Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de benzina la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu mergeam cu suvoiul dupa mine cate 3 km, dupa care se oprea. \la pornire facea balta sub ea. Ii dadeam talpa si se oprea dupa cativa km. Am lasat-o la service o saptamana si dupa doua filtre schimbate tot nu s-a rezolvat problema. Chestia era ca nu facea mareu, dar cand o apucau dracii, curgea ca la robinet. Se vadea in retrovizoare. S-a rezolvat cu taiat toate capetele la furtune: de la filtru pana la rampa. Toate furtunurile erau crapate in lungul lor si nu-ti dadeai seama.

    Comment


    • #17
      Salut, si eu am o problema asemănătoare la A160 sotiei. Imi baga miros urat in interior, nu pot sa imi dau seama daca sunt gaze sau miros de benzina. La fel simt mirosul in partea dreapta a masinii la motor doar ca mirosul se intensifica cu cat mergi mai mult si devine insuportabil cand dai cu spatele. Nu am vazut nici o urma lasata pe jos.
      Am fost in 3 serviceuri si doar unul mi-a gasit furtunul de la epurator fisurat, l-am schimbat crezand ca scap de miros, dar nu.
      Nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai duc ca nu vor sa se bage la ele.😠 Astia unde am schimbat furtunul au zis ca mai mult nu ma pot ajuta.
      Spuneti-mi va rog un service (fara reprezentanta) sau un mecanic sau cineva care se pricepe sa ma ajute cu mirosul.
      Am sunat si la reprezentanta si mi-au zis ca ma costa constatarea de la 200lei in sus. "La 200lei e o constatare asa in mare, daca trebuie ceva mai amanuntit va costa mai mult".
      Multumesc si astept ajutorul vostru.

      Comment


      • #18
        Salut!
        Inainte de toate trebuie sa stim ce miros iti alinta simturile: gaze de esapament, miros de benzina sau ulei incins.
        -Gazele de esapament ies pe la garnitura galeriwi sau pe la racordul dintre catalizator si toba.
        -Mirosul de benzina se datoreaza colierelor proaste, nestranse, furtunelor de benzina sparte.
        -Uleiul se poate prelinge pe motor prin furtunul de ventilare de pe baia de ulei(se afla desupra motorului, accesibil doar daca cobori motorul) sau poate curge direct pe galeria de evacuare din cauza unui capac culbutori spart, neetansat, garnitura capac ciufulita, etc.
        Despre service.uri, n.am idee.
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Originally posted by LauLaur View Post
          -Uleiul se poate prelinge pe motor .... sau poate curge direct pe galeria de evacuare din cauza unui capac culbutori spart, neetansat, garnitura capac ciufulita, etc.
          Salutare.
          Aceeasi problema o am si eu cu mirosul, insa la mine vorba despre cel de ulei incins... Eu ma incadrez la situatia prezentata mai sus. Desi am schimbat garnitura, am o fisura in capac si tot mi se prelinge putin ulei... Din cand in cand mai merg la o benzinarie unde iti poti spala masina singur (nu fac reclama) si dau cu spuma si apoi clatesc DOAR in zona pe unde mi se scurge ulei de la capac.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru raspunsuri, cred ca e vorba de benzina, deoarece nu am urme de ulei pe motor, era doar in dreptul furtunului de la epurator pe care l-am schimbat si spalat local, iar gaze nu iei pt ca la service am astupat iesirea de la toba si nu scoate pe nicaieri plus ca s-ar fi vazut funingine /negru pe unde iesea.
            Mai ramane sa vad cu conductele de benzina. Am schimbat acu 3mii km filtrul de benzina si poate or fi pleznit furtunele.
            Va tin la curent cu ce gasesc.

            Comment


            • #21
              Ceau. Am patit si eu de 2 ori, prima oara fiind furtunul care intra in rampa partea dinapre conducta de benzina, era spart. A 2 a oara aveam miroa de benzina doar dimineata la prima pornire, peste zi daca o porneam nu mirosea deloc si am descoperit ca era returul de la filtrul de benzina. Am taiat 1 cm din furtun si am schimbat colierul. Dadea in jet mare la prima pornire si apoi se oprea. Bafta sa i dai de cap!

              Comment


              • #22
                Desi e vechi topicul, am patit si eu la fel la 1,4 al meu, curgea benzina dedesupt dupa care se oprea, am schimbat filtrul de benzina si furtunele, de atunci nu am mai avut probleme, e presiune grozava acolo si un furtun vechi nu tine.
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Salutare,

                  Pardon de raspunsul tardiv si multumesc de recomandari dar recent dupa verificarea din nou a furtunelor si colierelor am rezolvat, cred si la mine.
                  Eu nu am schimbat filtrul dar cum spuneam am schimbat garnitura filtrului de benzina si de atunci nu a mai curs si nici nu am mai lasat dare in parcare.
                  Ceea ce am rezolvat este mirosul de benzina la prima pornire, pana la urma se pare ca era canistra carbon, solenoid, purjare sau o cheama ce este amplasata sub carcasa filtrului de aer si rezervorul de antigel dar cam la 15 cm sub acestea (are codul A0004764532 si vine impreuna cu talpa de metal ce se prinde cu un surub cred de carcasa motorului) (are nr. 170 aici: https://www.ilcats.ru/mercedes/?func...35&language=en), poate ajuta pe cei care au doar miros de benzina in habitaclu cand pornesc ventilatia.
                  Nu a fost schimbata, pe OE este 515 lei, a fost data jos, suflata cu aer comprimat (probabil este o solutie temporara dar momentan functioneaza) si pusa la loc.

                  km fara evenimente!
                  Last edited by DeltaF3; 10-09-2017, 10:44 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu am schimbat filtrul dar cum spuneam am schimbat garnitura filtrului de benzina si de atunci nu a mai curs si nici nu am mai lasat dare in parcare.
                    Ce garnitura zici ca ai schimbat??
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      O fi vrut sa spuna "colier" in loc de garnitura

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        DeltaF3, imi poti spune unde ai facut operatiunea asta? Ca nu ma mai inteleg cu mecanici astia ��, au ajuns sa spuna cu ei nu simt nici un miros ca sa nu se bage.

                        Multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,

                          La reprezentanta din Chitila am schimbat garnitura (dupa ce m-au exasperat vreo 3 mecanici ca nu gaseau de unde curgea; unul mi-a scos garnitura de la busonul de la alimentare ca era prea mare presiunea in sistem, dupa el, altul a zis sa schimb rezervorul ca e spart dar la 2000 lei pe OE am renuntat), ce parca era cea de la nr. 50 de aici : https://www.ilcats.ru/mercedes/?func...oup=47&subgrou
                          Verific cand gasesc factura ce cod are.

                          Comment


                          • #28
                            Dacă ți-a scos garnitura de la bușon să vezi ce consum de 20+ o să ai acum. Tot mă mir unde dracu îi găsiți...
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #29
                              @DeltaF3
                              La reprezentanta din Chitila am schimbat garnitura
                              Nu stiu ce ti-au schimbat(daca intr-adevar ti-au schimbat), dar garnitura in nici un caz. Crede-ma, filtrul de benzina n-are nici o garnitura. Are doar patru furtune pe el...
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Da, pardon nu era garnitura de la filtru, pe deviz este mentionat garnitura de la pompa de benzina, nr. 50 cu codul A1684710210.


                                Garnitura de la buson a scos-o mecanicul destept (era cred al treilea la care ajunsesem pentru ca asa cum zice si Stelian pana atunci cei la care am fost nu voiau sa se bage, ca e prea mult de munca pt o masina veche, ca sigur e vreo conducta fisurata, blabla...) si apropo acesta lucra parca la importator si mai era si recomandat (te doare capul ), am trecut a doua zi pe la mastermario71 si a pus-o la loc repede (mersi din nou si pt diagnoza ) asa ca nu am suferit prea mult la consum.

                                Satul de bajbaiala am zis sa incerc si la reprezentanta ca acolo sigur imi vor banii dar si pentru ca aveau o oferta la ora de manopera/piese pentru masinile mai vechi de 8 ani si am facut si o verificare mecanica/electrica la care a aparut ca trebuie schimbata si sonda 02 (printre altele), o alta cauza, din ce mi s-a explicat, pentru mirosul pregnant de benzina la pornirea la rece (ulterior am schimbat doar sonda impreuna cu bujiile pentru ca pretul la reprezentanta era parca peste 1000 lei.).

                                Majoritatea celor pe la care am trecut cu problema se uitau ciudat la mine cand le spuneam ca vreau sa o rezolv chiar daca costa (bine nu exagerat) pentru ca masinuta e exact ce aveam nevoie; din pacate cel putin 3 dintre cei la am ajuns bateau campii ca daca nu ai macar un C-klasse degeaba te mai chinui, dar asta e off-topic. Din pacate nici eu nu stiu cum ii gasim

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF