctita corecta pentru aplicatii de high temp si treaba este partial OK. Zic partial, pentru ca OK ar fi doar cu patru bujii noi, de acelasi tip...


                                Daca la cilindrul ala e problema, din cate stiu e cilindrul numarul 1 si ajunge sa te prefaci ca pui motorul/distributia la semne, si pistonul numarul 1 (si 4, de altfel, dar pe alt timp) va fi sus. Adica semnele de la axele cu came tre' sa fie n-sync cu semnul de la fulia vilbrochenului si lucrurile sunt OK.



                                Iar motoare diesel exista si fara bujii incandescente...






                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF