Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana la urma la mine s-au dovedit a fi compromisi si cuzinetii de palier pistonul 2 si 3 iar la 2 s-a dat peste cap si cel de pe biela. Nu mai am ce sa fac cu arborele, cred ca si blocul este afectat avand in vedere ca s-au invartit cred ca mai mult de 100 km cu bataie de motor.
    Intrebarea mea este: credeti ca se poate monta motor 651.930 de pe cla sau b class(transversale) pe c class(longitudinal). Adica in afara de cateva modificari la nivelul returului de turbo si cativa suporti de turbo mai exista diferente? A facut cineva treaba asta?
    Care sunt diferentele intre motorul de 1.8.si cel de 2.2 vizual vorbind (daca nu se mai vede tipul de motor de langa pompa vacuum). In interior diferentele sunt clare si nu se potriveste nici arborele. Oare e mai scurt in lungime blocul? Dupa ce iti dai seama?

    Comment


    • Nu stiu multe detalii tehnice pt modele acestea noi dar pe langa cele evidente trebuie sa iei in calcul si cosmarul hartiilor la RAR...nu cred ca vei trece vreodata de ei cu o lucrare din asta artizanala.
      Sa pui motorul transversal mi se pare mult mai greu decat sa iei altul ca si al tau.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Motorul va fi montat tot longitudinal, iar cei de la rar nu imi vor putea face nimic pentru ca zona in care este scrisa seria este ruginita si nu se vede nici tipul de motor. ce imi vor face? + ca nimeni nu mai merge la rar pentru autenticitate pentru ca nu se mai cere iar itp-ul se face la misto la noi in tara+ca nu se poate citi tipul de motor. Va fi acelasi "tip" de motor dar cu aceeasi parametri de functionare

        Comment


        • Asta este o gluma ...daca crezi ca cei de la Rar sunt niste "novici " .
          Trebuie facuta identificare daca schimbi motorul , se trece pe carte : "fara serie motor".

          Comment


          • Nu am spus niciodata ca rar este novice, bete-n roate este sigur dar nu novice. Pana nu se acopera bine cu hartii nu iti rezolva nicio problema. Tot ce am spus este referitor la statiile astea itp aparute ca ciupercile dupa ploaie unde trebuie sa ajungi la 2 ani la turisme, dar unde nu intampini probleme daca ai schimbat motorul. Cine a zis ca trebuie facuta identificarea??? Faptul ca schimbi motorul d.p.d.v. legal este adevarat ca trebuie trecut in care dar la schimbarea de proprietar nu mai este necesara autentificarea si practic nu mai treci prin rar, iar dupa cum am zis mai devreme itp se face la colt si fara prea multe intrebari. cu atat mai mult cu cat este ilizibila seria atacata de rugina.

            Comment


            • Daca tot s-a ajuns pe topicul acesta la discutii despre fiabilitate am si eu o intrebare - la citi km schimbati filtrul de aer la OM651 ?

              La ultima (pt mine si prima ) revizie mi-au spus 2 ani sau 50 000km (revizia B)... si era sa ma pufneasca risul, la cit praf este pe unde umblu si 25 000 mi se pare mult.

              Sa-l schimb la 25 000 e ok ? recomandati mai des ? La masina anterioara, un Ford, il schimbam la 10k.

              Sa aveti o zi buna

              Comment


              • Eu il schimb la 1 an , nu costa cine stie ce .

                Comment


                • Pe drumuri cu praf schimba filtrul si la 10000 nu ii faci rau sigur!Nu pune k&n sau alte minuni sport.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • DAca poti conecta un manometru dupa filtru ar fi ideal.
                    Eu aveam la motorul meu filtrul de aproape 4 ani si 30mii km iar cu manometrul nu puteam citi vreo depresiune considerabila.
                    La fel si cu filtrul nou. Asa ca nu se infunda astea pe cat de repede credem noi.
                    Evident, am masurat in sarcina.
                    E drept ca o benzina, fie ea si de 2.6L nu trage atata aer cat un turbo diesel, dar totusi.

                    Am schimbat filtrul pt ca ma temeam mai mult pt integritatea lui structurala mai mult decat daca era infundat.
                    90lei cat au fost ale mele nu e o avere si macar stau linistit urmatorii 3-4 ani.

                    Alta metoda precisa de evaluare nu stiu, dar poate au altii idei.
                    Last edited by Sharky; 04-12-2017, 14:39 PM.

                    Comment


                    • Multumesc de raspunsuri, nu cred ca are vreo importanta timpul intre schimbari cit km / orele de functionare.

                      O sa-l schimb la 10-15k sa dorm eu linistit. Nu costa mult si il pot schimba si eu. 50k mi se pare foarte mult.

                      Era acum multa vreme o reclama haioasa "Stii care e cea mai scumpa bucata de pamint ?!?" "Firul de praf care intra in pistoane! Folositi filtrele abc" nu mai stiu care erau

                      Cele bune

                      Comment


                      • Salut, imi cer scuze daca pun colegii sa se repete, dar am si eu zornaitul ala la motor, nu doar dimineata, ci la fiecare pornire daca apuca sa stea o ora doua, iar kilometrii nu se stiu cu exactitate. In cazul acesta ar trebui schimbata distributia completa? Imi fortez norocul daca o amana pana in toamna?

                        Comment


                        • Deci....zorolnoie lantul...de la distributie... .
                          Curge ulei pe la filtrul de ulei.
                          Distributia se schimba cu motorul jos.
                          Cad in draci suportii de motor.
                          Se arde motorasul de stergatoare.
                          Toate astea pana in 200000.

                          Cine a comparat motorul asta cu cel de pe cobra????
                          Ca nu m am abtine cu asa postari si pareri.
                          Motorul om651 e praf din toate punctele de vedere.
                          Este construit doar sa stea in service si sa mearga la relanti...mult ai bine...vezi taxi.

                          Vreau sa vad si eu o cobra..w202 chiar si w203/w211 cu aceste probleme la motoare.( cuzineti invartiti..axe cu came , de injectoare nunai vb.

                          Meecedesu numai face motoare fiabile.de vreo 20 de ani.

                          Daca arunca ti o privire pe site urile de pe afara..germania franta chiar si uk...e dezastru de costuri de intretinere la om651.

                          Am schimbat la w203 / w211/ w 202...tampoane de motor..nici unu. Numai vorbim de cuzineti..axe..nebunii din astea.

                          W203 - 530 000. Distributia schimbata niciodata.
                          W211 - 410 000. La fel.
                          W202 - 670 000. Merge motorul de la 310000 luata de la neamt si niciodata schinvata distributia.

                          Cele 3 masini de mai sus poti spune ca merg. NU om 651.

                          Am schimbat la om651- 3 injectoare- motiv...numai pornea.
                          Pompa de apa de 2 ori in 30 000 de km.
                          2 filtre de ulei cu garnituri cu tot tacamu.- iarna asta iar a curs ulei sub motor.
                          Zgrandane motoru pe caroserie de plangi. Nu am m ai schimbat tampoanele.
                          Cutia mega 7 g tronic iarna...din 2 in 1. Zici ca se rupe.
                          Bate puntea fata de la bratele inferioare. Schimbate acum 21 000 de km.
                          Daca si om651 cu 7 g tronic pe w212 mai e mercedes fiabil...inseamna ca trecem pe logan.

                          Asta e parerea mea...pe banii mei.

                          Ps: am vandut w212. L am achizitiinat la 34 000 de km.
                          Vandut la 190 000.
                          Costuri de functionare 146 000...incredibil de mult.
                          Plimbari in service..fara numar.
                          Reviziile facute in belgia toate..acolo a fost condusa si masina.

                          Om651- fiabil ca motoru de cobra)))). Cea mai tare gluma de cand a rulat cobra prima oara pana in zileke noastre)).

                          Numai bine.

                          Comment


                          • Cu parere de rau,nu poti sa numesti motorul OM 651-fiabil.

                            Comment


                            • Asa e...proasta rau mercedesurile astea...nu merge de nici un fel sa le schimbale dale dreaqu'...
                              Ceea ce uita lumea este ca mercedes a inceput de vreo acesti 20 de ani sa produca masini in conformitate cu cererea pietei si anume:
                              -privatul,fie ca e neamt,roman sau belgian nu mai achizitioneaza un Mercedes cu care sa mearga 10 ani,el isi ia unul pentru max 3-4 si il vinde sau buyback etc,deci nu intampina probleme tehnice,abia al-3,4lea proprietar isi va bate capul cu arborii cotiti,cuzineti etc...
                              -firmele,fie de taxi sau curierat tin masinile pana isi scot investitia sau max 5 ani,adica max 4 schimburi de ulei,hai zicem 5. dupa care valea ca apare un facelift sau alt model si trebuie facuta investite noua.

                              Timpurile in care Mercedes construia masini fiabile pt minim 10 ani fara probleme au apus demult,economia de piata si contabilii dicteaza la ora actuala calitate constructiilor motoarelor,masinile etc.
                              Ce ramane de facut???...desi dealerul zice schimbai uleiul si filtrul la40.000 ca nu are nimic,ma duc si ii fac revizia tot la 10.000 km ca pe timpuri,mecanicul se uita ciudat la mine dar eu ma uit cu drag la portofelul meu.
                              Last edited by Marian_Chirila; 04-01-2018, 11:20 AM.

                              Comment


                              • Toate problemele reclamate sunt valabile la toti producatorii premium.Fiabilitatea nu mai este un “must” . Prioritatile sunt : vanzari mari , noxe mici , etc.
                                Iar pe sh , este dezastru , costurile de intretinere sunt foarte mari , depinzi de reprezentanta , tester etc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF