Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Volan se invarte greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce ai insirat pana acum nu sunt defecte,sunt bug-uri,daca ma intelegi ce spun.
    Bag seama ca si-a racit degetele de pomana Levi. Ce vrei tu nu ca nu exista,nu se mai fabrica,din criterii de marketing.Iar Vaneo,dupa ce ca nu e un monument de fiabilitate,nu e nici o referinta in domeniul demarajului,vitezei sau linistii in interior.
    Despre mester: schimba-l. Cui ii e drag de meserie iti spune singur ce-i trebuie si ce-o sa-i faca masinii,fara sa-l tragi de limba..
    Despre restul o sa-ti raspunda colegii mai priceputi ca mine. Eu ma retrag.
    Numai bine.
    @gruiarew
    Exact ce i-am raspuns lui LauLaur iti raspund si tie. Si completez:crezi ca strica un tester pus pe masina,din cand in cand?
    Last edited by Dethave; 06-01-2017, 21:49 PM.

    Comment


    • #17
      Nu stricã. Dar nu vãd sensul sã-l pui aiurea. Plus cã depinde unde mergi ºi cât e de capabil cel cu testerul sã interpreteze ce vede. Eu mi-am luat sã pot sã o gâdil de câte ori am chef. Pe el îl costã.

      Dacã te vãd mai pe lângã toþi te jupoaie. Dacã le expluci prea mult iar nu le convine. Depinde doar de cine dai. ªi mie-mi zice al meu mecanic sã o schimb cã îi e urât ca de dracu de ea. Dar eu zic cã se þine baba bine cã în 18 ani câþi are am schimbat distribuþia, alternatorul, telescoapele ºi arcurile. Consumabilele ºi alte mici probleme cu forumul ºi google-ul. În rest am fost cu ea mai pe la toate service-urile din oraº sã-mi duc colegii sã le ia pe ale lor.

      Drept îi cã-i cu personalitate. Dar dacã stai o idee sã cauþi gãseºti multe. Eu unul am învãþat enorm de multe chestii despre gãrgãriþã ºi despre maºini în general. Dar trebuie sã-þi ºi placã.

      Probleme toate au, nu existã. Dar la orice existã reparaþii ca boierul sau ca inginerul. Faptul cã nu þi se stingeau becurile poate fi un contact dus la o uºã. Totul e sã ai puþin timp ºi tragere de inimã sã cauþi ºi sã te interesezi.

      Dethave nu m-aº baza cã e corect ce zice mecanicul. Am mai fost ºi la alþii în special cu alþii. Cum am mai zis pe aici am avut norocul sã cunosc pe cine trebuie de mi l-a recomandat pe ãsta la care merg eu. Când nu eºti implicat aºa de clar se vede de pe margine "prosteala" de nu-i bine de vorbit. Pentru cã se încãlzea o roatã s-a ales cu etrier, plãcuþe ºi disc schimbat. Am încercat sã-i explic dar omul mi-a tãiat-o cã el nu se joacã cu frânele ºi el n-are coteþ cum am eu. Ce sã-i mai zic? Fiecare face ce vrea cu banul lui.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #18
        Dacã treci prin Sibiu ºi ne întâlnim pun eu testerul pe ea, nu te costã nimic. Dacã treci prin Timiºoara zi-mi ºi te trimit la al meu mecanic.

        Dacã vrei sã scapi de ea dã-o. Dar nu cã zic alþii. Eu unul n-o dau pe a mea pe o Dacie nouã. Urmãtoarea va fi una din suratele mai tinerele, dar doar dacã reuºesc s-o dau pe asta.

        Cam o lunã am cochetat cu un 318i. Dacã vrei sã simþi demaraj ia ceva RWD. Senzaþia e alta. Era din 2001 deci tot coajã. Aveam de ales între BMW ºi asta ce-o am. Am dat BMW-ul. ªi nu-mi pare rãu deloc cu toate cã era cu totul altceva.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #19
          Salut Paul Alexandru,
          Ceva imi spune ca parintii sau scoala sau bibilia te-au invatat sa nu furi, sa nu minti etc...cred ca nimeni nu ti-a spus nimic despre consilierul de service. Trebuie sa-l privesti ca pe un talhar imbracat in camasa, cravata si pantofii lustruiti care are in fisa postului criteriu principal de performanta: profitul. Practic, managerul de service, la sfarsitul programului intreaba la caserie: suntem pe plus?...daca da, atunci consilierul e ok. Trebuie sa privesti totul ca pe un razboi. Consilierul are o strategie pentru care tu nu esti pregatit si va depune un efort minim pentru a pune banii munciti din greu de tine din buzunarul tau in buzunarul lui. Daca te vede dispus la comunicare, vei observa cum incearca sa te traga de limba pentru a te cunoaste mai bine...te intreaba cu ce te ocupi, unii mai cu tupeu te intreaba chiar si ce salariu ai. In functie de raspunsurile pe care le dai isi va alcatui strategia. El va sti ca tu respecti princicipiile pe care ti le-a spus tie Iisus: sa nu furi, sa nu minti, sa nu omori, sa nu poftesti la avutul altuia etc. Sarlatanul stie ca nimeni de pe planeta asta nu va fi interesat de faptul ca tu ai pierdut banii. Poate doar rudele apropiate te vor intreba de ce esti suparat tot timpul sau de ce nu dormi noaptea. Sper ca nu esti atat de naiv sa crezi un consilier cand iti va spune: lasati masina la noi vreo cateva zile si va promit eu ca o vom face ca noua. Nu vorbesc doar de reprezentantele Mercedes-Benz...e valabil peste tot. Pretul pieselor este ridicat la orice reprezentanta. Spui de preturi decente...asta inseamna ca iei o placuta de frana ieftina si dupa ce pui de doua ori frana se aprinde in bord ”Brake”...colegii spun mai sus in mod elegant ca este vorba despre economie de piata, eu pun tot pe seama caracterelor infecte. Poti tu verifica daca uleiul de motor respecta standardele MB? Daca nu, inseamna ca pot sa-ti puna si uleiul de la McDonlald's dupa ce nu-l mai folosesc la cartofi prajiti sau gogosi...bineinteles, pe bidon scrie ”Made in Germany”...MB 229.31...fix ”bullshit”. Stiu, iar o sa fiu acuzat ca fac ”flame-uri” pe aici. Avand in vedere ca initiatorul nu a postat la ”probleme tehnice” si sunt doar ”discutii” sper sa gasesc intelegere de la moderatori. Am zis sa ma bag si eu in discutie fiindca m-am vazut si eu de multe ori in aceeasi situatie. Cand esti tepuit, ti se fura sau inlocuiesc piese, colegii te pun la zid tot pe tine...tu esti ”looser” iar ceilalti destepti. Normal ca iti vine sa arunci masina la gunoi dar sa nu uiti ca ceea ce ti se intampla este valabil si la alte brand-uri, nu numai la MB.
          Last edited by georgealinel; 06-02-2017, 10:09 AM. Reason: Am mancat doua litere
          No malfunction

          Comment


          • #20
            N-ai masina ti-e necaz, ai masina ai necaz). Cam asa sta treaba.

            Vad ca tu crezi ca daca vinzi masina asta si iti iei alta marca, o sa fii mai ferit de belele.
            Nimic mai fals.
            Atata timp cat nu inveti despre masini, o sa fii tepuit la service mereu.

            Mai rau e ca necunscand nimic cand te duci sa iti iei urmatoarea masina, ai putea da peste o bomba pe roti, facuta din doua una.Air baguri lipsa si menvrata sa nu ti aprina nimic in bord....Saptamana trecuta am avut un caz cu un prieten. Avea in mufele air bag pusi rezistori sa nu se aprina becurile in bord.

            Am deviat un pic de la subiect si imi cer scuze.

            Sper sa ii dai bataie cu reparatia. Urmeaza week end prelungit si ar fi cazul sa te murdaresti pe maini.
            Ai o gramada de informatii la dispozitie pe forumuri si youtube.
            Ce e asa greu sa inveti cum functioneaza un motor electric?Toate au aceleasi componente.
            Daca inveti asta, o sa stii sa aplici si la alternator si la electromotor si la pompa servo...la orice masina )

            Am invatat cum functioneaza un motor electric la 6 ani desfacand masinute teleghidate.
            Cred ca si voi ati facut la fel.

            Comment


            • #21
              Originally posted by gruiarew View Post
              Dacã treci prin Sibiu ºi ne întâlnim pun eu testerul pe ea, nu te costã nimic. Dacã treci prin Timiºoara zi-mi ºi te trimit la al meu mecanic.

              Dacã vrei sã scapi de ea dã-o. Dar nu cã zic alþii. Eu unul n-o dau pe a mea pe o Dacie nouã. Urmãtoarea va fi una din suratele mai tinerele, dar doar dacã reuºesc s-o dau pe asta.

              Cam o lunã am cochetat cu un 318i. Dacã vrei sã simþi demaraj ia ceva RWD. Senzaþia e alta. Era din 2001 deci tot coajã. Aveam de ales între BMW ºi asta ce-o am. Am dat BMW-ul. ªi nu-mi pare rãu deloc cu toate cã era cu totul altceva.
              Salut, trec prin Sibiu vineri in 09.06.2017, adica peste o saptamana. Daca imi trimiti numarul tau de telefon, si nu e deranjul prea mare, te sun cand ma indrept spre oras si daca ai timp (apropo cam cat dureaza ca vin cu familia) ar fi fain sa vad si eu ce indica de la o persoana care nu are nici un interes ascuns mersi

              Comment


              • #22
                Mersi mult de sfaturile voastre, toate sunt utile si adevarate. Tot respectul pt timpul acordat, e greu sa mai gasesti oameni de treaba in zilel astea in care toti sunt dupa cum zicea si George focusati pe profit.

                S-a mai intamplat sa imi bag mainile in ea insa tot timpul aveam o temere sa nu stric ceva mai ales ca intrebari dupa cum ziceam nu prea am avut ocazia sa intreb caci nu avea nimeni timp de raspunsuri.

                Nu ma astept ca ddaca cumpar o alta masina sa scap de necazuri, insa sper sa fie mai putine sau macar costurile sa fie mai mici. Apropo, aveti idee cat consuma un vaneo de acest tip ?

                Comment


                • #23
                  Nu pot sã te ajut week-end-ul ãsta, îs plecat. Hai sã ne povestim pe privat sã nu poluãm aiurea pe aici.

                  Cu georgealinel treaba e alta. ªi o sã se supere pe mine. S-a prins cã-l jupoaie bãieþii, dar el tot acolo s-a dus. Eu chiar nu înþeleg de ce ai merge cu o maºinã de 10+ ani în reprezentanþã. Adicã nah dacã aº fi fost cu ea doar în reprezentanþã, atunci hai fie. Dar dacã te costã manopera jumãtate de maºinã e cam...

                  ªi altfel e când o strici tu. Pentru o amãrâtã de cheie ce n-o aveam am rupt cureaua ºi a trebuit sã o las în curte la sat douã sãptãmâni chiar atunci când aveam nevoie de ea ca de aer. Chiar ºi la mecanic când merg cu ea îi spun din timp ce ºi cum. ªi deºi e cu capul mare tot l-am vãzut cã mai dã un ochi Autodata.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #24
                    Dar nu s-au imbogatit prea mult de la mine...nu au reusit sa ma faca sa schimb kit-ul de ambreiaj.
                    In fine, nu ma supar pe tine...te-as vota cel mai amuzant coleg de forum daca as avea unde sa votez.
                    No malfunction

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF