Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nevoie de putin ajutor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nevoie de putin ajutor

    Buna seara! De ceva timp am o problema cu masina in sensul ca are anumite momente cand se plafoneaza(fara limp si fara coduri de eroare) doar ca in logurile dupa tester in momentul in care se plafoneaza turbina nu face destula presiune. Rugamintea mea este daca imi poate cineva imprumuta un actuator de vacuum (sau supapa turbo) pentru 10 minute sa pot face o proba sa stiu ce piese sa cumpar. Va multumesc! Masina este un w203 c200cdi cu ceva adaosuri

  • #2
    Threadu' a fost mutat la secțiunea adecvată, respectiv Probleme tehnice - C Klasse.
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Limp e totuna cu plafonare. Si nu exista fara erori. Incearca si diagnoza cu STAR.
      Actuatorul turbinei e una, supapa (daca te referi la electrovalva de vacuum) e alta. Daca ai cdi2 atunci poti schimba electrovalva de la EGR cu cea de la turbina, pentru test.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Limp, din ce stiu eu este atunci cand ecu pune tot sistemul in protectie si se limiteaza la 3000rpm. Cu star-ul am iesit in probe. Treaba este ca am schimbat supapa de vacuum cu cea de la egr, insa nu stiu cat de ok este si aceea (am egr-ul anulat din ecu). Mie imi limiteaza cand acccelerez foarte tare.
        De exemplu, treapta 1 si 2 trage iar cand cade in 3 se opreste aprox 1sec (3300-3500 rpm) si incepe sa urce din nou. Nu face mereu la fel si de aceea voiam sa probez cu o alta electrovalva de vacuum.
        Last edited by Florin_WES; 03-06-2017, 00:18 AM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

        Comment


        • #5
          Revin cu mai multe detalii si cateva intrebari. Masina a postat in sfarsit cateva coduri de eroare. Este vorba despre p1470 boost pressure regulator si p0100 maf hotfilm. Astazi am schimbat si electrovalva de vacuum de la turbina, ea fiind noua oem. Erorile se sterg insa apar dupa o zi de mers aproximativ. Masina practic trage treapa 1 si 2 iar pe 3 cand cade spre exemplu in 3400rpm nu mai creste (nu accelereaza) si scoate fum (lipsa de aer datorat presiunii mici din turbina). Daca iau piciorul din acceleratie si apas din nou de obicei accelereaza normal facand presiune. Intrebarile mele sunt: reglajul farurilor pe vacuum este direct reglat la vacuumul de la turbina si de la egr? Dar cel de la tetiere ? Ma gandesc ca daca este fisurat pe acolo o teava de vacuum poate pierde si turbina. Ca diagnosticare am facut urmatoarele: debitmetru nou,turbina noua, electrovalva vacuum noua, verificat cablajul debitmetru-ecu, verificat rezistente din compartimentul motor, logari cu masina in mers cu star-ul, verificat compresia, verificata admisia, astazi am scos furtunele de aer si le-am verificat si rasverificat, cuple, am schimbat si filtrele, vacuum siliconic la cuplele de la electrovalva, egr-ul este anulat din soft iar furtunul de vacuum care duce in egr astupat.Iar cu toate acestea masina nu intra in limp ..se tureaza pana la limita (ceea ce imi pare cel putin ciudat) ma gandesc la vacuum-ul de la faruri sau la un modul din ecu ceva. Toate cele bune!

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema. Multumesc pentru sfaturi!

            Comment


            • #7
              Si rezolvarea?Daca nu e secret...
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Era din vacuum-ul de la farul din dreapta, dupa debitmetru, electrovalva de vacuum, egr, etc. Satul de mecanici de doamne ajuta am luat-o la controlat singur.
                Last edited by Florin_WES; 03-29-2017, 20:16 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare.

                Comment


                • #9
                  Problema se pare ca a revenit dupa 2-3 zile. Masina a mers impecabil iar dintr-o data fleosc. Dupa o constatare facuta de mercedes-cdi am/a tras concluzia in urma logarilor cu star ca ecu comanda pe o plaja de turatie (2000-2500rpm) o anumita cantitate de aer iar real este putin sub valoarea nominala. Astazi m-am decis sa dau galeria de admisie jos sa vad ce se intampla pe acolo.Zis si facut ,curaj,trusa de scule,bara filetata m16 si m12,garniturile de la admisie (egale cu numarul de cilindri) service imprumutat pe durata week-endului,MULT ajutor din partea domnului Cristian de la Iasi care m-a ajutat telefonic unde m-am impotmolit, intr-un final am avut galeria data jos , clapetii erau cu aprox. 15% material ramas,tija era cazuta pe undeva sub galerie, jocul enorm iar sub galerie a suflat de a innebunit.Am scos clapetii dupa gurile de admisie (nu intrebati cum) am taiat sectiuni cam de 2 cm de bara filetata , am astupat gaurile si peste am pus silicon.Maine sper sa se usuce sa o pot monta pe masina si dupa sa vedem cum stam cu puterea.Daca doriti poze cu ceva anume acum ca este data jos va pot ajuta cu placere.Toate cele bune !

                  Comment


                  • #10
                    Crezi ca e ok cu silicon? Sper sa reziste.
                    Nu poti sa cauti un sudor sa le astupe calumea?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sharky View Post
                      Crezi ca e ok cu silicon? Sper sa reziste.
                      Nu poti sa cauti un sudor sa le astupe calumea?
                      Galeria la modelul meu este din plastic iar bara filetata a intrat fortat. Eu sper sa tina ..vad astazi cand ajung acolo

                      Comment


                      • #12
                        M55-ul il verificasi?
                        Silicon rezistent la temperaturi inalte - scrie pe ambalaj - e indicat a se folosi.
                        Tine 30 de ani solutia ta. Se pierde doar efectul turbionar al paletilor, insesizabil pentru sofer.
                        Last edited by cutaresku; 05-07-2017, 11:53 AM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          cu m55-ul nu am avut probleme , l-am verificat si la rece. Problema este ca am "rupt" o conducta de motorina , este cea care pleaca din shut off valve si intra in pompa (A6110707332), colac peste pupaza mi-a aruncat motorina peste alternator si cred ca era sa iau si foc.Schimbam maine conducta si vedem cum este. Toate cele bune!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Andreibadea View Post
                            cu m55-ul nu am avut probleme , l-am verificat si la rece. Problema este ca am "rupt" o conducta de motorina , este cea care pleaca din shut off valve si intra in pompa (A6110707332), colac peste pupaza mi-a aruncat motorina peste alternator si cred ca era sa iau si foc.Schimbam maine conducta si vedem cum este. Toate cele bune!
                            Se pare ca am scapat de p1470 si de p0100. Masina este ok acum , trage foarte frumos. Urmeaza o evacuare de inox si un intercooler, poate si un catch can daca consider ca este cazul. Toate cele bune!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF