Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My black diamond w203 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Intrebare pentru cine poate sa ajute.
    Seria sasiului e asta WDB2030081A724751 C220 cdi facelift 150cp automata.
    Filtrul epurator scoate ulei pe furtunul catre turbo si vreau sa il schimb. La modelul asta un epurator care se face doar pe original costa in jur de 500 de lei si din cate vad e corp comun cu busonul de ulei.
    Se poate schimba doar elementul filtrant din el sau trebuie sa il cumpar tot?
    La 260k km poate fi si alt vinovat pentru uleiul care este scos si bagat in turbo?

    Multumesc
    Last edited by silverarrow; 12-20-2016, 19:07 PM.

    Comment


    • #32
      Dupa ce am studiat problema mai adaug cateva date:
      Motorul nu consuma ulei / mai putin de 100ml intre schimburi. In calculatorul masinii tot timpul arata 6,4 litri.
      Schimburile de ulei s-au facut tot timpul la 10-11k km.
      Epuratorul a fost curatat acum un an si jumatate cu brake cleaner si s-au schimbat toate garniturile. Furtunul catre turbo nu s-a schimbat.
      Turbina a fost reconditionata si s-a gasit ulei in intercooler.

      Merita schimbat epuratorul sau se curata o data la doi ani si schimb iarasi garniturile si furtunul spre turbo si ma invat cu uleiul ala negru de langa buson? Singura ingrijorare e legata de turbo si uleiul care e bagat in ea.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Un mic update la 265k km si la 4 ani si 3 luni de cand e la mine.

        In tot acest timp s-a schimbat:

        -discuri + doua randuri de placute,
        -4 schimburi de ulei + mult mai multe filtre de aer,
        -lichid de frana,
        -2 incarcari cu freon,
        -pistonas etrier spate,
        -ulei + filtru cutie la 250k km,
        -bucse exterioare brate spate,
        -bucse bara stabilizatoare spate,
        -arcuri spate,
        -bielete bara stabilizatoare fata,
        -capat de bara si bieleta pe dreapta,burdufuri noi la caseta + geometrie fata spate,
        -reconditionare turbo,
        -schimbat garnituri epurator,
        -baterie Varta 100Ah care probabil va pica in toamna aceasta (4 ani in august),
        -curea accesorii + role,
        -motoras clapete clima plus leviere noi (a tinut un an si acum iarasi s-a spart angrenajul),
        -tampoane motor si cutie,
        -toba de esapament,
        -polish faruri + folie 3M,
        -stergatoare bosch,
        -cauciucuri de vara Semperit,
        -set de jante 16 aluminiu originale pentru iarna,
        -curatare si mica reconditionare galerie de admisie,
        -furtune motorina tur/retur + filtru

        To do list:
        -schimbat garnitura galerie evacuare (scapa gaze si pe star apare low boost pressure si air temp to high),
        -verificat intercooler plus furtune,
        -schimb ulei,
        -eroare ESP not available sau visit workshop in functie de ce chef are in ziua respectiva,
        -schimb antigel + flush (eventual si pompa de apa daca se descopera ceva),
        -motoras clapete clima,
        -brate + telescoape puntea fata,
        -polish + vopsit volan

        Per total multumit de masina, pe drumuri nu m-a lasat niciodata si sper sa ajung si eu macar o data la finalul listei de mai sus inainte sa apara alte minuni. Cand ma gandesc ca trebuie dat jos bordul din nou ma apuca durerea de cap. Toamna ma asteapta cu un set nou de gume de iarna si o baterie noua daca nu reusesc sa o mai imping un sezon.

        Cam aceasta e povestea dupa 4 ani si multe drumuri deprimante la mecanic, dar inca nu ne dam batuti. Multumesc Cristi si Bazil ca fara voi buzunarul era si mai gol.

        Comment


        • #34
          Cam asa arata galeria de evacuare. Presiunea lipsa pe Star e de vreo 70 Milibari. Sper sa o rezolv cu o garnitura noua.
          Attached Files

          Comment


          • #35
            O bucurie de prin Iasi. Butucul e praf si am avut noroc ca nu au spart geamurile sau alte minuni.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              264.700 km ne gaseste cu ulei Liqui Moly Mos2 10W40, filtre noi, garnituri galerie evacuare noi, actuator electronic turbo reconditionat, pompa de apa Hepu + antigel. Eroarea de ESP era de la senzorul unghi volan. Momentan a disparut.

              Comment


              • #37
                De ce "Liqui Moly Mos2 10W40" si nu mb?

                Comment


                • #38
                  Pentru ca bisulfura de molibden si pentru ca uleiul MB e facut de Febi. Probabil de asta e si asa ieftin. Macar stiu sigur ca Liqui Moly e facut in Germania.

                  Comment


                  • #39
                    Au trecut 4 ani si jumatate de cand masina e la mine dar inca mai descopar anumite lucruri. Acum o luna motorul a inceput sa mearga neregulat la relanti si sa scoata mai mult fum. Toata treaba asta se intampla pana ce antigelul atingea 60 de grade. S-au reconditionat toate cele 4 injectoare Bosch insa problemele au continuat sa apara. Am verificat EGR-ul si am descoperit ca el e vinovatul pentru mersul neregulat.

                    Doua filmulete cu tremuratul motorului:
                    Faulty EGR causing rough idle only until the coolant reaches 60 degrees Celsius.

                    Faulty EGR causing rough idle only until the coolant reaches 60 degrees Celsius.


                    Dupa o vizita la Bazil sa anulez EGR-ul, surpriza.. softul de pe masina nu e cel original. Am vorbit si cu fostul proprietar care pana la urma a recunoscut ca a "tunat-o". Nenea tunerul din Gura Humorului i-a luat 350 de euro si i-a crescut valorile la turbo pana la 3,15 bari in conditiile in care saraca nu poate mai mult de 2,7. Valorile de injectie la relanti le-a trantit ca in cuplu maxim. Mai mult ca sigur aceasta e si cauza mortii DPF-ului.

                    Destul de multi bani mai tarziu, masinuta nu mai scoate fum ca tractorul si toarce frumos fara sa se inece. Consumul prin oras a scazut cu aproximativ 0,5-1l/100km.

                    Atentie mare cand cumparati masini sa verificati versiunea de soft al ECU-ului!

                    Si cateva poze dupa ce am spalat-o si am vopsit prezoanele. Dupa concediu urmeaza sa ii vopsesc etrierele.
                    Attached Files
                    Last edited by silverarrow; 08-12-2017, 22:50 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Am vopsit etrierele si am descoperit ca arcurile de pe fata sunt rupte. Urmeaza sa fie schimbate.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Cum ai vopsit prezoanele ? Ma bate si pe mine gandul sa le reconditionez sau sa le inlocuiesc .

                        Comment


                        • #42
                          Prezoanele le-am vopsit cu un penson. Oricum vopseaua de pe ele nu e de veci. Poti sa faci asta si cand sunt pe masina daca ai grija sa nu dai vopsea pe jante. Eu le vopsesc o data pe an.. dureaza 10 min sa le dai pe toate.

                          Comment


                          • #43
                            Astazi am reparat triunghiul care s-a rupt de batranete. Am facut 3 profiluri in forma de U din tabla de inox dupa care le-am vopsit.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Bunatati care asteapta sa fie montate :
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Asa am pus si eu pe w203(la amortizoare ma refer).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF