Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sau iei asa ceva:





    ADELAIDA ofera componente electronice, parti audio video, accessorii telefonice, cabluri electrice si speciale, kituri si module, aparatura de masura, sprayuri tehnice, aparatura receptie satelit, scule si accessorii



    ADELAIDA ofera componente electronice, parti audio video, accessorii telefonice, cabluri electrice si speciale, kituri si module, aparatura de masura, sprayuri tehnice, aparatura receptie satelit, scule si accessorii






    Dragos

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Si de cand ii tot spun...dar vorbe in vant!
      Dom' profesor, stii prea bine unde ma aflu si ca e aproape imposibil sa fac asta. In primul rand, o statie itp aici nici nu te baga in seama cu prostii de astea iar in al doilea rand daca gasesti pe cineva la vreun service care e dispus sa se ''bage'', va avea pretentii financiare care depasesc logica acestei lucrari. Eu nu o fac de necesitate ci de placere iar satisfactia, e pentru mine, cea care conteaza cel mai mult. In putinul meu timp liber imi gasesc linistea si imi face placere sa mai lucrez la masina asta. Multumesc oricum pentru sfat.

      Heavy D. - Da, foarte interesante jucariile de mai sus. Voi avea in vedere. Daca nu reusesc sa rezolv poate fi una din solutiile cel mai putin costisitoare. Sper insa ca in curand voi merge din nou la acel service sa reglez injectia iar acolo dispun de un pistol stroboscopic mai performant, care citeste si turatiile motorului. Dupa ce il reglez vad la ce turatii ramane si voi sti de unde sa incep. Multumesc pentru semnalare.

      Acum, in continuare caut locul corect de unde se leaga turometrul. Am mai gasit asta:
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Uite si poze cu reglajul avansului de anul trecut. Se vad turatiile pe display.
        Attached Files
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • In poza asta sunt semnalate cele doua locuri de unde se poate lega turometru. La mine primesc semnal doar din punctul b de la bobina. La a, unde in poza zice, ca e normal sa vina borna TD de la turometru nu se intampla nimic.
          Nu am reusit insa sa inteleg traducerea de la punctul b. Cineva cu cunostinte de doiciland?
          Attached Files
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • ”Anschluß Klemme”=clemă de conexiune, adică papucul ;”Spulen”=bobină; ”Zündung”=aprindere; ”Spulen-zündung” ar trebui să fie bobina de inducție...
            Last edited by Levi; 03-28-2017, 13:20 PM.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Multumesc Levi. Cred ca la final, turometrul este cel ce isi face de cap. O sa vad ce pot face.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • Nu ai prin zonă un atelaj la care să poți încerca turometrul? Un W124 sau un W201 de exemplu, la care e cam la fel și mai toate au turometru; să legi un plus la poziția de unde își ia ăla semnalul, o masă pe șasiu, și poate învie acul...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Nu am, sunt cam singur prin zona... Sambata ma duc la un mare targ de vechituri si sper sa nu ma intorc cu mana goala. Daca am noroc poate gasesc un bord complet, care sa aiba si senzorul pentru tempomat.
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • Sunt un mare fan al targurilor de vechituri, un mic "romanian picker" fara a vinde nimic din ce cumpar .
                    Spor la scormonit. Nu vreau sa fac off dar sunt curios unde este targul.
                    Stefan

                    Comment


                    • Targul este la Reggio Emilia si este destul de mare, insa, nu cel mai mare. Cel mai mare se afla la Imola, pe celebra pista ce are 5 km lungime. Imagineaza-ti 10 km de tarabe (deoarece sunt doua randuri, pe dreapta si pe stanga plus standurile de la boxe) pline de absolut tot ce vrei si ce nu vrei. E o nebunie curata, pentru iubitorii de astfel de talciocuri e o adevarata Mecca.
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • Off topic

                        Dacă tot ne permitem un pic de Off topic, trebuie să mărturisesc și eu că sunt abonat la piața de vechituri de la noi, în fiecare duminică dată de D-zeu... ceva tot de genu' cum zice colegul dog, adică cumpăr tot felul de ”prostii”, nu e duminică să venim cu mâinile goale Casa e ”decorată” în proporție de 95% cu ”achiziții” adunate de acolo (butoiașe din lemn și porțelan, căni de bere, fiare de călcat, etc, etc), plus câteva obiecte luate de prin ”instituțiile” de afară, pe unde ne-am plimbat (ex: Zurich Elveția, Trier Germania). Așadar vă rog să mă primiți și pe mine în gașcă!

                        Numai bine!
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Intre timp, am reusit sa ajung din nou la service-ul unde ma pot folosi de toate sculele de care am nevoie. La ultimele interventii in garaj umblasem la reglajul debitului de benzina de la distribuitor, asta pentru ca relantiul se modificase dupa reglarea tachetilor, asa ca am reglat din nou avansul, relantiul (cu ajutorul pistolului ce imi afiseaza si turatia motorului), si nivelul de CO.
                          Motorul merge ceas, nu tremura, nu intrerupe, nu balbaie, fara fluctuatii... e perfect perfect. Voi ce parere aveti? (imi cer scuze pentru calitatea filmatului)

                          Attached Files
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • Foarte tare! Testul cu moneda...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Gata si instalatia geamurilor. A fost mai greu decat credeam insa pana la urma a iesit cum trebuie. Am facut si proba si urmeaza montajul, prima data instalatia apoi macaralele. La macarale, numai cand ma gandesc ce ma asteapta (asta dupa experienta cu cea de pe stg de la celalalt coupe) imi vine sa nu ma apuc... Insa incet incet o voi scoate la capat. Am luat si o jucarie pentru a decupla bateria cat masina sta in garaj. Pe care borna a bateriei e recomandat sa fie montat, pe + sau - ?

                              videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • Irelevant, vezi cum iti e mai usor.

                                In opinia mea treaba cu deconectarea minusului e o practica buna intr-o rutina de service.
                                In felul asta toata caroseria devine flotanta.
                                Daca tu ca mester umbli cu un fir de plus (fie de la masina, fie de la alt dispozitiv care e alimentat) poti sa atingi linistit caroseria ca mare lucru nu se intampla.

                                LA fel ca si cand dai curent, intai legi plusurile si apoi legi masele.
                                In felul asta de scapi plusul pe cealalta masina, mare lucru nu se intampla, masinile fiind flotante/separate una fata de cealalta.
                                Apoi cand vii cu masa, n-ai decat sa o scapi, slabe sanse sa nimeresti vreun plus incat sa iasa artificii.

                                Bine, evident exista explicatiile PRO-minus din folclor gen: se arde calculatorul/bateria/ceasul din bord sau cel de pe mana daca faci altfel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF