Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor M111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by altho View Post
    Am schimbat sonda
    Am văzut și eu cum arată o astfel de sondă, dar sunt curios cum se montează... mai exact, cum se strĂ¢nge?, cu ce cheie se ajunge la el?, ai poziție să pui pe ea cheia fixă?
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Cu Cheia de 17 slabesti putin- 2 cm maxim - si apoi merge cu mana. La strangere la fel. Strangi maxim cu mana si apoi cu cheia f putin, ca nu ai loc.
      Pe dedesubt ai mai mult loc daca ai canal.

      Comment


      • #18
        Se strange cu bun simt, o cheie fixa de 17mm nu prea groasa intra fara probleme pe hexagonul in cauza, c-o fi pe carcasa filtrului de ulei sau pe bloc.


        Cand zic "cheie fixa nu prea groasa" fac referire la asa zisele chei fixe normale, nu chestiile forjate/frezate de bunicul meu pe vremuri la Cugir... Ca idee, cheia de 13 avea tot cam atat in grosime, cea de 17mm avea vreo 15mm in grosime, etc. Facute cu simt de raspundere din oteluri de scule, incepand cu cheile de peste 30mm le puteai folosi ca gantere, parghii, rangi, etc. N-am vazut vreo cheie din asta decalibrata, dar nici nu incapeau peste tot...









        Dragos

        Comment


        • #19
          Originally posted by Heavy D. View Post
          cheie fixa de 17mm nu prea groasa... Cand zic "cheie fixa nu prea groasa" fac referire la asa zisele chei fixe normale, nu chestiile forjate/frezate... N-am vazut vreo cheie din asta decalibrata, dar nici nu incapeau peste tot...
          ”Fix” de asta am Ă®ntrebat!
          Mersi de răspuns!
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            In legatura cu relantiul instabil.
            Am scos un vacum din carcasa clapetei de acceleratie si s-a turat motorul cu vreo 200 ture, rezultand un mers al motorului rotund.
            Verificand traseul am ajuns la o sonda de apa??? cu 2 craci in care intra vacumul si iese tot un furtun de vacum care duce ... undeva.
            Poate fi dusa sonda si de asta balbaie la relanti mai ales cand e rece ?

            Totodata am gasit un stut iesit din galeria de admisie fara niciun furtun atasat. Am bagat un furtun ptr a putea sa ma joc cu el - inchid/ deschid aerul, sa vad daca se schimba ceva. Ce rol are stutul respectiv ? unde ar trebui sa duca furtunul atasat de mine ?

            Multumesc.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Am incercuit cu rosu stuturile respective
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Salut,primul stut de pe care e scos furtunul este blindat in mod normal,restul le vad legate ok.

                Comment


                • #23
                  Gasisem dopul de blindaj dar se accelera cu vreo 200 ture cand il puneam.
                  Am sa blochez stutul din nou sa vad alte reglaje.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Am o saptamana de cand nu mai reusesc sa pornesc masina. De la ora 17-21 am program de stat sub ea. Am chemat electricieni, mecanici si nu am gasit nimic defect.
                    Simptomul a fost ca s-a accelerat in 4000 ture cand am vrut sa o parchez in curte, si am luat contactul sa o opresc.
                    Mai departe am scos 2 fire de la alarma masinii care actionau un imobilizator after marchet, am verificat traseul lor, apoi le-am pus la loc.
                    De atunci dau la automat si nu mai porneste.
                    Vine benzina, are scanteie dar nimic.
                    Am schimbat calculatorul de pe aripa stanga cu unul functional de pe o masina functionala, aceeasi problema - mai tuseste cateodata dar nu porneste.
                    Am gasit un releu original de imobilizare, am jontat 2 pini si tot nu porneste.
                    Modelul meu are imobilizator din fabrica ? Am demontat juma de masina, fire desfacute peste tot, dar nu am gasit alarma originala.
                    Initial masina se deschidea prin senzorul de la manerul usii sofer, dar a fost pierduta telecomanda, si fostul a aplicat modelul China.

                    Vreo idee ce sa mai caut? Motorul se invarte , scanteieste, benzineste.

                    Comment


                    • #25
                      Poate ajuta la identificarea alarmei daca a avut sau nu - seria sasiu : WDB1240401B988204, Motor m111940

                      Comment


                      • #26
                        Desi suna ciudat, dar ai verificat sigurantele de la toate anexele, cum ar fi pompa de combustibil? Daca ai umblat la fire se poate sa fii facut vreun scurt si sa se arda vreo siguranta.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by grizzlee View Post
                          Desi suna ciudat, dar ai verificat sigurantele de la toate anexele, cum ar fi pompa de combustibil? Daca ai umblat la fire se poate sa fii facut vreun scurt si sa se arda vreo siguranta.
                          Am verificat toate sigurantele, urmeaza sa schimb releele si sa decuplez/cuplez mufa de la calculatorul din spatele bateriei ( ECU ). Cand am miscat ultima oara de el, au pornit centurile retractabile .

                          Comment


                          • #28
                            Salutare,verifica prima data contactul instalatiei de la motor in ECU,apoi verifici senzorul de turatie de pe volanta,la modelele astea acesta e cel ce da comanda in clapeta ,cand cum si ce,idem vezi contactul de la cititorul de pe axu cu came.....spor

                            Comment


                            • #29
                              Am verificat urmatoarele :
                              - scanteie la toate bujiile =ok
                              - benzina in rampa injectoarelor = ok
                              - senzorul de turatie de pe volanta era NAMOLIT = acum ok

                              Contactul de la cititorul axului cu came = cred ca aici e problema ca scanteia pleaca aiurea din moment ce nu porneste.Verific si asta, multumesc.

                              Ieri am tras de fire si am ramas in mana cu un furtun de vacum care ducea undeva sub cutia de sigurante si relee. Am demolat totul sub cutie, dar nu am gasit niciun stut in care sa conectez furtunul.
                              Furtunul se alimenteaza dintr-o supapa in care intra furtunul de la clapeta de acceleratie. Poze atasate.
                              Am cautat schema vacumurilor pe aici, dar nu am gasit furtunul asta.
                              Attached Files
                              Last edited by altho; 06-29-2017, 07:36 AM.

                              Comment


                              • #30
                                M111 nu are cititor ax came. Problema e altundeva. Am schimbat si modulul de aprindere si tot nu porneste.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF