Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Determinare prezenta ulei in vas de expansiune.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Determinare prezenta ulei in vas de expansiune.

    Deschid un nou subiect pentru ca am observat ceva care ma alarmeaza foarte tare si anume ulei in vasul de expansiune.Din ce stiu eu si din ce am cautat,posibilitatile sunt 2 : radiatorul de racire a transmisiei care se afla in interiorul radiatorului mare a cedat, si are loc transfer de fluide acolo ; racitorul de ulei sau termoflotul(in termeni populari) a cedat sau O-ringurile nu etanseaza bine sau garnitura de chiulasa imi face surpriza (ca exact de asta aveam nevoie) . M am uitat atent si in vas nu apar totusi bule, ceea ce m-a mai inveselit cat de cat nici la pornire nici dupa ce temperatura motorului este in parametrii normali de functionare. Intrebarea pe care o am la voi este daca aveti idee cum sa imi dau seama ce tip de ulei este cel care apare in vas , Atf sau de motor? exista cumva o substanta de contrast pe care sa o pun in uleiul de motor? sau as putea sa verific cumva daca in transmisie se gaseste agent de racire?
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

  • #2
    Daca e transfer de fluide atunci trebuie sa fie si apa in ulei. Si ar trebui sa observi o substanta alba sau alb galbuie acolo unde ai ulei ( buson umplere, joja etc).

    Comment


    • #3
      Originally posted by playfair View Post
      Daca e transfer de fluide atunci trebuie sa fie si apa in ulei. Si ar trebui sa observi o substanta alba sau alb galbuie acolo unde ai ulei ( buson umplere, joja etc).
      Am desfacut busonul de umplere la uleiul de motor si uleiul este ok, nu exista spuma pe buson, nu e nimic deschis la culoare in interior, nu "fumeaza" deloc masina, La pornire nu scoate fum decat foarte putin sesizabil si acela pe care il scoate nu este albicios, doar normal. Joja la uleiul de motor nu este prevazuta, adica are doar dop, la fel si la uleiul de la transmisie. Pff...Parca e blestem cu masina asta
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • #4
        Daca e transfer de fluide, nu e deloc obligatoriu sa fie si apa in ulei. E chestie de presiuni, temperaturi, vascozitati. Si nu in ultima instanta, de locul si marimea fisurii dintre circuitele implicate.

        Fara joje acolo unde ar trebui sa fie ("e" prea scumpe, probabil...), pana nu vei primi mesaj de avertisment in bord de ceva nivel de ulei prea scazut, ma indoiesc ca vei gasi clar problema. Ca de ghicit poate oricine...





        Dragos

        Comment


        • #5
          Daca e sa fie vorba de nivelul de ulei in motor acel senzor care in ai in baie masoara atat nivelul scazut cat si crescut cu praguri de 0,5 litri.Intre timp poti vedea nivelul uleiului pe bord si e foarte precis am testat si eu.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Heavy D. View Post
            Daca e transfer de fluide, nu e deloc obligatoriu sa fie si apa in ulei. E chestie de presiuni, temperaturi, vascozitati. Si nu in ultima instanta, de locul si marimea fisurii dintre circuitele implicate.

            Fara joje acolo unde ar trebui sa fie ("e" prea scumpe, probabil...), pana nu vei primi mesaj de avertisment in bord de ceva nivel de ulei prea scazut, ma indoiesc ca vei gasi clar problema. Ca de ghicit poate oricine...





            Dragos
            Nu o sa stau sa astept ceva atentionari de nivele scazute, cred ca cel mai sanatos este sa schimb racitorul de ulei si o-ringurile sa fac un flush la toata instalatia de racire schimbat termostat si antigel si vedem dupa.
            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

            Comment


            • #7
              Racitorul in sine cam greu crapa la interior mai degraba din garnituri pentru ca el practic e un bloc de piastre (placi) cu garnituri intre ele.Si un racitor nou ( schimbator de caldura) costa cam mult pentru un experiment.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by broscutza2001 View Post
                Racitorul in sine cam greu crapa la interior mai degraba din garnituri pentru ca el practic e un bloc de piastre (placi) cu garnituri intre ele.Si un racitor nou ( schimbator de caldura) costa cam mult pentru un experiment.
                Bun, deci ideea e sa schimb doar garniturile. Daca il dau jos de pe masina am posibilitatea sa il testez in vre-un fel? De ce crezi ca e cam scump experimentul? Atasez o fotografie la ce am gasit ca si pret,o sa vad si la magazinele de aici cat cer astia pe asa ceva pe original.Nelamurirea este in felul urmator. Ca si garnituri am gasit doar reperul A1121840361. Ai idee daca mai sunt si alte repere? si de cate am nevoie? Vreau sa imi fac lucrarea singur si nu am chef sa ma trezesc ca nu am ce e nevoie.
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #9
                  Originally posted by herchea View Post
                  Bun, deci ideea e sa schimb doar garniturile. Daca il dau jos de pe masina am posibilitatea sa il testez in vre-un fel? De ce crezi ca e cam scump experimentul? Atasez o fotografie la ce am gasit ca si pret,o sa vad si la magazinele de aici cat cer astia pe asa ceva pe original.Nelamurirea este in felul urmator. Ca si garnituri am gasit doar reperul A1121840361. Ai idee daca mai sunt si alte repere? si de cate am nevoie? Vreau sa imi fac lucrarea singur si nu am chef sa ma trezesc ca nu am ce e nevoie.
                  Hai ca vad ca e greu cu upload-ul pe aici. Asadar,VEmo-258 ron, van Weezel- 338 ron, si mai era ceva pe la 180 ron dar nu m-a interesat
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment


                  • #10
                    Posteaza seria vin a masinii si scot seara asta codurile din program impreuna cu preturile oem ca sa iti faci o idee.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by broscutza2001 View Post
                      Posteaza seria vin a masinii si scot seara asta codurile din program impreuna cu preturile oem ca sa iti faci o idee.
                      Multumesc tare frumos! Vin-ul este WDD2193751A064502.
                      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                      Comment


                      • #12

                        Asa cum am promis ai codurile si preturile.
                        Reper A1121880401-148,74 euro tva inclus
                        Garnitura A1121840261-16,18 euro tva inclus
                        Garnitura A1121840361-14,94 euro tva inclus

                        Ca sa poti proba schimbatorul de caldura trebuie improvizat un sistem si pus in presiune unul din circuitele de ulei sau apa la 2-3 bar si vazut daca e comunicant e de aruncat daca tine e ok.Am citit ca au fost probleme cu ele asa ca e posibil sa fie chiar el vinovatul.


                        Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by broscutza2001 View Post

                          Asa cum am promis ai codurile si preturile.
                          Reper A1121880401-148,74 euro tva inclus
                          Garnitura A1121840261-16,18 euro tva inclus
                          Garnitura A1121840361-14,94 euro tva inclus

                          Ca sa poti proba schimbatorul de caldura trebuie improvizat un sistem si pus in presiune unul din circuitele de ulei sau apa la 2-3 bar si vazut daca e comunicant e de aruncat daca tine e ok.Am citit ca au fost probleme cu ele asa ca e posibil sa fie chiar el vinovatul.


                          Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                          Buna dimineata.Multumesc din suflet inca o data pentru interesul aratat si pentru bunavointa. Acum ca am codul pieselor pot sa ma duc linistit sa incerc sa le comand.O sa am de treaba in week-end.
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment


                          • #14
                            Schimbatorul de caldura nu e musai sa fie OEM.Poti pune si o alta marca.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Am patit si eu la un bmw cu siguranta ai aceasi problema , termofloot ul , radiatorul care raceste uleiul , nu costa foarte mult , iar daca nivelul uleiului nu scade ingrijorator mai poti merge cu ea o perioada , eu am mers 2000 km Italia Romania , neavand incotro .BAFTA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF