Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor de clima A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, se poate schimba rulmentul din fulia compresorului fara sa fie demontat.Grija mare ca scoaterea/introducerea rulmentului.
    Daca se nimereste sa gasesti doar rulment cu 1-2 mm lai lat decat cel de pe fulia nu e problema, nu mai pui siguranta de la fulie.
    Spor!
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Eu mã gândeam sa schimb fulia cu totul, sa nu mã mai chinui cu scoaterea rulmentului. Fulia de obicei se demonteazã ușor s-au sunt șanse mari sa fie înțepenita?

      Azi mã apuc de schimbat arcuri,telescoape și bieletele dupã care urmeazã compresorul.

      Comment


      • #33
        Off topic , al meu A 140 din pacate de azi dimineata este dauna totala(, din neacordare de prioritate de dreapta am fata + laterale distruse, dar am piese noi nemontate inca , bine ca suntem inca sanatosi.
        Drumuri bune sa aveti

        Comment


        • #34
          @Paf ne pare rau sa auzim. Sanatosi sa fiti ca restul se rezolva.


          On-Topic:

          Compresorul este fixat cu 3 suruburi E12 (torx-tata). 1 sus, 1 jos, 1 in stanga, o mufa, + tur si retur ale instalatiei de climatizare.
          Alternatorul este fixat cu 3 suruburi E12, o mufa si borna de plus care e prinsa cu hexagon 13. [plus*]

          Modus operandi:
          - Se extrage agentul de racire cu aparatul din dotare.( In cazul in care se da jos compresorul, daca nu se da jos nu este absolut necesar, poate fi lasat pe pozitie)
          - Se da frumos cureaua jos cu o cheie de 15 rotind intinzatorul catre strans.
          - Se desfac suruburile de prindere ale compresorului, eventual si cele pt tur si retur.
          - Se indeparteaza compresorul.
          - Se desfac suruburile de prindere ale alternatorului. [plus*] daca alternatorul este dotat cu racire, mai are 2 furtune prinse cu coliere care se dau jos relativ usor, problema e la bagat cand incepi sa bagi si sa scoti... (Atentie la duş! Nu curge mult, vreo 2 litri care pot fi recuperati, asta daca nu se afla in dotare 2 clesti pt obturarea furtunelor)
          - Se scoate mufa si se desurubeaza borna.
          - Se indeparteaza alternatorul.


          Alternator:
          Fulia alternatorului se extrage cu o cheie speciala, axul are torx 40(valeo)
          Se indeparteaza capacul de sub fulie, 4 suruburi hexagon 7
          Se desface capacul de plastic, capul dioda, (hexagon 6 si hexagon 7) [Atentie la carbunii de pe ax). Pret cap diode: 500-600ron
          Se indeparteaza rotorul alternatorului(cu grija)
          Se extrag rulmentii de pe axul rotorului si de pe capacul de sub fulie(de preferat cu o presa)
          Se merge cu rulmentii in mânuţă la magazin. (eu n-am gasit sa-i comand, mai ales OEM)

          Compresor:
          Compresoarele sunt de vreo 2 feluri, din cate am observat eu pe A-Klass.
          Cine este suficient de curajos sa schimbe fulia cu compresorul pe pozitie isi va dori sa il fi dat jos.
          Fulia compresorului se roteste in permanenta.
          Cand este actionat butonul AC din compartimentul interior, in compresor se actioneaza o electrovalva care permite compresorului sa comprime agentul de racire si ii permite acestuia libera circulatie in instalatia de climatizare.


          Pentru a anula compresorul din angrenaj... se poate, dar dupa cum a spus si LaurLaur: "difera dimensiunea rolelor" si daca imi este permis sa rectific: dispunerea este aceeasi. - Deci merge, dar trebuiesc schimbate si rolele.

          Rolele se pot schimba individual, daca nu este necesara si schimbarea intinzatorului.

          Pentru schimbarea suportului rolei intinzatoare(intinzatorul). Mergeti la service. Acolo se complica putin povestea.
          Last edited by dang; 04-01-2017, 01:31 AM.

          Comment


          • #35
            Acum nu că vreau neapărat să contrazic, că n-am văzut-o decât pe a mea desfăcută, dar îmi pare că diferă suportul de întinzător:

            Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, Poly V belt tensioner , poly V belt , threading , crankshaft pulley wheel sheading outer coating, pulley wheel bearings replacement.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF