Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet frana etrier ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet frana etrier ?

    De ieri a inceput pe dreapta fata sa se auda un sunet de fier pe fier ca un arc sa scartaie sa si sa faca urat ... Astazi am fost la service si am facut urmatoarele:
    Dat jos placute stanga dreapta, am dat jos tablitele alea de pe ele ca m-am gandit ca de acolo e, curatate unse pe acolo pe la roata si nimic tot asa face, apoi imi arata mecanicul ca pe partea dreapta nu se toceste corect placuta si imi arata ca se toceste intro parte, acum le schimbam intre ele le pune pe cele de pe partea stanga care erau tocite corect si tot asa facea, si acum imi zice mecanicul dupa nu stiu cate operatiuni ca e etrieru si ca din cauza lui face, ca nu strange corect ... M-am dus la dezmembrari am luat un etrier si acum astept ziua de maine sa ma duc la service cu masina sa vad daca e asa, dar as vrea o parere si de la voi credeti ca ar putea fi asta cauza sunetului?
    Cand opresc la semafor mie si rusine la cum face intoarce lumea capul, cand deschid masina la fel lucreaza sbc-ul si se aude iar scarjnitul asta asa naspet.

    Tin sa precizez ca prin aprilie daca nu ma insel, am schimbat discuriile toate 4 si am pus placute ceramice ATE. Pana ieri nici o problema nici un scartait, scarjnit, ce areeeee??

  • #2
    Din cunostintele mele, placutele sunt prea tari.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Salutare! Am si eu aceeasi problema de cateva zile. Daca stau pe loc, chiar cu motorul oprit, se aude un scartait (scrajnet, face ca o poarta metalica neunsa ) destul de puternic cand apas pedala de frana. La fel cum zicea si colegul marean89, cand deschid masina din telecomanda, SBC-ul actioneaza frana si scartaie la fel. Ce am eu in plus este ca la opriri din viteza mica, sau cand cobor panta in parcarea subterana, zgomotele astea se combina cu un fel de pocnitura. Din ce am mai citit ar putea sa fie etrierii de frana, mai exact garniturile de etrieri sau boltul... nu stiu ce sa zic inca fiindca nu am desfacut-o dar urmeaza cat de repede. Aparent multa lume are probleme cu acelasi tip de zgomot, chiar acum cateva zile eram intr-o parcare si am auzit un W211 parcand si la frana exact aceleasi zgomote. Deci marean89, daca afli intre timp exact ce a fost, te rog posteaza si aici rezultatul. Multumesc!

      Comment


      • #4
        Rezolvat problema sunet

        Astazi m-am dus la service la prima ora si am schimbat etrierul de pe dreapta si sa rezolvat problema cu scartaitu scrâjnetul asta foarte enervant!
        Am dat 200 de lei pe etrier ( dezmembrari ) + 100 de lei manopera pe ziua de ieri si azi.
        Mecanicul nu a stiut sa imi dea o explicatie de ce nu mai strangea corect etrierul placutele dar dupa toate operatiuniile de ieri a fost convis ca asta e si asa a fost!

        Comment


        • #5
          Ar fi interesant de vazut pe etrierul defect ce anume s-a stricat incat sa genereze sunetele astea. In magazinele de piese auto se gasesc tot felul de kit-uri de reparatie pentru etrieri care sunt acceptabile ca bani. Ma gandesc sa nu fie o problema care sa apara in timp din nou.
          In alta ordine de idei, care a fost procedura schimbarii etrierului? Intreb din cauza SBC-ului, a facut vreo aerisire?

          Comment


          • #6
            Re

            Nu nu a facut nici o aerisire nimic, a scos senzorul, placutele le-a spalat nu stiu de ce dupaia le-a pus inapoi si dupaia a dat etrierul jos si la pus pe cel cumparat de la dezmembrari si cam asta a fost, dupaia s-a suit in masina si a calcat frana asa la rece pana a inceput sbc-u sa mearga si nu sa mai auzit nimic ... Omu a lucrat cativa ani la Mercedes la reprezentanta si acum si-a facut un service a lui e ff priceput ...

            Comment


            • #7
              Salut. De cand ai schimbat etrierele mai ai acele zgomote? ÃŽntr-o situație de acest fel este si la mine, are momente cand pocneste la franare si zgomot de scrâșnait. Jocuri nu am la roți facand controlul de revizie. Discurile sunt puse recent, plãcuțele sunt la jumãtate. Am dat si eu tãblițele ce imbraca plãcuțele am gresat bolturile cu toate ca erau pline cu vaselina. Ele culiseazã bine. Tine o zi apoi iar începe. Sunt momente cand deschid masina si se aude scârțâit cred ca lucreaza etrierul datoritã sbc. Este într-adevãr ceva deranjant. In caz de am deranjat nu va pot ura decat drumuri bune fara evenimente si bani pe reparații.

              Comment


              • #8
                Si la mine scartaie dar ignor problema Nu suna suficient de tare ca sa fie enervant si se aude doar cand stai pe loc. Uzura e egala pe placuta si pe disc.
                PE un opel s-a rezolvat prin inlocuirea placutelor, definitiv.
                Dar nu sunt 100% sigur ca a fost de la palcute sau de la clemele de prindere ale acestora.

                Comment


                • #9
                  Problema se poate rezolva provizoriu cu gressare dar defintiv cu inlocuire.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare tuturor. Sunt detinatorul unui MB W211.
                    Aceasi problema o am si eu cu franele, scartaie foarte rau.
                    Sa va spun solutia pt a scapa de acest scartait. Nu sunt de vina placutele. La suport de etrier sunt 2 surube cu garnitura mica tip birduf planetara. Acele surube se pot schimba si costa numai 40 de lei si scapi de scartait, timp de 6.7 luni. Masina este f grea si pune prea multa presiune la acele surube si cu timpul se uzeaza si prinde joc. La mine cand scartaie, asta e primu lucru, 40 lei si gata. Sper ca am fost de folos. Numai bine!

                    Respectă regulile generale de postare.
                    Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 22:05 PM. Reason: Reguli generale de postare!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Pedrosa View Post
                      Salutare tuturor. Sunt detinatorul unui MB W211.
                      Aceasi problema o am si eu cu franele, scartaie foarte rau.
                      Sa va spun solutia pt a scapa de acest scartait. Nu sunt de vina placutele. La suport de etrier sunt 2 surube cu garnitura mica tip birduf planetara. Acele surube se pot schimba si costa numai 40 de lei si scapi de scartait, timp de 6.7 luni. Masina este f grea si pune prea multa presiune la acele surube si cu timpul se uzeaza si prinde joc. La mine cand scartaie, asta e primu lucru, 40 lei si gata. Sper ca am fost de folos. Numai bine!

                      Respectă regulile generale de postare.


                      Buna ziua! As avea o intrebare, franele au prins mai bine dupa schimbarea surubelor? Sau inainte prindeau la fel?Multumesc! Daca puteti sa imi lasati si un nr de telefon. Multumesc mult!
                      Last edited by Magdaa; 06-21-2017, 11:23 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Suruburile sunt folosite doar la glisare.
                        Presiunea se pune pe suportul de etrier.
                        Practic poti sa dai etrierul jos de tot, placutele vor ramane la loc, pe suportul de etrier.
                        N-ai decat sa le strangi manual cu cheia franceza care o lasi in aer, frana va prinde, placutele se vor agata de suport si vor bloca roata.

                        Cu alte cuvinte, suruburile respective sunt doar pt suportul etrierului, nu au nici un rol in franarea efectiva.

                        Update la scartaitul raportat de mine: schimbat garnitura pistonas, burduf praf, uns pistonul cu pasta speciala si gata. 7mii km de atunci si merge fara probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !





                          Acele "surube", cuvant care nu exista de fapt, se cheama bolturi culisare etrier, sau bolturi culisante. Si exista de cumparat ca si "kit reparatie culisanta etrier" sau ceva asemanator. De exemplu:







                          Problema este ca in unele situatii se uzeaza si corpul etrierului (portiunea in contact cu bolturile) care de obicei este din material mai moale decat boltul, si ca atare, doar schimbarea bolturilor nu aduce nici un rezultat. In loc de alt etrier (nou sau din dezmembrari, adica la fel de prost), in functie de cat te duce buzunarul/capul, se practica doua tipuri de reparatie:


                          - alezarea gaurilor prin care trece boltul si construirea a unor bolturi noi custom dupa noul diametru obtinut in urma alezarii.

                          - gaurirea/rebucsarea/alezarea gaurilor din bucsi, in aceasta ordine, urmand a se folosi bolturi cu cote OEM.



                          Legat de eficacitatea franelor, atunci cand culisanta este uzata si etrierul nu sta corect in pozitia sa, el strange oarecum stramb, si se pierde forta aplicata la pedala in noua geometrie formata acolo. Deci da, se poate ca frana sa prinda mai prost la roata in cauza.



                          Etrierii astia care au nevoie de culisanta au piston/pistoane doar pe o singura parte si sunt rezultatul zgarceniei industriei auto, care pe vremuri construia etrieri cu pistoane in oglinda pentru mai orice motorizare. Vezi W124 E200D pe spate, de exemplu, sau motorizarile mai serioase fata/spate, din care fata cu patru pistoane...








                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Eu cred ca daca placutele sunt cat de cat paralele e totul ok.
                            Un joc e chiar permis, numai bine pistonul va accepta o gama mai larga de unghiuri pentru a strange corect placutele, cu suprafata pistonului perpendiculara pe suprafata placutei.

                            La sistemul W211 de pe spate culisele alea sunt pe niste bucse de cauciucu cu un joc elastic f mare.
                            Semn clar ca rolul lor e sa tina etrierul pe pozitie, cand se strange, se aseaza el, dupa cum dicteaza suprafata placutelor.
                            Probabil la uzuri inegale/strambe e jale.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF