Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Climatronic w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Climatronic w212

    Salutare !

    Astăzi a intervenit o problema la w212 le meu.

    La cuplarea climatronicului, pornește. La fel și când intra pe automat cupleaza și A/C ( led bord ) , dar nu baga aer rece. Se chinuie sa bage aer rece. Mai mult functioneaza pe partea stângă , cu șofer și grila de pe stânga , pe dreapta ajunge foarte greu, dar încă odata, nu suficient. Nu prea a avut interacțiuni cu căldură anul ăsta . Anul trecut a mers perfect a/c.

    Cum pot sa îmi dau seama dacă e vorba de freon sau compresor de clima ?
    Are vreun loc unde se poate vede manual fără service compresorul de clima daca cupleaza ?
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

  • #2
    Salut!
    Daca aerul are temperaturi diferite(stanga-dreapta),e semn ca freonul din instalatie este insuficient.
    Service-urile mai rasarite au substanta de contrast in compozitia agentului refrigerant(de aceea merita sa dai 20 de lei in plus..).Dupa ce trece catva timp de la completare,cu ajutorul unor ochelari dedicati si a unei lanterne din set se lumineaza zonele susceptibile de scurgeri. In cazul in care au avut loc zona va fi "luminoasa" ,datorita substantei de contrast.
    Compresorul nu stiu cum poate fi verificat altfel decat cu Star-ul.
    Daca aerul e relativ rece parerea mea e sa lasi compresorul in pace,sa faci o completare a freonului,cu tot cu substanta de contrast,apoi sa iei masurile necesare,in functie de pierderi.
    Totul la service dedicat(aer conditionat),sa beneficiezi de garantie,nu de ridicat din umeri.

    Comment


    • #3
      Sau un motoras din bord nu isi mai face treaba .....Star

      Comment


      • #4
        Probabil unul din motorasele din bord este blocat sau una din clapete este sarita din locasul ei si nu mai directioneaza aerul cum trebuie. O diagnoza cu star este mai mult decat indicata.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Originally posted by DETHAVE View Post
          Salut!
          Daca aerul are temperaturi diferite(stanga-dreapta),e semn ca freonul din instalatie este insuficient.
          Service-urile mai rasarite au substanta de contrast in compozitia agentului refrigerant(de aceea merita sa dai 20 de lei in plus..).Dupa ce trece catva timp de la completare,cu ajutorul unor ochelari dedicati si a unei lanterne din set se lumineaza zonele susceptibile de scurgeri. In cazul in care au avut loc zona va fi "luminoasa" ,datorita substantei de contrast.
          Compresorul nu stiu cum poate fi verificat altfel decat cu Star-ul.
          Daca aerul e relativ rece parerea mea e sa lasi compresorul in pace,sa faci o completare a freonului,cu tot cu substanta de contrast,apoi sa iei masurile necesare,in functie de pierderi.
          Totul la service dedicat(aer conditionat),sa beneficiezi de garantie,nu de ridicat din umeri.
          Exact,are temperatura diferita de la stanga la dreapta ( m-am gandit si eu ca, compresorul sa fie localizat in partea stanga, pe partea cu soferul si sa nu aiba presiune suficienta sa trimita aceeasi temperatura in partea dreapta ) . Adica la orice model , pe vremea cand afara sunt 25-26 grade eu am avut in masina ( sa pot sta in ea la nivel normal ) - LO-18 , pe cand la orice alta masina se merge intre 21-23 (chiar si cand sunt 35 de grade afara ) .

          Unde gasesc un astfel de service prin Bucuresti ? Cu ochelari si lanterna speciala? Multumesc anticipat!


          Originally posted by b97dmt View Post
          Sau un motoras din bord nu isi mai face treaba .....Star
          Daca nu isi mai facea un motoras treaba ma gandesc, nu ar trebuii sa mai bage doar pe anumite parti sau deloc? Mie imi functioneaza cu aceeasi presiune toate gurile de aer conditionat , doar ca pe partea dreapta ( incluzand consola din spate care are si ea gurile de aerisire ) vine aer mai cald decat pe partea cu soferul. Nu au aceeasi temperatura.

          Originally posted by Crazyady View Post
          Probabil unul din motorasele din bord este blocat sau una din clapete este sarita din locasul ei si nu mai directioneaza aerul cum trebuie. O diagnoza cu star este mai mult decat indicata.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Daca era clapeta sarita de la locul ei nu trebuia sa nu mai bage deloc sau sa bage aiurea? Cum am spus si mai sus, aerul vine cu aceeasi tarie , doar ca la alta temperatura.
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • #6
            Pai...
            Au dreptate si colegii de forum.Amestecul aerului cald cu cel rece tot o clapeta il face..si s-ar putea s-o faca pe nebuna.
            Totul trebuie sa inceapa de la o diagnoza corecta,facuta cu Star-ul.Din pacate eu sunt din Ramnicu Valcea si nu pot sa-ti recomand ceva concret,vis-a-vis de service.
            Mai ai rabdare,o sa primesti recomandari de la cineva care stie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by DETHAVE View Post
              Pai...
              Au dreptate si colegii de forum.Amestecul aerului cald cu cel rece tot o clapeta il face..si s-ar putea s-o faca pe nebuna.
              Totul trebuie sa inceapa de la o diagnoza corecta,facuta cu Star-ul.Din pacate eu sunt din Ramnicu Valcea si nu pot sa-ti recomand ceva concret,vis-a-vis de service.
              Mai ai rabdare,o sa primesti recomandari de la cineva care stie.
              Sa zicem ca amestecul il face o clapeta , ma gandesc , undeva trebuia sa bage numai aer rece sa inghete ? Am simtit doar putin venind aerul acela rece produs de freon.

              Things to do :

              - Incarcare freon si daca nu merge atunci nu imi ramane decat STAR-ul pe ea sa vad ce are.

              Multumesc tuturor !
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #8
                Am uitat sa specific... scuze pentru dublu post... stie cineva cat freon intra in instalatie si , se face ca la toate masinile ? Am cunostinte care se pot ocupa la firma unde lucreaza tatal meu si as scapa mai ieftin daca aflu aceste detalii.
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • #9
                  E gresit ce vrei sa faci,din punctul meu de vedere...Intai diagnoza si apoi freon,ca sa nu platesti de doua ori.
                  Manopera e aceeasi ca la orice masina,dar compozitia freonului poate sa difere.
                  Ar trebui sa ai o placuta prin compartimentul motor,care sa specifice anumite detalii.
                  Exemplu:
                  R134A
                  600G +- 6G
                  Lubricant .........
                  Daca te duci la un service specializat aparatul care face proba de etanseitate si baga freonul(dupa ce s-a remediat potentiala scurgere) va sti toate aceste lucruri si-si va face treaba.
                  Nu stiu ce cantitati trebuiesc incarcate in instalatie.
                  Last edited by Dethave; 05-21-2017, 19:56 PM.

                  Comment


                  • #10
                    O diagnoza cu Star in Bucuresti e 50 de lei...Se merita atata bataie de cap si riscuri pentru altele?
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Solved - lipsa freon ( mai avea doar 200g ) , rece ca gheata, toata manevra a costat 50 lei , spun asta pe aici in caz ca mai au si altii probleme sa citeasca
                      Să știi să lupți când vrei să ai.
                      Să nu regreți când pierzi sau dai

                      Comment


                      • #12
                        Nu e rezolvata problema,doar ai remediat o situatie temporara... Din ce cauza ai ramas cu 200 grame freon in instalatie?

                        Comment


                        • #13
                          Cu doar 200 de grame in instalatie ar fintrebuit sa nu mearga deloc!Si daca cineva nu a scos intentionat restul de gaz probabil ca pierde pe undeva...
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dethave View Post
                            Nu e rezolvata problema,doar ai remediat o situatie temporara... Din ce cauza ai ramas cu 200 grame freon in instalatie?
                            Nu stiu daca am mentionat problema , masina nu prea a fost folosita in vara trecuta de pe 5 august de cand am luat-o pana pe 2 septembrie cand i-am scos numerele a stat , mai mult am inceput sa o folosim din octombrie ( deci temperatura nefiind asa ridicata posibil sa nu ne fi dat seama de climatronic ) .

                            O sa vedem cum se mentine acum , daca intradevar pierde , star .



                            Originally posted by broscutza2001 View Post
                            Cu doar 200 de grame in instalatie ar fintrebuit sa nu mearga deloc!Si daca cineva nu a scos intentionat restul de gaz probabil ca pierde pe undeva...

                            Este posibil sa fi cedat vreo valva presiunii ? In ziua cand am descoperit problema a plecat tatal meu cu masina , s-a urcat in ea unde cred ca erau 30 de grade sau mai mult ( a stat in soare fara geamuri deschise ) si a pornit climatronicul fara sa lase putin aer sa intre de afara , direct pe AUTO - 21 , ma gandesc sa nu fi cedat ceva presiunii atunci , temperatura dinauntru fiind foarte ridicata . Si cred ca nu pornea deloc, aerul bagat sa fi fost ventilatie
                            Să știi să lupți când vrei să ai.
                            Să nu regreți când pierzi sau dai

                            Comment


                            • #15
                              In nici un caz...
                              Masina mea C-ul are 7 ani si nu i-am completat niciodata , a avut perioade mari de timp cand a stat parcata in garaj .
                              Cum au spus si colegii , posibil sa piarda pe undeva , circuitul este etans . Nu este grav , daca este vreun furtun ceva ....daca este compresorul , treaba se complica , costurile fiind foarte mari.
                              Daca ai un por ceva la radiatoare , furtune , etc ....pierde usor pana compresorul nu mai pleaca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF