Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi achizitie - C-Klasse (c180 sau c200, benzina)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie - C-Klasse (c180 sau c200, benzina)

    Bine v-am gasit! Vreau sa apelez si eu la cunostintele si amabilitatea voastra in speranta unor sfaturi din partea unor cunoscatori

    Ce caut?

    1. Tip: C-Klasse
    2. Combustibil: Benzina
    3. Varianta: Break
    4. Transmisie: Manuala
    5. Ani: 2001-2004

    De ce?

    1. Ma uit in general dupa c-klass-uri sau e46, insa tind mai mult spre c-uri.
    2. Imi trebuie neaparat break fiindca masina nu pleaca la drum fara baietelul meu balos (un pachet de iubire si bale de vreo 36kg), plus poate in viitorul apropiat o mogaldeata.
    3. Nu ma uit dupa 2004+ (cu facelift) fiindca prefer sa dau mai putin si sa mai ramana "niste" euro in caz ca trebuie sa schimb una alta pe ea.
    4. Masina nu va face mai mult de 10.000km pe an.
    5. 99% va fi folosita doar la drum lung, exemple: Tirgu Mures - Bucuresti, Tirgu Mures - Slobozia, Tirgu Mures - Kerkyra (Corfu).

    Ce ma intereseaza?

    1. Care ar fi pretul real? Fiindca daca te uiti in RO la anunturi, variaza intre 2400 si 4300euro. Stiu ca depinde de dotari, insa Classic sau Avantgard, cam cu aceleasi dotari, tot asa variaza.
    2. Dupa ce ar trebui sa ma uit? (inainte sa o duc la un test).
    3. Puncte slabe la acest model? Ce ar trebui sa schimb din start, asa pentru linistea mea?
    4. Varianta de motorizare?

    Altele:

    1. Stie careva una de vanzare?

    Orice reply constructiv este bine-venit si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie! Va multumesc!
    Last edited by Raulw; 03-29-2017, 12:26 PM.

  • #2
    Salut! In aceeasi dilema am fost si eu anul trecut cand am cumparat-o pe a mea;doar ca eu am vrut berlina,break-ul nu m-a atras deloc.Eu am platit 3600 euro,cumparata de la samsar din Romania,masina avand 215000 km,care ulterior am aflat de la proprietarul neamt ca sunt reali,masina fiind fabricatie 2003.Cu tot cu taxa si inmatriculat am ajuns undeva la 4200 Euro.Din ce am vazut break-ul ar fii cu cateva sute de euro mai ieftin,insa eu cred ca o masina cat de cat ok nu o gasesti mai jos de 3800.O problema pe care am sesizat-o la acest model este rugina.Pana sa gasesc masina pe care am cumparat-o cred ca am vazut in jur de 10 masini,toate fiind pline de rugina.A mea nu are astfel de probleme,este impecabila din acest punct de vedere.Ca si piese inlocuite:Am schimbat uleiul si toate filtrele dupa ce am luat-o;inlocuit placute frana fata-spate(marca ATE),un brat stanga fata care era uzat,inlocuit actuatori ax came si garniturile aferente(este o problema la acest model,verifici daca sunt scurgeri de ulei in partea din fata a motorului,precum si daca exista ulei la mufele ECU),am inlocuit bujiile cu toate ca nu era necesar si am inlocuit garniturile de la capacul supape fiindca se prelingea putin ulei la una dintre bujii.Este bine sa asculti sunetul motorului la prima pornire pt a sesiza o eventuala intindere a lantului de distributie;eu am verificat si vizual cu ocazia inlocuirii garniturii de la capacul supapelor si lantul este perfect intins.Parerea mea este ca se merita sa dai un ban in plus daca masina este intretinuta.Sper sa te ajute sfaturile mele si iti doresc sa gasesti masina pe care o doresti!

    Comment


    • #4
      Salut!Iti recomand sa mergi pe modelul de 163 de cai si daca faci drumuri lungi mergi pe automata va fi foarte comoda.Bineinteles cu cat mai multe optiuni are cu atat mai bine.Si ca o completare nu uita ca motoarele pe benzina merg foarte bine cu gaz si cred ca asta e un mare plus la ele!
      Daca o iei iti convine sa fie adusa atunci de afara.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #5
        Salut @sofo_bogdy! In primul rand iti multumesc pentru raspuns. Eu vreau-nu vreau tot la break ajung (ca de suv nu am bani), fiindca familia este compusa si dintr-un “catelus” .
        De vreo 1 luna ma tot uit prin RO dupa criteriile mentionate mai sus, insa combinatia pe care o vreau (benzina, break, manuala) e cam rara la vanzare, am vazut 2 si una era “pregatita” de vanzare (rugina “acoperita” urat, de mantuiala) iar motorul, acum nu stiu sincer daca este normal, avea niste “greierasi” deranjanti.
        Cu KM is constient ca toate au destul de mult, insa nu ma deranjeaza atata timp cat masina a fost intretinuta corect (de ex. am un Opel cu 360k si merge bine).
        Uleiul si filtrele v-or fi primul lucru pe care le schimb, ba chiar mai mult de atat, ma gandeam pana si la distributie (stiu ca este pe lant dar pentru linistea mea…). Citeam zilele trecute ceva topice pe tema asta, cu “selenoizii” respectiv ca s-ar scurge ulei pe langa ei si ar ajunge in ECU.
        Acum daca ai o idee (aproximativ), sa zicem, ma repet, pentru linistea mea… cat m-ar costa sa schimb “din prima zi” dupa ce as lua-o filtrele/ulei + distributia + placutele de frana.
        In ceea ce priveste pretul, cam pe acolo ma gandeam si eu, intre 3500 si 3800. Am pus ochii pe un facelift la 4600, insa nu m-as lasa fara bani in eventualitatea unor probleme + piticii mei sa schimb cele mentionate mai sus.
        M-am uitat peste poze, ce pot sa spun… decat


        Salut @broscutza2001! Chiar daca mi-au trecut “piticii” de masina mai puternica, daca as gasi varianta de 163, mi-ar surade ideea . Dar pe non-facelift am vazut ca sunt destul de rare, ma rog, la vanzare in RO am vazut doar 1 si aia automata.
        In ceea ce priveste gazul, nu stiu de ce, insa pentru mine intotdeauna a fost un subiect la care m-am uitat putin ciudat. Adevarul este ca nu cunosc detalii, dar imi pun intrebari de genul, unui motor cat de mult ii “place” gazul, iar pe deasupra nu ma simt confortabil cu “butelia” dupa mine
        In alta ordine de ideei, la cati KM o sa fac cu ea… in plus cat poate consuma la drum intins (mers linistit), 8? Pana nu depaseste 9-10 tot este bine ) (am avut “in tinerete” pe mana o perioada destul de lunga un c70 turbo, fara 11-12 nu scapai in afara ).

        Comment


        • #6
          Eu distributia nu as atingeo pana cand nu cere ea lucrul asta....
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #7
            Exact cum a spus si colegul Broscutza,la distributie nu are rost sa umbli daca nu face zgomot(zornait metalic);motorul oricum este putin mai galagios decat o masina cu distributie pe curea.Referitor la placute frana,eu am dat in jur de 300 lei fata-spate si am luat marca ATE,fiind cele mai scumpe.Uleiul + toate filtrele(mai putin cel de benzina care este in jur de 200 lei) nu cred ca te duce mai mult de 350 lei.Eu am varianta C180k cu 143 cp si imi consuma la drum lung cam 7,5 iar in oras in jur de 11-12.

            Comment


            • #8
              Distributia nu are rost sa o schimbi decat daca cere acest lucru cum a spus si colegul broscutza2001, dar o poti verifica vizual daca ii desfaci capacul motorului pentru linistea ta.
              Eu am c200K facelift break, manuala din 2006, iar consumul extra-urban este de 8,2 % litrii si urban in Bucuresti de 11-12%. Pe Gpl 10% extra-urban si 13-14% urban. Am mers 100.000 de km cu ea pe GPL, masina avand 315.000 de km reali acum.
              Referitor la Mercedes si Gpl multi nu cunosc faptul ca Mercedes a montat instalatii Gpl pe motorul acesta din fabrica. Era o optiune care costa 2500-3000 de euro, diferenta fiind ca puteai sa citesti cu testerul Star si calculatorul de Gpl.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #9
                @broscutza2001 Nu ma ating de ea, este buna. Asa mi s-a comunicat in reprezentanta Mercedes.

                @sofo_bogdy Primul lucru pe care l-am facut: am schimbat uleiul, filtrele, filtrul de aer, filtrul de clima si nu mai stiu ce, trebuie sa ma uit exact pe factura. Facut in reprezentanta Mercedes (o sa explic de ce).

                @Crazyady Super! Sincer, necunoasterea mea . Nu am fost interesat de subiectul GPL niciodata de acolo si lipsa de cunoastere. Insa consumul nu este de speriat, am testat un drum de 180km extra-urban (mers linistit) + 50km prin oras (Tirgu Mures, nu ore de varf) prin metoda “la rezervor”, iar media (mixt) mi-a iesit undeva la 7,7%.

                Bun.. dupa ceva cautari si mai multe vizionari (implicit bani, timp pierdut pe drumuri) am gasit in sfarsit combinatia pe care am vrut-o (benzina + break + kompressor).
                Omul a fost corect, inainte sa ma duc mi-a comunicat ce trebuie schimbat pe ea si spre surprinderea mea, dupa o verificare cam alea si sunt.

                Ce am facut de cand am cumparat-o:

                1. Mi-am luat cauciucuri de vara noi. Avea de iarna destul de okei.
                2. Am schimbat ulei + filtre + filtru aer + filtru clima + ceva maruntisuri si pe langa asta i-am facut o diagnoza totala (in detaliu) la reprezentanta Mercedes.

                Cost: pana acum 400 euro. (punctele 1 si 2)

                Ce trebuie sa mai fac (conform rep. Mercedes):

                1. Sa schimb 2 x brate, 2 x trapez, 2 x bara antiruliu. - Stiam de ele.
                2. Sa schimb inca o lista de maruntisuri (am lista de la reprezentanta) chestii intre 3 si 150lei (preturi de reprezentanta).
                3. Sa rezolv firele de la faruri (are faruri schimbate, negre), iar izolatia nu este facuta prea bine. Le rezolva tatal meu, este electrician de meserie.

                Costuri:

                1. Daca schimb toate in reprezentanta, cu piese “oficiale Mercedes” + manopera = aprox. 950 euro
                2. Daca schimb toate in reprezentanta, cu piese aftermarket cumparate de mine (de ex. Lemforder pentru brate/ bari) + manopera = aprox. 750 euro
                3. Daca schimb doar ce este “musai” acum, in reprezentanta, cu piese aftermarket cumparate de mine (de ex. Lemforder pentru brate/ bari) + manopera = aprox 450 euro.

                O sa caut varianta cea mai okei la piese (am si ceva cunostinte la firme importatoare) si de montat o sa le montez in reprezentanta. Cel mai probabil luna asta pana la jumatate, rezolv partea de brate.

                Ce ma bucura:

                Masina se prezinta bine, nu are rugina, nu are probleme majore, are doar lista pe care am primit-o de la Mercedes, care mi se pare de asteptat la o masina de 13 ani. Are istoric doar in service-uri autorizate Mercedes din Germania pana in 2012 luna a-10-a (ultima), facute la timp; ultima fiind la 130k (daca bine retin). Din 2013 pana in 2016 (cand a intrat in Romania) nu le mai are in Mercedes, iar in Romania nu a rulat mult.

                Concluzie:

                Abia astept sa rezolv si listuta primita si sa ma bucur din plin de ea!
                Va multumesc inca o data pentru raspunsuri!

                Comment


                • #10
                  Ma bucur ca ai gasit masina pe care ti-o doreai! Poti pune niste poze sa ne delectam si noi cu ea!Multi km fara probleme!

                  Comment


                  • #11
                    Multumesc frumos! Am sa "o prezint", numa sa-mi fac putin timp . Intre timp, am facut comanda la piese (Mercedes OE pentru bielete si bucse combinat cu aftermarket pentru brate) + 2 amortizoare spate. Gata, nu mai postez in acest topic fiindca il transform din "sfat de achizitie" in "jurnal de bord" (deschid altul in categoria adecvata).
                    Last edited by Raulw; 04-10-2017, 11:51 AM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF