Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atentie, garniturile de la furtunele de 320cdi, cele mentionate de mine, cod A0289974548, sunt diferite! Verzi, cu niste concavitati, nicidecum "pline".
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 02-07-2013, 12:25 PM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • O sa le cumpar eu si o sa folosesc masina cobai sa vedem ce iese oricum nu pierd decat cativa euro...daca nu o sa trebuiasca furtunele cu totul

      Comment


      • Eu zic ca n-are rost sa le iei, nu seamana deloc cu ce-ti trebuie...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • Nu stiu ce sa zic,intradevar nu seamana cu ce am pe masina dar nici alea nu sunt garnituri perfect cilindrice...in fine momentan adun piese astept intercoolerul,am luat si scuturi si aparatori noroi pe la roti si stopul spate mai multe,o sa merg si la Mercedes pentru silencer,senzori aer si temperatura si daca or mai fi bani iau si alea trei furtune.Apoi tester neaparat si sper sa fie ok presiunea.Te tin la curent oricum mai dureaza ceva ca e vreme nasoala si pe aici...

          Comment


          • Revin, se potrivesc 100% garniturile! Le-am luat si schimbat eu azi.
            Singura diferita este cea de la furtunul care iese din IC, fiind rotunda. Am pus totusi una verde, nu scapa presiune deloc, e ok.
            Concluzie, codul de l-am postat este ok. Iti trebuie 3 bucati.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • AAA,ma bucur asta e bine se mai face ceva economie,ii iau rolele de banii aia,o sa postez si eu dupa ce fac schimbarile respective.Merci

              Comment


              • Revin si eu cu recenzii dupa schimbarea (astazi)a intercoolerului,silencerului garniturilor furtunelor de admisie si cei doi senzori dupa admisie cel de presiune si cel de temperatura,lucrurile par ok am scos masina la drum vreo 100km nu si-a luat deloc limp,imi pare un pic mai elastica si rapida in accelerari si cam atat,urmeaza saptamana viitoare sa ajung la reprezentanta sa pun si testerul pe ea sa vedem daca mai da vreo eroare.Pana acum toate bune si frumoase sunt fericit ca merge ok.


                PS:celor care isi mai fac manopera singuri ar fi bine sa isi ia timpul necesar si sa nu se grabeasca,eu m-am cam grabit si am spart furtunul de motorina care vine de la filtru la pompa de inalta presiune(era tot copt de la caldura cred),si dai fuga la reprezentanta noroc ca aveau pe stoc si le-am luat pe toate trei asta de la pompa la filtru,mai e unul de la rampa la pompa de inalte si inca unul care merge de la pompa de inalte undeva intr-o ceva nu stiu ce e aia...Am pus furtunele noi,a pornit cam greu pana s-a aerisit dar acum e totul ok.

                Comment


                • Ma bucur c-o rezolvashi, probabil IC-ul era fisurat. Fiind nou va raci mai bine, ergo ardere mai eficienta.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • O intrebare legata de actuatorul turbinei (weastegate). Pana la urma ai facut ajustarea cum era descrisa in video-ul postat de pe youtube? Daca da exista ceva schimbari? Ma gandeam sa fac si eu lucru asta, tinand cont de faptul ca dureaza putin pana se simte ca intra turbo in actiune de unde normal ca apare si fum negru. Exista un lag de vreo 1-2 sec deobicei cand turometrul e jos (cutie automata), ~ 1400-1500 rpm si se mentine pana ajunge catre 1800 de ture dupa care intra linear, desi destul de incet. Cand stau la 2200 de ture si accelerez brusc nu mai apare deloc fum, deci oare ar fi problema cu ajustarea asta? Se poate defecta ceva daca fac operatiunea sau sa intre in limp mode? Mersi!
                    Last edited by SirDeadline; 07-05-2014, 12:44 PM.

                    Comment


                    • Da, am scurtat cu trei ture actuatorul turbinei de 2.2, asa cum e descris in video, insa nu pot aprecia daca s-a imbunatatit ceva, pentru ca am facut operatiunea dupa ce-am dat jos turbina de 2.7... Evident, lag-ul pe 2.7 era mult mai perceptibil.
                      Pe STAR actuala 2.2 face aceeasi presiune normala, ca si setarile stock, dinainte de a umbla la actuator. Nu si-a luat LIMP, insa ia in calcul si ce spun multi meseriasi: la reglajul actuatorului turbinei nu se umbla.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Inteleg... totusi, as putea face o incercare, daca e mai ok atunci o las asa, iar daca e tot la fel, sau neperceptibila diferenta o fac inapoi. As fi vrut sa scap de lag-ul asta 'criminal', in sensul ca la 116 cai pe caroserie de w210, daca sunt 10 cai mai putin se simt bine. Aia fac diferenta intre masina lenesa, sau acceptabil de sprintena. Multumesc pentru raspuns! Stima!

                        Comment


                        • Salut,

                          Am si eu o problema cu low boost pressure si temperatura de peste 50 de grade a aerului. Pe Star masina nu da eroare. Doar valorile la boost pressure si temp apar cu negru. La turatii mici scoate fum si probabil asta a dus si la anularea DPF-ului..treaba facuta de proprietarul de dinainte.

                          Masina e un W203 2,2 150 cai automata din 2004 cu egr electric si actuator electric la turbo. Mi-am luat o singura data limp la un drum mai lung. Peste 3000 de ture valorile nu mai sunt cu negru si totul e in grafic.

                          @Cutaresku.. Cum ai scapat de problema cu temperatura aerului? Tot cu anulare EGR?
                          Nu as vrea sa incep sa arunc cu bani in ea. Turbina a fost reconditionata acum un an, iar galeria de admisie a fost curatata si inspectata de Cristi acum o luna. Bazil nu mi-a recomandat sa anulez EGR-ul ci sa imi rezolv turbina. Daca actuatorul electric de la turbo nu da eroare nu m-as apuca sa platesc manopera de verificat aiurea. Valorile nu sunt in grafic pentru 20-30 de milibari.

                          Multumesc.

                          Comment


                          • Mai bun ca Bazil nu gasesti, eu i-as urma sfaturile.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • Atunci dau jos turbo si o duc la inspectie. Paletele si lagarele nu au 10k km de cand au fost schimbate, iar motorasul sigur nu e blocat de mizerie. Daca nu e actuatorul de vina incepe dansul..

                              Comment


                              • Originally posted by cutaresku View Post
                                Atentie, garniturile de la furtunele de 320cdi, cele mentionate de mine, cod A0289974548, sunt diferite! Verzi, cu niste concavitati, nicidecum "pline".
                                Salut..m ar interesa si pe mn unul..la ce pret este?
                                Aaa este la fel ca din poze nu?nu vreau sa perfect rotund
                                Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF