Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recomandare bucse/brate W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandare bucse/brate W211

    Buna,

    Bratele fata simple (cu pivot si bucsa) sunt defecte.
    Unul are pivotul cu camasa rupta si acum are un inceput de joc, celalalt are pivotul ok, dar bucsa e crapata si cedeaza destul de mult.

    Ce marca recomandati pt brat si bucsa? Fiabilitatea e pe primul plan.
    Banuiesc ca sunt mai fiabilele bucsele pline decat cele umplute cu ulei.

    As vrea sa pastrez bratul cu pivotul intreg sa ii schimb doar bucsa (~50-70lei).
    ASta din motive de fiabilitate, m-as increde mai mult intr-un pivot original.
    Daca e sa refac lucrarea, manopera oricum o fac eu, iar la reglaj directie nu saracesc de 50 lei.
    Ceilalti pivoti au fost deja inlocuiti de vreo 30mii km, par ok.
    Alte bucse nu s-au gasit defecte/cu joc pe stand.

    As dori niste pareri pe tema asta.
    Merci!

  • #2
    Dupa cele originale, cele mai ok sunt Lemforder. "Originale", cu stanta Mercedes pe ele, facute probabil tot de Lemforder sau alta marca nemteasca buna. La fel cu amortizoarele masinii din fabrica care erau "Mercedes by Sachs".

    Comment


    • #3
      Salut!Dupa cum stii tocmai ce am mai schimbat si eu pe la masina mea capete de bara, pivoti, un brat...Totul Lemforder!Ei le fac si pe cele originale si sa nu te surprinda daca pe unele din ele gasesti codul de Mercedes!Recomand cu toata increderea.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Eu tot ce am gasit Lemforder pe piata ....bucse , brate ...erau made in turkey. Referitor la amortizoare , acum 2 ani am pus noi pe fata in service mercedes , cumparai unul si primeai doua. In nici 10.000km nu doar ca au cedat , am fost intrebat cum am circulat asa cu ele. Erau facute de sachs spania , erau reglabile pe inaltime. Anul trecut am cumparat direct Sachs dupa seria din talon , erau identice cu cele cumparate din reprezentanta doar ca ambalajul era albastru. Acum imi trebuie din nou amortizoare pe fata .... nu e de ras. Cred ca ai nostri comercianti aduc in piata componente de mana a 3 a la pret de premium.

        Comment


        • #5
          Da, de asta ma temeam si eu.
          Altcineva cu experienta(nu dau nume ca sa nu il bag in vreo disputa) imi spunea ca sa nu ma incred in lemforder, trw sau swag ar fi mai indicate.

          Povesti stiu si eu destule, dar is interesat de vreun rezultat practic, gen pe mine ma tine marca x de 50mii km si nu da semne.
          Colegul sebastian scria pe topicul sau ca pivotul lemforder bate dupa ~30mii.
          Acu na, nu e original,dar parca nici chiar asa.

          Comment


          • #6
            Au ajuns piesele.
            Bratul swag are un model de bucsa, mai elastica, cu canale, bucsa TRW e plina.
            Desi in poze la ei pe site bucsa 779 e cu santuri.

            Oi vedea ce o sa iasa.


            Culmea, tot asa am si suspensia actuala, cu brate originale, dar suspectez ca unul sa fie hidrolagar.
            Cam enervant. AS preferat ca ambele sa fie pline, in mod sigur sunt mai durabile.

            Comment


            • #7
              Salutare colegi,eu am schimbat pivot inferior si cel superior fata dreapta pe original la reprezentanta 350 bucata si in 2000km au inceput sa bata iar.Asa ca in Romania si cele originale sunt facute pe "vapor"

              Comment


              • #8
                @Sharky cat au costat bratul si bucsa?
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cosminutz1987 View Post
                  Salutare colegi,eu am schimbat pivot inferior si cel superior fata dreapta pe original la reprezentanta 350 bucata si in 2000km au inceput sa bata iar.Asa ca in Romania si cele originale sunt facute pe "vapor"
                  Si nu ai primit garantie?
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    270 lei bratul swag, TRW era tot pe acolo si primeam cu bucsa plina, de stiam....
                    Tot ca sa imi faca in ciuda, TRW s-a facut 250 lei cam cu cateva zile dupa ce am facut comanda.
                    Bucsa 43 lei, e plina, nu e hidrolagar, desi arata la fel.

                    Incercata din mana are cam aceeasi caracteristica cu hidrolagarul original.
                    Tipul celalalt e mai flexibil daca e sa il apesi dintr-o parte, dar apasat in lungul axului e tare.
                    Nu stiu ce marca sunt bucsele masinii, dar bieletele antiruliu si pivotii antiruliu sunt lemforder, au semnul lor, pe langa sigla mercedes.

                    Deja sunt pe masina. Am facut rost de un extractor matahalos si le-am venit de hac pivotilor.
                    Am rupt un burduf de la pivotul principal, dar am pus peste el alt burduf si o tona de vaselina intre.
                    Pivotul conform facturii primite de la proprietarul anterior are vreo 30mii km, dar e tare tzapan pe pozitie. Greu il misti la mana.
                    ASa ca mi-ar fi parut rau sa il schimb.
                    Bucsa a intrat/iesit din brat numai cu scandal.
                    Prima data am incercat cu un extractor improvizat cu o tija filetata. A rupt piulita imediat.
                    Dar dupa ce am venit cu noul extractor de pivoti, am dus bratul pe presa serioasa.
                    Cam 6-7 tone am vazut ca valoare de varf, si pocnea de zici ca trecea trenul.
                    Busa din brat e din aluminiu, care pe aluminiu gripeaza de mama focului.
                    Cea de otel a intrat mai usor, dar nici ea nu s-a lasat prea usor.
                    Poate era o idee sa incalzesc la vreo 100C bratul, dar fiind aluminiu, am ezitat.

                    Am dat o tura cu masina, asa cu directie dereglata, o bucsa de un fel si una de altul. Nu simt vreo neplacere, nici la frane puternice.
                    Deci e ok. Oricum, masina asa a venit cu una de un fel, una de altul, acum eu am continuat prostia.

                    Cosminutz, poate iti bate altceva. Sa fie pivoteii antiruliu? Ia zguduie cu mana masina din lateral, fa balans stanga dreapta. De cloncane, aia-s! 50 lei bucata + o presa sanatoasa.
                    E.g. eu desi aveam pivotul de la bratul din poza cu joc pe standul de bucse, nu batea, nu il simteai cu joc la mana. Dar odata ce scuturai masina se vedea clar jocul.
                    Last edited by Sharky; 04-08-2017, 17:30 PM.

                    Comment


                    • #11
                      O tiganie ce am vazut-o pe net pt pivotul superior:
                      - gaura subtire in capac
                      - montat mufa pt gresare
                      - infipt vaselina

                      Metoda evident se aplica doar pt gresare, daca pivotul are joc se schimba!
                      Din ce am inteles moartea pivotului de sus e in principal lipsa vaselinei, care cu timpul dispare/curge in jos.
                      Desi pt 100lei, nu merita sa iti bati capul.

                      Comment


                      • #12
                        Legat de pivotul superior Mercedes a pus 2 tipuri de brat: cel care se schimba pivotul ca in fond doar ala pica deobicei si brat cu pivot capsat care trebuie schimbat cu totul cum e si in cazul meu...
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiam ca e cu pivot nituit.
                          LA mine clar sunt suruburi, dar a fost inlocuit.
                          La opel originalele erau nituite, se gaureau niturile i se monta pivot cu suruburi.

                          Masina mea din 92 avea catre 270mii in bord, real, cine stie si avea pe partea soferului pivotul original.
                          De bucse nu mai aduc vorba. Ultima data era ruginita bascula, cu gaura, dar bucsa nu avea joc!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF