Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faci mai repede daca ii dai un telefon maine dupa ora 10...In ultima vreme nu prea intra pe forum...
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Pai cum sa fac sa il contactez telefonic? Am gasit eu un numar aici pe forum dar se pare ca nu functioneaza. Ai putea sa imi dai un pm cu numarul dansului ?

      Comment


      • 0(729) 485 987 Numarul e public si il gasesti si pe topicurile lui!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Da, il gasisem si eu dar e deconectat de la retea. Multumesc! Am sa incerc luni

          Comment


          • Bună seara,
            Vă scriu în legătură cu o problemă căruia nu îi pot da de capăt. Dețin un Mercedes E 350 W212, an de fabricație 2010, 195 KW, cu circa 175 K.. Acum vreo 4 luni am simțit o smucitură la schimbarea treptelor de viteze, mai întâi de la treapta a patra la treapta a 5 a. Cutia este cu 7 trepte 722.9. La câteva zile aceeași smucitură a apărut și de la trecerea din treapta a doua la a treia. De reținut că nu la fiecare schimbare a treptelor se produceau smucituri, ci aleatoriu, uneori de câteva ori pe zi, alteori doar la interval de câteva zile. Am făcut o programare la RMB Cluj, dealer autorizat Mercedes, eu fiind din Cluj.. În urma testării nu s-a constatat nici o eroare. Mi s-a făcut o resoftare a cutiei. Simptomele nu au dispărut, din contră s-au accentuat, și de la un sigur șoc la schimbarea vitezei 2-3 sau 4-5 , s-au transformat uneori într-o trepidație de 2-3 șocuri, până intra în viteză. Vorbim doar de trecerea în treapta superioară , niciodată invers. Am făcut o nouă programare, din nou tester, din nou nici o eroare, din nou resoftare și din nou nici o rezolvare. La a treia vizită la atelier, s-a trecut la spălarea cutiei de viteze, a blocului hidraulic, schimbarea uleiului și filtrului. ( De la ultima schimbare a uleiului la un dealer Mercedes, nu făcusem nici măcar 30 K) . Nu a fost găsit nici o urmă de șpan în cutie. Din nou s-a resoftat cutie. La drum aceeași problemă. Greu de stabilit cu cei de la atelier când și cum se produce acest șoc, pentru că nu îl face la fiecare schimbare a treptelor. Cei de la atelier îmi spun: această mașină este pur și simplu perfectă, nu are nici o defecțiune. În timp, constat că aceste șocuri și trepidații se produc mai ales la ieșirea din intersecție sau sens giratoriu, când nu ai oprit complet, iar după mersul inerțial apeși accelerația, la schimbarea vitezei din a 2 –a în a 3 apare șocul. Se aude și un mic zgomot la cuplarea în viteză, asemănător cu cel produs la schimbarea vitezei la cutiile manuale, când nu apeși până la capăt ambreiajul, un fel de cârâit, ca să îl numesc așa. De la viteza 4 la a 5 mai rar. Nu am găsit vreo legătură cu temperatura mașinii, puteau apărea șocurile la rece sau la cald. Cer din nou o programare, de această dată cei de la atelier îmi propun o resoftare a convertizorului. Las mașina peste noapte la ei, pentru că motorul trebuie să fie rece, se face învățarea convertizorului, dar fără nici un folos. În final cei la de la RMB îmi spun cauza poate fi oricare din trei: blocul hidraulic, convertizorul sau discurile de fricțiune. Se vor schimba fiecare pe rând până rezolvăm problema sau poate o cutie nouă cu circa 8000 euro.Oricare din cele trei costa la reparație circa 1100-1200 euro, un total ce cel puțin 2500 – 3000 euro. Până la acel moment am cheltuit circa 1000 euro, pentru teste, ulei etc.
            Ei îmi propun să las cutia până se defectează de tot. Mă interesez despre o recondiționare totală a cutiei cu cele trei componente și aflu un preț de 2500 euro la Arad și o durată de vreo săptămână.
            Am optat pentru cumpărarea unei cutii de sh. Ca preț și durată a lipsei de folosință a mașinii, varianta era mult mai convenabilă. Cu precedenta mașină un W 211, am pățit ceva asemănător. Nu i-am schimbat uleiul, pe baza mitului că e life time, s-a dus convertizorul, cutia plină de șpan, așa că am luat o cutie sh, cu care m-am dus 200 k și în ziua de azi mașina, pe care am vândut-o, merge cu acea cutie.
            Nu a fost ușor să găsesc o cutie potrivită la mașina mea. După îndelungi căutări am găsit o cutie care potrivea, fapt confirmat atît de dealerdul din Germania cât și de cel din România, la un centru de dezmembrări din Germania, afirmativ, fusese rulată circa 79 k. Dreptul de returnare 1 lună, garanție 12 luni, completă: cutie, cu convertizor și bloc hidraulic, 1000 euro.
            Dat fiind că la cutia mea se produceau din ce în ce mai des acele șocuri, ba chiar odată nu a intrat deloc în viteză, fiind nevoit să trag pe dreapta, optez pentru schimbarea cutiei și o montează tot cei de la RMB. Aparent nici o problemă, doar două semeringuri trebuiau schimbate. Se ia placa electronică de la vechea cutie. Total circa 500 euro. Îmi spun să am răbdare să rulez câteva sute de km, că probabil cutia a stat mult fără să fie folosită.
            Am circulat deja peste 1000 km și surpriză total neplăcută: manifestările de la vechea cutie se produc și cu noua cutie, dar de această dată la treptele 1-2, 2-3, e drept că șocurile nu sunt atât de proeminente, dar tot se simt și sunt foarte neplăcute. Cei de la atelier, îmi spun, să mai stăm, să mai vedem, nu apare nimic pe diagnoză, noi nu am spus că 100 % e problemă a cutiei, nici înainte, doar am considerat că e cel mai probabil de acolo, etc. Pot fi atât de ghinionist să fie defectă și cea de-a doua cutie, dar la fel ca prima sau este o altă problemă, eventual blocul hidraulic ori poate placa electronică din vechea cutie, care am mutat-o în noua cutie ?
            Știu că e lungă expunerea mea, doream o prezentare care să excludă comentariile : de ce nu încerci aia, sau ailaltă.Rugămintea mea este să îmi dați un sfat, o sugestie, cum să rezolv această situație.
            Cu respect,

            Comment


            • Originally posted by mihai_bozesan View Post
              Bună seara,
              Vă scriu în legătură cu o problemă căruia nu îi pot da de capăt. Dețin un Mercedes E 350 W212, an de fabricație 2010, 195 KW, cu circa 175 K.. Acum vreo 4 luni am simțit o smucitură la schimbarea treptelor de viteze, mai întâi de la treapta a patra la treapta a 5 a. Cutia este cu 7 trepte 722.9. La câteva zile aceeași smucitură a apărut și de la trecerea din treapta a doua la a treia. De reținut că nu la fiecare schimbare a treptelor se produceau smucituri, ci aleatoriu, uneori de câteva ori pe zi, alteori doar la interval de câteva zile. Am făcut o programare la RMB Cluj, dealer autorizat Mercedes, eu fiind din Cluj.. În urma testării nu s-a constatat nici o eroare. Mi s-a făcut o resoftare a cutiei. Simptomele nu au dispărut, din contră s-au accentuat, și de la un sigur șoc la schimbarea vitezei 2-3 sau 4-5 , s-au transformat uneori într-o trepidație de 2-3 șocuri, până intra în viteză. Vorbim doar de trecerea în treapta superioară , niciodată invers. Am făcut o nouă programare, din nou tester, din nou nici o eroare, din nou resoftare și din nou nici o rezolvare. La a treia vizită la atelier, s-a trecut la spălarea cutiei de viteze, a blocului hidraulic, schimbarea uleiului și filtrului. ( De la ultima schimbare a uleiului la un dealer Mercedes, nu făcusem nici măcar 30 K) . Nu a fost găsit nici o urmă de șpan în cutie. Din nou s-a resoftat cutie. La drum aceeași problemă. Greu de stabilit cu cei de la atelier când și cum se produce acest șoc, pentru că nu îl face la fiecare schimbare a treptelor. Cei de la atelier îmi spun: această mașină este pur și simplu perfectă, nu are nici o defecțiune. În timp, constat că aceste șocuri și trepidații se produc mai ales la ieșirea din intersecție sau sens giratoriu, când nu ai oprit complet, iar după mersul inerțial apeși accelerația, la schimbarea vitezei din a 2 –a în a 3 apare șocul. Se aude și un mic zgomot la cuplarea în viteză, asemănător cu cel produs la schimbarea vitezei la cutiile manuale, când nu apeși până la capăt ambreiajul, un fel de cârâit, ca să îl numesc așa. De la viteza 4 la a 5 mai rar. Nu am găsit vreo legătură cu temperatura mașinii, puteau apărea șocurile la rece sau la cald. Cer din nou o programare, de această dată cei de la atelier îmi propun o resoftare a convertizorului. Las mașina peste noapte la ei, pentru că motorul trebuie să fie rece, se face învățarea convertizorului, dar fără nici un folos. În final cei la de la RMB îmi spun cauza poate fi oricare din trei: blocul hidraulic, convertizorul sau discurile de fricțiune. Se vor schimba fiecare pe rând până rezolvăm problema sau poate o cutie nouă cu circa 8000 euro.Oricare din cele trei costa la reparație circa 1100-1200 euro, un total ce cel puțin 2500 – 3000 euro. Până la acel moment am cheltuit circa 1000 euro, pentru teste, ulei etc.
              Ei îmi propun să las cutia până se defectează de tot. Mă interesez despre o recondiționare totală a cutiei cu cele trei componente și aflu un preț de 2500 euro la Arad și o durată de vreo săptămână.
              Am optat pentru cumpărarea unei cutii de sh. Ca preț și durată a lipsei de folosință a mașinii, varianta era mult mai convenabilă. Cu precedenta mașină un W 211, am pățit ceva asemănător. Nu i-am schimbat uleiul, pe baza mitului că e life time, s-a dus convertizorul, cutia plină de șpan, așa că am luat o cutie sh, cu care m-am dus 200 k și în ziua de azi mașina, pe care am vândut-o, merge cu acea cutie.
              Nu a fost ușor să găsesc o cutie potrivită la mașina mea. După îndelungi căutări am găsit o cutie care potrivea, fapt confirmat atît de dealerdul din Germania cât și de cel din România, la un centru de dezmembrări din Germania, afirmativ, fusese rulată circa 79 k. Dreptul de returnare 1 lună, garanție 12 luni, completă: cutie, cu convertizor și bloc hidraulic, 1000 euro.
              Dat fiind că la cutia mea se produceau din ce în ce mai des acele șocuri, ba chiar odată nu a intrat deloc în viteză, fiind nevoit să trag pe dreapta, optez pentru schimbarea cutiei și o montează tot cei de la RMB. Aparent nici o problemă, doar două semeringuri trebuiau schimbate. Se ia placa electronică de la vechea cutie. Total circa 500 euro. Îmi spun să am răbdare să rulez câteva sute de km, că probabil cutia a stat mult fără să fie folosită.
              Am circulat deja peste 1000 km și surpriză total neplăcută: manifestările de la vechea cutie se produc și cu noua cutie, dar de această dată la treptele 1-2, 2-3, e drept că șocurile nu sunt atât de proeminente, dar tot se simt și sunt foarte neplăcute. Cei de la atelier, îmi spun, să mai stăm, să mai vedem, nu apare nimic pe diagnoză, noi nu am spus că 100 % e problemă a cutiei, nici înainte, doar am considerat că e cel mai probabil de acolo, etc. Pot fi atât de ghinionist să fie defectă și cea de-a doua cutie, dar la fel ca prima sau este o altă problemă, eventual blocul hidraulic ori poate placa electronică din vechea cutie, care am mutat-o în noua cutie ?
              Știu că e lungă expunerea mea, doream o prezentare care să excludă comentariile : de ce nu încerci aia, sau ailaltă.Rugămintea mea este să îmi dați un sfat, o sugestie, cum să rezolv această situație.
              Cu respect,
              Bine ai venit,

              Daca iei placa dintr-o cutie si o pui in alta, e foarte putin probabil sa mearga corect. Cei de la RMB probabil ca ti-au spus deja.

              Fiecare bloc hidraulic este calibrat f exact pe banc, in fabrica.

              Este adevarat ca placa de pe cutia SH era deja casatorita cu alta masina si nu se putea pune in functiune pe masina ta, insa valorile de calibrare ale blocului hidraulic si mai ales a fiecarei valve in parte ( ajunge sa schimbi doua valve intre ele si gata socurile ) se puteau salva si rescrie in placa masinii tale.

              Deasemenea este adevarat ca poti sa nu ti cont de tot ce am aberat mai sus, multi schimba valvele intre ele sau placi, doar ca nu sunt atat de pretentiosi ca si tine.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Am o problema cu o cutie automata la W123/1982.
                La plecarea de pe loc, motorul cald deobicei, smuceste inainte/reverse.- nu totdeauna, dar devine enervant. Solutia pe care am folosit-o este :
                - bag in D/R si scot imediat dupa care reintroduc in D/R si nu mai SMUCESTE.
                Din ce am citit pana acum, pare a fi blocul de valve - am schimbat ulei/filtru.

                Care ar fi costul unei reparatii sa am o cutie foarte buna ? cu garantia aferenta, bineinteles.

                Comment


                • Originally posted by cl600 View Post
                  Bine ai venit,

                  Daca iei placa dintr-o cutie si o pui in alta, e foarte putin probabil sa mearga corect. Cei de la RMB probabil ca ti-au spus deja.

                  Fiecare bloc hidraulic este calibrat f exact pe banc, in fabrica.

                  Este adevarat ca placa de pe cutia SH era deja casatorita cu alta masina si nu se putea pune in functiune pe masina ta, insa valorile de calibrare ale blocului hidraulic si mai ales a fiecarei valve in parte ( ajunge sa schimbi doua valve intre ele si gata socurile ) se puteau salva si rescrie in placa masinii tale.

                  Deasemenea este adevarat ca poti sa nu ti cont de tot ce am aberat mai sus, multi schimba valvele intre ele sau placi, doar ca nu sunt atat de pretentiosi ca si tine.
                  Mulțumesc pentru sfat. Aici nu este vorba despre a fi pretențios ci de a nu accepta nici compromis legat de funcționarea mașinii. Din păcate cei de la RMB nu mi-au spus nimic despre problemele ce pot apărea din mutarea plăcii electronice și nici eu nu i-am întrebat, deoarece așa cum am mai spus, aceeași operațiune am făcut-o fără probleme, cu ani în urmă, la un W211. Totuși, pentru rezolvarea problemei pe care v-am descris-o și pornind de la sugestia dvs. am următoarele întrebări:
                  - Dacă se mai poate în acest stadiu salva și rescrie în placa electronică a cutiei vechi, valorile de calibrare ale blocului hidraulic, din placa cutiei pe care am montat-o?
                  - Dacă în continuare, dacă nu s-ar rezolva prin această metodă , ar fi necesar să recondiționez blocul hidraulic al cutiei originale și apoi să îl montez pe noua cutie:
                  - Dacă da, ce operațiuni trebuie efectuate cu placa electronică, poate rămâne sau trebuie schimbată ?
                  - Există o altă posibilitate de rezolvare ?
                  Mulțumesc încă odată. O seară frumoasă.

                  Comment


                  • Doar de la 7g in sus conteaza valorile de adaptare si pozitia valvelor implicit.

                    Poti prelua datele, le poti scrie, etc.

                    Eu zic (doar daca mai ai idee care, cum, unde stateu valvele, sau nu le-ai brambutit si mai demult..) sa pui blocul tau cu valvele si cu placa ta.

                    Sau cu multa rabdare sa faci din nou toate adaptarile pt convertizor si trepte.


                    Acum, o cutie 7g cu tot cu convertizor la 1000euro, daca nu e verificata dupa seria masinii donatoare, poate brusca un pic.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Ma poate ajuta cineva cu o informatie: ce cuplu maxim duce cutia 722.8? cam cat costa un schimb de ulei?

                      De cateva zile cineva din familie a cumparat un B180 CDI din 2007 cu 160k km, cutie automata; cutia schimba ok, are deja 2 schimburi de ulei facute (la 60k si 120k).

                      Multumesc

                      Comment


                      • Originally posted by cl600 View Post
                        Doar de la 7g in sus conteaza valorile de adaptare si pozitia valvelor implicit.

                        Poti prelua datele, le poti scrie, etc.

                        Eu zic (doar daca mai ai idee care, cum, unde stateu valvele, sau nu le-ai brambutit si mai demult..) sa pui blocul tau cu valvele si cu placa ta.

                        Sau cu multa rabdare sa faci din nou toate adaptarile pt convertizor si trepte.


                        Acum, o cutie 7g cu tot cu convertizor la 1000euro, daca nu e verificata dupa seria masinii donatoare, poate brusca un pic.
                        Întrebarea este dacă tehnic există o altă soluție. Ce trebuie înlocuit ca mașina să funcționeze bine ? Mă interesează piesa care trebuie schimbată.
                        Varianta de a repune blocul inițial cu placa originală sau adaptările pentru convertizor nu este fezabilă, deoarece:
                        1. Aceste lucruri s-au făcut la data montării cutiei, fapt confirmat de către atelierul RMB ( i-am întrebat după ce am primit sugestia dvs.). S-au salvat și rescris în placa electronică a cutiei vechi, valorile de calibrare ale blocului hidraulic, din placa cutiei pe care am montat-o, a fost învățat convertizorul, tot ce trebuia. Aceleași lucruri le-am făcut cu cutia veche așa cum am descris în prima postare.
                        2. De necrezut, dar cutia nouă are exact, dar exact, aceleași simptome ca și cea veche, adică fie am schimbat o cutie bună cu o altă cutie bună, fie ambele cutii aveau aceeași defecțiune, ( fiind cutie identică ar putea fi, dar care este gradul de probabilitate să fie așa și dacă da , cum de nu se poate identifica defecțiunea pe tester ? )
                        3. Toate aceste manevre propuse, pe care ar trebui practic să le repet, mă costă sume ireale de bani. De ce credeți că am optat pentru schimbarea în integralitate a cutiei ? Cred că dacă o iau din nou cu aceste manevre, per total, cu banii cheltuiți puteam lua o cutia nouă. Tot ce am făcut până acum este evident că fără nici un rezultat.
                        4. Codurile cutiei cumpărare din Germania a fost verificate atât la RMB , cât și la Stuttgart ( de vânzător), fiind cutie absolut identică. Prețul nu este chiar atât de mic, vorbesc după ce am ajuns să cunosc foarte bine piața, după 3 luni de căutări zi de zi. Cutii similare, pentru E350 W212 se vând la prețuri cu mult sub cel plătit de mine doar că modelul deținut de mine 195 KW BlueEFFICIENCY este excepțional de greu de găsit. În plus are garanție și drept de returnare.
                        Cu respect,

                        Comment


                        • Software-urile la motor si cutie sunt probabil la zi. Tuning, power box, defecte curente pe la motor, ceva ? Tampoane cutie , motor? Motorul este factorul decizional, cutia doar executa.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Salutare tuturor,

                            Recunosc, nu am citit decat o parte din pastati si intr-un final am scris:

                            Am un w204 CDI din 2007. In iulie 2014 am schimbat uleiul la cutie. La scurt timp a ramas blocata intr-una din viteze. Oricum, am oprit, am scos cheia si contact si am plecat mai departe. De atunci, pana acum a mai facut asta de cateva ori, poate zeci, dupa care astazi nu a mai schimbat deloc asa cum o "rezolvam" pana acum. La 60 km, ca eram obligat sa merg fiind in coloana si afara, deja incepuse sa miroasa a ambreiaj.
                            Oricum, am pus un tester pe ea acum cca 3 luni si mi-a dat o eroare undeva pe la inceputul inceputurilor erorii in 2014, fara altele ulerioare. Am sters-o si sincer nu mai stiu ce cod avea.

                            Ce opinii aveti ?
                            Ce are si cum se rezolva ?
                            Unde gasesc un meserias competent ?

                            Zi frumoasa,
                            AC

                            Comment


                            • Pai tinand cont ca vad la locatie Bucuresti ori mergi la colegul CL600 ori la colegul Popeye_pmm.Ambii se ocupa de tipul de cutie de viteze de pe masina ta!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
                                Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
                                Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
                                Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
                                Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
                                In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

                                Multumest anticipat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF