Salutare prieteni,
Recent am cumparat un mercedes sprinter 515 biturbo, an 2007, tip motor 646,986. L-am cumparat de la Nicu cauciuc, Oradea.
Am parcurs cu el in jur de 1500 km si am ramas cu el pe autostrada, practic am auzit un zgomot si s-a oprit motorul. Am verificat si am ramas suparat vazand ca o biela a spart blocul motor. Precizez ca verificasem nivelul uleiului inainte si era ok, am verificat si filtrul si nu avea span in el iar pe parcursul drumului nu am avut nici un martor aprins in bord iar motorul avea un torcea normal.
Acum am luat un motor de pe un 311 din anul 2007, tipul 646,985, doar ca e cu o singura turbina.
Stiti daca sunt ceva diferente intre ele ce priveste ungerea sau admisia, evacuarea? Este cineva care imi poate da ceva sfaturi?, puteti lasa si un numar de telefon eventual. Si daca e careva, care a mai facut omologare cu schimbare de motor sau tip.
Recent am cumparat un mercedes sprinter 515 biturbo, an 2007, tip motor 646,986. L-am cumparat de la Nicu cauciuc, Oradea.
Am parcurs cu el in jur de 1500 km si am ramas cu el pe autostrada, practic am auzit un zgomot si s-a oprit motorul. Am verificat si am ramas suparat vazand ca o biela a spart blocul motor. Precizez ca verificasem nivelul uleiului inainte si era ok, am verificat si filtrul si nu avea span in el iar pe parcursul drumului nu am avut nici un martor aprins in bord iar motorul avea un torcea normal.
Acum am luat un motor de pe un 311 din anul 2007, tipul 646,985, doar ca e cu o singura turbina.
Stiti daca sunt ceva diferente intre ele ce priveste ungerea sau admisia, evacuarea? Este cineva care imi poate da ceva sfaturi?, puteti lasa si un numar de telefon eventual. Si daca e careva, care a mai facut omologare cu schimbare de motor sau tip.
Comment