Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Semne distinctive pentru un fost taxi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Andreiu' View Post
    Un taxi adevarat are urmatoarele semne distince:

    1. antena despre care vorbiti voi este pe cupola si este foarte lunga, iar la o masina obisnuita nu gasesti asa ceva, dar mai vezi ca unii mai desfileteaza antena aia mare si ramane doar suportul ei mic.
    2. daca te uiti la chederul de deasupra masinii, in partea soferului, in spate, acolo unde ridici clemele pentru a atasa un portbagaj sau ceva de genul asta o sa vezi firul ce trage curent pentru caseta aceea de taxi ce sta deasupra tuturor taxiurilor.
    3. tapiteria de piele este perforata, iar de remarcat este faptul ca in spate scaunele sunt de copii, o sa vezi ca se ridica, iar la o masina de serie nu o sa vezi asa ceva.
    4. colegii nostrii au adus aminte si de acel buton din stanga schimbatorului, si au dreptate ca multi schimba toata placa cu schimbatorul, doar pentru a scapa de acel buton.
    5. scrumiera aceea la taxiuri de regula dispare, dar sunt si taxiuri ce au scrumiera normala, ca la restul e urilor.
    6. un lucru pe care-l poate verifica oricine la un taxi este meniul din bordul masinii. daca butonati putin meniul din bordul masinii o sa vedeti ca puteti alege modul in care doriti sa circulati cu masina, ca masina proprie sau ca taxi.

    Tot ceea ce v-am spus este din propria mea experienta cu un e class ce a fost taxi, era din 2006 si avea 450.000 km. asa ca aveti mare grija cu masinile astea ca eu m-am ars pe propria piele

    Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie si pe mess si la telefon!
    referitor la punctul 4 , la ce buton te referi?

    Comment


    • #77
      Cred ca se refera la tasta "PTT" a statiei radio.

      Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
      Das Beste oder Nichts !!!

      Comment


      • #78
        Originally posted by alex_pop View Post
        Cred ca se refera la tasta "PTT" a statiei radio.

        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
        nu stiu ce sa zic..ma gandesc ca se poate schimba ornamentul acela cu totul

        Comment


        • #79
          Originally posted by alex_pop View Post
          Cred ca se refera la tasta "PTT" a statiei radio.

          Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
          Ma uitam acum pe mobile si am gasit aceasta masina,si cand ma uit langa schimbator vad acel plastic asemanator,sa inteleg ca masina din anunt e fost taxi?

          Comment


          • #80
            Da !!! Masina din anunt e un fost taxi 1000%. Inca are montat taximetrul oglinda. O mai da de gol tasta la care te referi, antena pentru statie...

            Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
            Das Beste oder Nichts !!!

            Comment


            • #81
              O da de gol inclusiv descrierea unde specifica negru pe alb ca e taxi.
              Nu vad ce atata dezbatere.

              Comment


              • #82
                Oricand prefer un fost taxi la pret corect decat majoritatea celor vandute prin targuri sub 200.000 km.
                Macar stiu ca schimb eu tot ce trebuie la ea decat sa ma bazez pe vorbele unui samsar roman, ca mai apoi sa fluier in strada langa masina.
                La taxiuri gasiti firele pentru antena si alte aparate, trase in spate langa roata de rezerva.
                Mai gasiti si in torpedou firele pentru statie.
                Pe capota, partea stanga sunt trase cablurile pentru firma luminoasa de taxi.
                Standard vin din fabrica cu navigatia mica, NTG2.
                Personal nu am vazut inca cutie manuala pe taxi.
                Volanul are semne mari de uzura la taxi, la fel si husa de la schimbatorul de viteze.
                Am cautat 2 luni un taxi corect, am vazut peste 40 de masini, la diversi dealeri.
                Se practica km dati inapoi si aici in Germania, trebuie avuta mare grija la verificarea masinii inainte de cumparare.
                Ca fapt divers, mi-a placut mai mult un taxi cu peste 600.000 km decat altul cu 230.000, desi ambele erau din 2005.
                Privind retrospectiv, cred ca ce vazusem la 230.000km, avea reali aproape milionul de km, la cum arata interiorul si sunetele scoase de motor.

                In poza se vede un interior la un taxi cu 600.000 km.
                Attached Files

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF