Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum doua saptamani vecinul de dedesubt nu a stins tigara bine si a reusit sa scoata tot blocul afara la 22.00. Pe langa panica, (intrucat locuiesc la etajul 1, chiar deasupra adormitului, iar flacarile aproape mi-au intrat in casa (bine ca nu a patit nimeni nimic)) m-a cuprins putin si paranoia. Masina fiind destul de veche, imi trec tot felul de variante si posibilitati.... Vreau sa o fac doar pentru linistea mea. Cand inchid garajul si plec vreau sa nu ma gandesc la cum ar fi daca....
    Acum, din ce am mai citit, ai dreptate, de regula se intrerupe borna minus. Multumesc.
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • Am gasit si inlocuit potentiometrul variabil ce modifica intensitatea luminii in bord. Insa nu merge... Din ce am vazut, se misca destul de greu si lasa un scrâșnet ca de ruginit. Tin minte ca vazusem pe net un tutorial despre reparatia acestuia. O sa il desfac si vad ce si cum.
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Originally posted by Lucian_kel View Post
        un tutorial despre reparatia acestuia.
        Iată-l https://www.youtube.com/watch?v=DpwIvCvVzQs
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Am reusit si am decupat consola de la schimbator pentru a face loc butoanelor ce vor actiona geamurile. Am facut treaba bunicica ,zic eu... M-a salvat trusa ce am luat-o acum 2-3 ani, fara sa imi trebuiasca. S-a dovedit foarte utila pana la urma.
          Attached Files
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • Dremel va fi intotdeauna util(mai ales in situatii de genul asta). N-are a face ca-i de la H...... trusa.

            Comment


            • A ajuns in sfarsit si senzorul pentru tempomat. Urmeaza o pauza de o luna (concediu) dupa care voi continua lucrarile. Am montat si probat cele 4 macarale la geamuri insa mai tre sa fac mici reglaje ca sticla sa culiseze bine in locasuri (au putin joc si trepideaza la coborare).
              Intrebare: cand merg cu o viteza de 40-60 km/h si o accelerez tare (kickdown) dupa ce trece de 70-80 km/h simt o vibratie/trepidatie in toata partea de jos a masinii, care nu mai dispare pana nu ma opresc. Daca opresc si plec de pe loc dispare insa la o acceleratie mai puternica apare din nou. Nu am avut de-a face cu sistemul de transmisie pana acum si habar n-am ce poate fi, oricum nu mai ies pana nu remediez. Sfaturi, pareri, sugestii??
              Attached Files
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • Salutare. Am incercat sa probez instalatia tempomat ''la rece'' si am improvizat si adaptat cam tot ce trebuia: tensiune, viteza de peste 40km/h si semnal de la maneta...Degeaba insa, actuatorul nu misca din loc. Am desfacut cutia unitatii centrale sa vad daca ceva lipituri s-au desprins in timp insa totul pare ok. Ceva sfaturi, idei, am omis ceva?
                Attached Files
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • Îți vine curent peste tot? Adică ce intră în ”creier”, mai și iese de acolo?
                  Nu poți încerca separat doar actuatorul? Să-i dai semnal direct, să vezi dacă așa mișcă...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Pai e mai complicat decat se pare. Actuatorul se uneste cu unitatea centrala prin sapte fire. Nu pot risca sa ii dau curent asa, "la plesnela". Presupun ca in interior mai are o placuta electronica, ceva ce primeste informatia prin atatea fire. Ideal ar fi sa gasesc pe cineva cu un sistem asemanator si sa verific pe masina, pe rand cele trei componente principale: unitatea centrala, actuatorul si maneta. Aceasta din urma sa zicem ca ar fi buna, am doua si le-am schimbat insa degeaba, nici o schimbare. O sa caut scheme si o sa le studiez sa vad daca reusesc sa inteleg cam ce se petrece acolo.
                    Multumesc de raspuns.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • Originally posted by Lucian_kel View Post
                      sa verific pe masina, pe rand cele trei componente principale: unitatea centrala, actuatorul si maneta.
                      Eu aș zice patru: să nu uităm de senzor!
                      Nu cunosc nici eu în detaliu sistemul de tempomat, neavând așa ceva (Lord avea la origini, dar când a ajuns la mine, era deja dizelizat și a mai rămas doar maneta și releul, releu care a plecat după ce am avut incidentul cu focul - dar asta cred că am mai amintit), însă pe cale de logică zic că la creier vine semnal din 2 locuri, succesiv: de la senzorul care ”simte” momentul când ai trecut de 40 km/h (și am convingerea că din acel moment și până cobori sub această viteză, semnalul dat de el este prezent continuu) și evident de la manetă (care, tot pe cale de logică, ar trebui să poată fi acționată cu succes - adică să trimită mai departe semnalul - doar dacă are la rândul ei semnal de la senzor). Făcând o analogie (poate un pic forțată), ar fi ceva de genul: degeaba învârți potențiometrul de volum la radio, dacă nu l-ai pornit...
                      Greșesc oare?

                      P.S. Este de mai multă vreme un anunț pe olx cu un tempomat de W123... Mi-a cam făcut cu ochiul la un moment dat, dar un coleg care a vrut să mai ia câte ceva de la respectivul, mi-a șoptit că omul e cam neserios, așa că am renunțat la a-l mai contacta... El zice că are un sistem complet, însă din poză reiese că nu e nici pe departe așa, dar repet, eu nu l-am sunat...
                      Anunțul: https://www.olx.ro/oferta/pilot-auto...tml#c62c9dd754
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Am uitat sa precizez ca si senzorul (dupa ce mult timp nu reuseam sa gasesc unul) il am in dublu exemplar si ca si acesta a fost schimbat. Ideea e ca maneta, senzorul, contactul de la stopfrana si actuatorul comunica direct cu unitatea centrala, nicidecum intre ele. De aceea ziceam ca ar fi ideal si cel mai usor sa probez componentele pe rand, incepand cu unitatea centrala. Daca ar fi sa ma incred in senzor si maneta, care au fost deja inlocuite, senzorul de la frana care are rolul de a dezactiva doar la apasarea franei (deci cu mufa scoasa circuitul este deschis) , atunci ar ramane actuatorul sau unitatea. Insa nu cred ca as avea o alta metoda (simpla, pentru un om simplu) sa le probez decat prin eliminare.
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • Originally posted by Lucian_kel View Post
                          maneta, senzorul, contactul de la stopfrana si actuatorul comunica direct cu unitatea centrala, nicidecum intre ele. De aceea ziceam ca ar fi ideal si cel mai usor sa probez componentele pe rand, incepand cu unitatea centrala. Daca ar fi sa ma incred in senzor si maneta, care au fost deja inlocuite, senzorul de la frana care are rolul de a dezactiva doar la apasarea franei (deci cu mufa scoasa circuitul este deschis) , atunci ar ramane actuatorul sau unitatea. Insa nu cred ca as avea o alta metoda (simpla, pentru un om simplu) sa le probez decat prin eliminare.
                          Poate nu m-am exprimat suficient de clar, și îmi cer scuze
                          Și eu mă refeream la ce zici tu mai sus, doar că eu mă gândesc să lași unitatea la urmă și să te convingi întâi că, componentele care trimit semnale la creier, funcționează! Așa cum ai zis: prin eliminare, dar pornind ”de la slugi la împărat”...
                          Sincer, nu m-am gândit (și oricât m-aș fi gândit, eu cam sunt lemn la electronică ) cum se poate proba senzorul, mai apoi maneta, dar am mai vâzut chestii ingenioase la tine, și sunt convins că le vei dovedi!
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Lucian, ai oare un voltmetru? Singura solutie pe care o vad, e sa verifici daca intr-adevar e totul alimentat si sa vezi daca in primul rand maneta iti da semnal. Fiind sistem vechi, ma gandesc ca functioneaza ca un switch care porneste/opreste tempomatul. In cazul asta ar trebui sa primesti un impuls sau "continuu" 12v cand se actioneaza maneta.

                            Actuatorul il poti lega pe direct la 12V si vezi daca reactioneaza ori e kaputt.

                            Daca toate astea merg, inseamna ca e din unitatea centrala, care nu da mai departe tzignal.

                            Comment


                            • Originally posted by grizzlee View Post
                              Actuatorul il poti lega pe direct la 12V
                              Asta i-am zis și eu, dar uite ce zice:
                              Originally posted by Lucian_kel View Post
                              Pai e mai complicat decat se pare. Actuatorul se uneste cu unitatea centrala prin sapte fire. Nu pot risca sa ii dau curent asa, "la plesnela".
                              La care fir să-i dea pe direct?
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Asadar sa o luam babeste:
                                1. Maneta functioneaza ca un simplu contactor si are patru functii: accelerare, decelerare, resume si off. Odata ce se conecteaza cu unitatea prin cinci fire inseamna ca unul este comun iar celelalte patru sunt cate unul pentru fiecare comanda. Am luat multimetrul si dupa ce m-am uitat putin pe schema am masurat cu fiecare comanda in parte. La actionarea manetei, fiecare functie corespunde doar unui fir. Functioneaza perfect, firul gri este cel comun iar celelalte culori sunt pentru fiecare comanda in parte (ca pe schema).
                                2. Senzorul de viteza, este format dintr-o bobina infasurata pe un miez din fier ce are un capat iesit in afara. Acel capat se apropie de un disc din spatele kilometrajului, iar cand acesta se roteste, formeaza un camp magnetic, modificand astfel impedanta bobinei. Prin acest efect se formeaza un curent alternativ de pana la 2,9volti (asa am masurat eu insa poate mai crestea daca maream viteza). Totodata, static acea bobina are valoarea de 966 ohmi iar in sarcina valoarea se modifica in functie de viteza cu care rotesc kilometrajul.
                                Nu stiu stiu exact parametri de functionare a senzorului insa fiind o bobina simpla nu isi poate modifica valoarea (decat la topirea invelisului firului de cupru, ceea ce nu e cazul), cel mult se poate intrerupe. Din tot ce am vazut sunt 99% sigur ca aceste doua componente sunt functionale. Cu aceasta ocazie mi-am reimprospatat cunostintele dobandite la liceu, dupa ce am terminat tehnician electronist.
                                Urmeaza sa mai cercetam netul.
                                Attached Files
                                Last edited by Lucian_kel; 06-20-2017, 18:33 PM.
                                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF