Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzor Ulei A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Ulei A140

    Salut,

    La MB meu A140 benzina, s-a aprins in bord becul de ulei. In primele zile becul se stingea, aprindea in functie de regimul de mers. Primul lucru a fost programare la service si schimbul de ulei, lucru care nu a rezolvat problema, dupa am fost la diagnoza si se pare ca ar fi senzorul de ulei defect. Spre ghinionul meu exista numai pe original 650RON.
    Ma poate ajuta cineva cu un SH care sa fie bun, imi cam este teama sa il cumpar si sa constat ca este defect. Manopera este destul de mult deoarece trebuie dat motorul jos.

    Merci

  • #2
    Pff...Eu nu m-as complica sa dau motorul jos pentru un senzor de ulei.
    Masina veche, manopera scumpa si nu cred ca renteaza. Doar daca vrei sa schimbi si distribuitia, sa reconditionezi electromotor sau sa schimbi si ambreiaj...doar asa renteaza.
    I-as scoate becul din bord sa nu l mai vad aperins cel mult.

    Solutia mai ieftina e sa verifici mai des uleiul la joja si sa ai grija sa nu spargi baia de ulei.

    Comment


    • #3
      Mai bine pui o rezistenta sa stingi becul.
      Nu stiu daca am folosit de 10 ori in decursul a 6 ani sistemul de verificare din bord a nivelului de ulei.
      Dar sa nu fie probleme de cablaj.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Aha, pe de-o parte "ne" plangem de cei care scot becuri din bord, inlocuiesc diferite componente ale masinii cu rezistori, ca sa ascunda defecte si acum "dam" sfaturi de genul asta.
        Probabil nu stiti ca senzorul ala de nivel, e vital pentru a tine in viata motorul. Sau nu vi s-a intamplat sa va inghete iarna furtunasul de aerisire si sa arunce uleiul pe joja. Si nu va ganditi ca arunca doar o juma' de kil... Mie mi-a aruncat 3,5. Senzorul ala e singurul care-ti spune ca motorul e in rahat mare. Altfel in scurt timp, fara ulei, distrugi motorul.
        @alexp
        Ia din din dezmembrari senzorul, se schimba fara sa dai jos motorul.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Hai să scoatem becuri sau să băgăm rezistori. Bravo mă copii! Ce vă mai pricepeţi la sfaturi. Nici la căruţă / bicicletă n-aş face aşa ceva.

          @Initiator, posibil să n-ai loc, nenea ăsta zice că trebuie doar lăsat motorul, nicidecum scos afară: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.37.htm. Nu e un senzor foarte simplu am înţeles că se testează pe osciloscop, nivelul îl citeşte be bază de impulsuri. Dar nu este o defecţiune foarte întâlnită, deci ar fi ok cu unul din dezmembrări.

          @LauLaur când ţi se aprinde becul că ai rămas fără presiune la ulei cam eşti deja în rahat mare. Ştiu cazuri la alte mărci, după ce s-a aprins becul i s-a şi gripat motorul instant. Noroc că la MB cam poţi merge cu el cam 7-8 minute fără gram de ulei până începe să-şi dea maţele afară (erau ceva teste pe youtube).
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Salut!
            Daca desfaci suruburile de la suportii motorului din stanga,respectiv dreapta masinii(sunt cam in dreptul rotilor) obtii suficient loc sa schimbi respectivul senzor.
            Motorul coboara cam 12-14 cm,din spate,suficient sa ai acces.Recomandat ar fi ca lucrarea sa se execute pe un elevator,pentru a te putea desfasura...e o pozitie destul de incomoda.
            Cu ocazia asta verifica si rolele curelei de accesorii.
            Spor!
            Last edited by Dethave; 06-21-2017, 06:56 AM.

            Comment


            • #7
              Aveti dreptate. Nu ar trebui sa ii indrumam pe altii la prostii.
              Sincer daca mi s ar aprinde becul la ulei si sunt pe la Atena , m as uita la nivel si I as da bataie spre casa. Daca pompa de ulei nu mai functioneaza, as pati ca si colegul de zilele trecuta care a distrus motorul mai dandu-I o cheie, doua.

              Oricum sunt de acord cu voi ca nu ar trebui sa facem carpeli.

              Comment


              • #8
                Multumesc de informatii.
                Cu siguranta senzorul este defect deoarece am fost la verificare si eroarea era de la senzor.
                Cred ca pana la urma o sa iau de la dezmembrari daca nu e un defect comun sau des intalnit.
                Sistemul de ungere nu are probleme, am facut cca.3000 km de cand a aparut problema si banuiesc ca pana acum crapa motorul, iar zomotul motorului nu s-a schimbat si merge foarte bine.
                Legat de problema cu manopera se poate aplica si la mine, procedura cu lasat usor motorul pe spate? Mentionez ca eu am cutie automata, daca are vreo importanta.
                Aveti ceva filmulete sau link cum se poate proceda?


                Multumesc de ajutor.

                Comment


                • #9
                  @gruiarew
                  când ţi se aprinde becul că ai rămas fără presiune la ulei cam eşti deja în rahat mare.
                  Deci tu zici ca si cu senzor si fara tot un drac este...Nu stiu insa daca vorbesti din experienta sau e doar o opinie personala(eronata). Pot sa-ti spun ca e destul de vioi senzorul si-si face sarguincios treaba, nu doarme. Am pierdut uleiul intr-o iarna, si martorul din bord m-a facut sa opresc imediat(urmat apoi de mesaj pe display si mesaj acustic). Motorul merge si acum fara probleme. Adevarat ca nu e concludent ce spune indicatorul de nivel. Imi arata -1,5l si pierdusem 3,5.
                  @alexp
                  Bineinteles, e valabil si pentru masina ta. Nu se lasa pe spate motorul, se lasa in jos de partea din spate. Senzorul este desupra baii de ulei si ai nevoie de ceva spatiu intre baia de ulei si caroserie, pentru a scoate senzorul. Atentie! Nu se coboara doar de partea din spate, ca mult nu cade.
                  1. Se desface cam tot ce ar putea retine motorul pe loc:
                  -cuplajul coloanei de directie
                  -clipsurile de deasupra radiatorului
                  -suruburile de la flansele amortizoarelor
                  -suruburile traverselor diagonale dintre cadru si caroserie
                  -mufele de la ECU
                  -sufele de la timonerie
                  -etc.
                  2. Se desfac progresiv suruburile din spate ale cadrului, urmate de cele imediat urmatoare spre fata. Suruburile se vad prin gaurile cadrului si sunt in numar de trei pe stanga si trei pe dreapta. Pe masura ce se desfac suruburile se lasa si motorul. Atentie la furtune si cablaje. Se coboara doar cat se castiga suficient spatiu.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Nu n-am zis aia, te rog nu-mi mai răstălmăci vorbele. A pățit cineva cu un Insignia din cauza unui rahat de o-ring. Imediat după ce i s-a aprins becul i-a murit motorul. Verdict: gripat. Diferă de la motor la motor. N-am zis că-i tot aia și cu senzor și fără. Cine l-a pus acolo l-a pus cu un scop.

                    Una e nivelul și alta e presiunea. Dacă nu mai e presiune deloc, mergi cu el pe uscat și e mult mai dăunător ca în cazul în care-ți lipsește ulei. Acum nu 3.5l din 4.5 ca în cazul tău.

                    De desfăcut, nu-i mai ok să-l desfacă doar din suporți și să-l lase pe cadru? Parcă era ceva spațiu între baia de ulei și caroserie (n-am unde să mă bag acum pe sub ea).
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Cum sa-l desfaca din suporti si sa il lase pe cadru?!
                      Motorul e prins pe suporti si suportii sunt prinsi pe cadru. Daca il desface din suporti, motorul pica, cadrul ramane. In plus, daca incearca sa coboare motorul doar, desfacand suportii il vor tine pe loc planetarele, care trec pe deasupra cadrului.
                      Coborand tot cadrul e mai usor, coboara tot...: motor,roti, radiator, etc.
                      Este spatiu deasupra baii de ulei, dar nu sunt sigur ca poti scoate senzorul. Iti trebuie ceva spatiu in plus...
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF