Salutam!
Nu ar trebui sa iti fie teama de schimbarea garniturii de chiuloasa. Cred ca am mai spus-o, aceleasi probleme le-am avut si eu. Pierdeam ulei, in partea din spate deasupra galeriei de evacuare si antigel pe evacuare. Aveam niste fisuri pe galerie, iar in fiecare dimineata gaseam antigel pe galerie. Nu am pretentia ca as fi vreun mecanic auto dar, pana acum reparatiile masinii au fost facute de catre mine. Posibil ca, chiuloasa sa nu fie "ovalizata", dar fiind de aluminiu apar in anumite zone "mici coroziuni" in material care vor trebui "astupate", dupa care va trebui trasa la plan. Aceste "probleme" le-am intalnit la mine. Eu am avut norocul sa am o chiuloasa de rezerva,am pregatit-o, dupa care am montat-o(am scurtat timpul de stationare al masinii).
Cateva imagini cu diverse "lucrari": http://s1037.photobucket.com/user/tu...otor%20M102963
Oricum vei ajunge la concluzia ca, costurile cu uleiul si antigelul depasesc costurile cu schimbarea garniturii.
Numai bine!
Nu ar trebui sa iti fie teama de schimbarea garniturii de chiuloasa. Cred ca am mai spus-o, aceleasi probleme le-am avut si eu. Pierdeam ulei, in partea din spate deasupra galeriei de evacuare si antigel pe evacuare. Aveam niste fisuri pe galerie, iar in fiecare dimineata gaseam antigel pe galerie. Nu am pretentia ca as fi vreun mecanic auto dar, pana acum reparatiile masinii au fost facute de catre mine. Posibil ca, chiuloasa sa nu fie "ovalizata", dar fiind de aluminiu apar in anumite zone "mici coroziuni" in material care vor trebui "astupate", dupa care va trebui trasa la plan. Aceste "probleme" le-am intalnit la mine. Eu am avut norocul sa am o chiuloasa de rezerva,am pregatit-o, dupa care am montat-o(am scurtat timpul de stationare al masinii).
Cateva imagini cu diverse "lucrari": http://s1037.photobucket.com/user/tu...otor%20M102963
Oricum vei ajunge la concluzia ca, costurile cu uleiul si antigelul depasesc costurile cu schimbarea garniturii.
Numai bine!
Comment