Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilator zgomotos W204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilator zgomotos W204

    Salutare! Am observat de curand ca de fiecare data cand pornesc A/C-ul sau chiar si aeroterma porneste ventilatorul masinii, cel de langa radiator, si este foarte zgomotos. Parca sta sa decoleze. Sunt sigur ca vara trecuta nu se auzea asa.

    Am avut acum doua saptamani o problema cu senzorul de presiune a freonului. L-am schimbat. Cei din service mi-au spus ca au umplut si instalatia cu freon.

    Ei sustin ca ventilatorul zgomotos n-are legatura cu ce au facut ei si ca, cel mai probabil, e radiatorul imbacsit cu insecte si d-aia e nevoie sa lucreze mai mult ventilatorul.

    Nu exclud nici varianta lor. Merg destul de mult in afara. Ce ar fi de facut? Sa incerc sa curat radiatorul? Asta cred ca presupune sa dau bara jos...

    Masina e un C250 CDI din 2009.
    Administrator magazin online de cafea boabe

  • #2
    @salluro
    Un furtun cu apa face minuni daca radiatorul este imbacsit.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Curatat ca la carte se demonteaza de pe masina grupul de radiatoare si se spala cate unul dinspre spate spre fata asa iese toata mizeria care a intrat.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Sau ventilatorul are pur si simplu lagarele duse si trebuie altul...

        Comment


        • #5
          Sau ai pus prea mult Freon...
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            CrazyAdy, parca nu imi vine sa cred ca e asa usor. As baga un jet de apa cu presiune sa vad ce iese. Sper sa nu indoi orificiile de pe radiator.

            Broscutza2001, da, imi imaginez ca asa ar trebui, mai ales ca daca il spal din exterior mai mult bag mizeria in el. Dar e putin mai multa bataie de cap cu demontatul. Speram sa nu fie cazul.

            Heavy D. cred ca ventilatorul e in toate mintile.

            CL600 da, am mai citit undeva ca supraincarcarea cu freon poate cauza asta. D-aia am si mentionat in primul post ca a fost incarcata instalatia. O sa o mai pun iar pe un Star sa vad daca e ok presiunea, banuiesc ca nu e alta cale de a-mi da seama, nu?

            Multumesc mult de sfaturi!
            Administrator magazin online de cafea boabe

            Comment


            • #7
              E cu dus si intors faza cu jet puternic. Daca e prea puternic poti sa indoi fagurii aia de la radiator sau sa il spargi ...

              Comment


              • #8
                Presiunea o vezi cu aparatul de incarcare cu motor oprit si in timp ce functioneaza asa deduci exact unde e buba.Senzorul care il are masina da e ok sa vezi informativ dar tot manometrele te lamuresc 100%.

                P.s.:cu jet din fata nu faci decat sa infunzi mai tare radiatoarele de cele mai multe ori.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Prin radiatoare nu se da cu apa sub presiune, ci se foloseste chimia in prima faza. Spuma aia activa si alte chestii de curatat jante fac minuni daca le lasi sa-si faca efectul si apoi clatesti cu apa calda la liber sau cu presiune extrem de mica.


                  In al doilea rand, un orificiu nu se va indoi niciodata. Eu cel putin nu am vazut vreo gaura indoita. Lamele de radiator in schimb da, si daca le indoi, munca de chinez cu penseta/surubelnita sau alta chestie plata si ingusta te asteapta...




                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Scuze, am uitat sa anunt ca am rezolvat problema destul de usor. A fost pana la urma vorba de presiune prea mare in instalatia de freon. Poate se mai loveste cineva de problema asta.
                    Administrator magazin online de cafea boabe

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF