Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi de cadere negativ! Rezolvare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Monroe am pus eu pe fata.Unul prin 2010 si altul la 2-3 ani diferenta.Nu am respectat teoria de ale pune pereche.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Eu am KYB cum am mai zis pe acilea. Luate de la magazin și montate la mecanicul la care merg când am de reparat chestii ce nu mă descurc singur. Am mai luat gropi dar de obicei am grijă cum merg și pe unde merg. Au deja doi ani. Nu simt schimbări în comportamentul gărgăriței. Drept e că am abia 15000 km de când o am.

      @Nedved, io nu știu ce ai șters tu ce are mașina ta, ce ii și cum îi. Încercam să te ajut cu o părere. Dacă un telescop ce asudă e ok nu știu de ce ai mai adus discuția. Nu fii copil, mergi la service. Dă-le banii și dupa aia plânge-te pe forum că ți-au montat SH-uri.
      Last edited by gruiarew; 05-18-2017, 23:52 PM.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #33
        Daca e asa mare diferenta intre service si regie proprie nu se merita service ul pentru o amarata de asa zisa garantie.

        Asta e si nedumerirea mea...ce era acolo pe amortizor daca el e in toate mintile?
        Probabil are inceput de sfarsit si daca se face un test de amortizoare nu iese bine.

        Comment


        • #34
          La mine a fost simplu. Stătea într-o parte. Insesizabil dar eu am pitici. Și se auzea un fâsâit la treceri peste denivelări. De acolo a plecat tot. O bâzâit la telescopul de pe stânga era curs. Pe dreapta mi-a scos o spiră (era arcul rupt, dar culmea nu bătea! Și spira stătea liniștită pe taler. Ce fain ar fi fost sa cadă să-mi ajungă pe unde nu trebuie). Pe spate manșonul de plastic unde intră șurubul de montare era spart și avea joc...

          Băieții de la piese auto mi-au zis... dacă nu-s bune le aduci înapoi. Dar să nu lași mecanicul să pună mâna pe cutii să le mânjească nici sa bată în fiare să se vadă că-s folosite / au fost montate. Cu asta m-au câștigat ca și client.

          Pentru că le-am luat toate de la ei la set mi-au făcut nu știu ce reducere. Am ieșit sub 700 lei cu tot parcă. Toate arcurile + telescoapele + manopera. N-am prese pentru arcuri dar mare lucru nu-i de schimbat. Fără scule nu mă apuc să mai fac vreo boacănă.

          Concluzia de după:

          1. Nu fâsâia ăla curs. Fâsâia celălalt. Cel curs îl apăsai și nu mai revenea. Celălalt revenea greu cu făsăieli;
          2. Pe spate ruginise. Te chinuiai să tragi de el. Culisa cu chiu cu vai.

          Ce vreau să zic e că una e ce se vede și alta e când e desfăcut / dat jos. Și după ce le-am pus alea noi am crezut că m-am suit în altă mașină.

          Aveam originalele pe ea. Le-or fi fost și lor în 16 ani cât aveau când le-am dat jos.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #35
            Cum toate? 4 arcuri si 4 telescoape la 700 ron cu tot cu manopera?

            Comment


            • #36
              Parcã aºa a fost. Nu mai þin exact minte trebuie sã caut bonurile daca nu le-am aruncat. Flanºele nu le-am schimbat.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #37
                Rezultatul la test de amortizoare pe stand e relativ, vei fi surprins sa vezi ca iese bine.
                In Romania nu exista service sa iti testeze doar amortizoarele mie asa mi s-a spus si tind sa cred pentru ca am facut test cu amortizoarele originale pe masina si a iesit bine. Cand le am dat jos amortizoarele erau praf, crapate, curse, ruginite.


                Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • #38
                  @Nedved
                  Daca amortizoarele sunt ude, au inceput de sfarsit.
                  Boge sunt facute de Sachs parca, deci nu sunt originalele. Din fabrica a iesit cu Bilstein. Deci ia in calcul si varianta asta daca vrei sa le schimbi.
                  La flanse, ca si la tot ce tine de articulatii/ buse(ca si flansa are in cap o busa), eu folosesc Lemforder.
                  Pareri despre amortizoare s- au mai spus in topicul " Ce amortizoare flosim pe A-ul nostru", deschis in sectiunea "Discutii despre model". Ca deja ne indepartam de subiectul initial.
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF