Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor C 200 Kompresor W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor C 200 Kompresor W203

    Salutare,

    Ma adresez dumneavoastra cu urmatoarea problema in speranta ca cineva s-a mai lovit de aceasta.

    La turatii de peste 3500 - 4000 ture in vitezele 3,4,5,6 masina "da in nas" si nu se mai accelereaza, apoi turatia scade si motorul nu mai trage. Opresc si la relanti masina merge in trei pistoane. Dupa o diagnoza cu un tester general si discutii cu alti mecanici s-a ajuns la concluzia ca ar fi o bobina de inductie defecta la cilindrul 1. Am urcat iar in ture cu ea aceasi problema, am oprit-o si am inceput sa verific fiecare bobina deconectand fiecare fisa pe rand de la fiecare bobina. Am scos fisa de la prima bobina, motorul tot in 3 pistoane merge si am concluzionat ca acea este problema. De siguranta am scos si celelalte trei fise si de fiecare data motorul isi schimba si mai rau mersul. Am comparat alta bobina am inlocuit-o si problema persista. In mers cand motorul merge in trei pistoane, opresc pe dreapta repornesc motorul si isi revine, dar daca ajung iar la turatiile de 3500 - 4000 ture aceasi problema. Cu motorul la relanti am scos fisa de la cilindrul 1 de trei ori consecutiv si ultima data motorul nu si-a mai revenit, a ramas in trei pistoane. In plus cand merg cu ea constant cu pedala de acceleratie apasata constant la turatii de 2000 - 2500 merge un pic sacadat ca si cum ar avea un rateu. Mentionez ca consumul a crescut drastic. In paralele cu aceasta problema intre 2500 si 3000 ture in orice viteza motorul isi schimba sunetul ca si cum ar fi toba sparta, dupa ce ies din aceasta plaja motorul are sunetul normal ( bineinteles pana la 3500 4000 cand sare in trei pistoane). As fi foarte recunoascator daca cineva ma poate ajuta in depistarea si rezolvarea problemei. Am fost pe la diverse serviceuri si m-au cam refuzat din motiv ca e mult de verificat, e complicat etc. Va multumesc.
    Last edited by alexghn; 05-05-2017, 19:13 PM.

  • #2
    O diagnoza cu tester STAR si iti va spune ce o doare...

    Comment


    • #3
      Salut,

      Imi poti recomanda pe cineva in zona Ploiesti?

      Comment


      • #4
        Salut in Ploiesti langa afi este un service , Tiova eu am mers acolo cu masina si am fost multumit , dar sa iti faci programare ca e cam aglomerat , are tester dar nu este star , p.s. Daca gasesti star pe undeva in ploiesti si ok da mi si mie un pm.

        Comment


        • #5
          @alexghn
          Salut!
          Dupa cum ti-a spus si crystytheone,Star-ul e singura solutie viabila.
          Restul testerelor=frectie cu Diana la piciorul de lemn...Fa-ti o progamare la Bucuresti,la un baiat serios, si scapi intr-o zi.
          Pare scump,dar...timp pierdut+nervi+combustibil ars aiurea+defecte colaterale+piese schimbate aiurea> drum Bucuresti tester Star.
          Ti-am expus cele de mai sus in ideea in care nu gasesti ce trebuie in Ploiesti.
          Last edited by Dethave; 05-05-2017, 21:40 PM.

          Comment


          • #6
            Asa poate merge la autoklass in ploiesti pt star , o diagnoza completa este cam 200 ron , eu doar i am dat o alternativa unde eu am fost si a fost ok testerul.( 50 ron)

            Comment


            • #7
              Altadata schimba bobinele intre ele.
              Daca problema tot pe cilindrul ala ramane, e clar ca nu e de acolo.
              Vezi bujia si vezi compresia, dar e ciudat sa cada fix la 3500 ture si in rest sa mearga.

              Comment


              • #8
                Salut. Cunosti pe cineva in Bucuresti ?

                Comment


                • #9
                  Am fost la Autokalss cu o problema anterioara. Mi au spus ca trebuie schimbati nu stiu ce senzori in jur de 800 lei, problema s-a rezolvat cu inlocuirea unui furtun de vacum crapat. Din punclul meu de vedere nu recomand.

                  Comment


                  • #10
                    Ai colegii MasterMario si Popeye_pmm in Bucuresti foarte onesti la preturi si priceputi!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Problema a fost catalizatorul ars (infundat) eu personal am ales sa il gauresc. Mii de multumiri colegului MasterMario, m-a ajutat foarte mult. Recomand tuturor cu caldura colaborarea cu dansul.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF