Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Climatronic w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In 80% din cazurile pierderilor de freon se afla la radiatorul din fata masinii (condensator). Acesta este primul care ia contactul cu pietricelele. Se poate verifica destul de simplu, se vede pata de ulei pe radiator. Restul de 20% se afla la conducte, furtune, inbinari (o-ring), ventile, chiar si la radiatorul din bord (vaporizator). De retinut.... unde este pierdere de freon este si uns cu ulei. Verificarea compresorului se face numai cu manometre. Joasa presiune ( albastrul) trebuie sa stea la o presiune undeva intre 2 - 2,3 bari. Inalta presiune (rosu) trebuie sa stea undeva la 10,2 - 10,5 bari. Presiunile mentionate mai sus sunt cu motorul la relanti. Orice alte presiuni indicate de manomeru reprezinta disfunctionalitati ale instalatiei. Foarte importanta este cantitatea de freon introdusa, aceasta trebuie sa fie cea indicata de fabricant si se regaseste pe o placuta de la capota motorului.
    Indicat este se se faca revizie la doi ani. Aceasta cuprinde recuperarea freonului vacumarea instalatiei cel putin 30 minute si apoi reumplerea instalatiei.
    Last edited by nora-marian; 05-27-2017, 21:52 PM.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Originally posted by b97dmt View Post
      In nici un caz...
      Masina mea C-ul are 7 ani si nu i-am completat niciodata , a avut perioade mari de timp cand a stat parcata in garaj .
      Cum au spus si colegii , posibil sa piarda pe undeva , circuitul este etans . Nu este grav , daca este vreun furtun ceva ....daca este compresorul , treaba se complica , costurile fiind foarte mari.
      Daca ai un por ceva la radiatoare , furtune , etc ....pierde usor pana compresorul nu mai pleaca.
      Si daca merg sa pun STAR-ul pe ea , indica tot ce am pe masina defect? Adica daca e un furtun spart, are o pierdere pe la un o-ring , star-ul indica tot? Stiu ca testerele de baza nu prea se omoara cu furtune, doar daca e ceva pe partea electrica unde are senzor


      Originally posted by nora-marian View Post
      In 80% din cazurile pierderilor de freon se afla la radiatorul din fata masinii (condensator). Acesta este primul care ia contactul cu pietricelele. Se poate verifica destul de simplu, se vede pata de ulei pe radiator. Restul de 20% se afla la conducte, furtune, inbinari (o-ring), ventile, chiar si la radiatorul din bord (vaporizator). De retinut.... unde este pierdere de freon este si uns cu ulei. Verificarea compresorului se face numai cu manometre. Joasa presiune ( albastrul) trebuie sa stea la o presiune undeva intre 2 - 2,3 bari. Inalta presiune (rosu) trebuie sa stea undeva la 10,2 - 10,5 bari. Presiunile mentionate mai sus sunt cu motorul la relanti. Orice alte presiuni indicate de manomeru reprezinta disfunctionalitati ale instalatiei. Foarte importanta este cantitatea de freon introdusa, aceasta trebuie sa fie cea indicata de fabricant si se regaseste pe o placuta de la capota motorului.
      Indicat este se se faca revizie la doi ani. Aceasta cuprinde recuperarea freonului vacumarea instalatiei cel putin 30 minute si apoi reumplerea instalatiei.
      Nu stiu exact cand se facuse ultima revizie la A/C .

      O sa vad vara asta daca mai pierde, si daca tot pierde nu imi ramane decat STAR.
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #18
        Star-ul nu iti va spune exact unde pierde insa te va indruma spre rezolvarea problemei daca si cel care face testarea stie cum sa interpreteze ceea ce vede pe ecran!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Se poate sesiza numai prezenta unei presiuni in instalatie prin senzorul de presiune aflat pe traseul frigorific. Nu indica pierderi sau locul pierderilor. Tocmai deasta am specificat valorile presiunilor pentru o functionare normala a climei. Pe viitor fiti foarte atenti la presiuni. Acestea indica de multe ori locul unde este defectul. Cu conditia sa fie introdus freonul in cantitatea ceruta de constructor si cu marjele indicate de acesta. In nici-un caz nu se depaseste cantitatea. In frigotehnie ce este mult strica iar ce este putin nu ajunge. La fel si uleiul din instalatie. Nu exagerati, Excesul de freon sau ulei in instalatie va pate aduce disfunctionalitati majore.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF