Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202,C180 nu pornește

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202,C180 nu pornește

    Bună. Este vorba de W202,C180, 90kw,1995. S-a oprit pur și simplu în mers noroc că ajunsesem la destinatie, aproape. La service au constatat ca din cauza instalației electrice coapte s-a produs un scurt circuit care a ars calculatorul de injecție. S-a apucat meșterul și mi-a recondiționat instalația electrică, a schimbat calculatorul de injecție și a pornit mașina.
    Dar venind de la service am observat ca uneori, în mers, mi se aprindeau cele două beculețe din oglinda retrovizoare, m-am gândit ca poate din cauza bateriilor din cheia de contact, le-am schimbat, nu s-a schimbat nimic, uneori se aprind cele două beculețe intermintent, în mers, ca atunci când se închide și se deschide mașina. Iar am schimbat bateriile din cheie, problema nu s-a remediat, am doua chei, am încercat și cu a doua, la fel.
    Am mers așa o vreme, rar cele doua beculețe se aprindeau pentru o scurtă perioadă de timp apoi se stingeau, într-o zi am oprit pentru câteva minute și când să pornesc, masina nu mai pornește iar cele două beculețe se aprind acum tot timpul. La meșterul la care am fost, mult lăudat, nu mă mai duc că am avut niște aventuri cu el de nu vreau sa mai îmi amintesc.
    Acum întreb: știe cineva ce ar putea fi? S-a mai lovit cineva de problema asta? Mulțumesc.

  • #2
    Salut asa am patit si eu. La mine a ramas masina inchisa din telecomanda (tot asa faceau beculetele) si nu pornea. Invartea dar nu pornea. Am schimbat bateriile cu altele alt tip, 2033 parca am inchis si deschis masina din cheie manual, apoi dat dublu click pe butonul de la telecomanda in fata oglinzii, apoi bagata repede in contact si dat pe prima sau adoua pozitie nu mai tin minte. Dupa scos, blocat deblocat masina din cheie electric apoi pornit motorul. Totul ok

    Comment


    • #3
      Ceva de genul ăsta am încercat și eu, oricum o sa mai încerc o dată cu baterii noi. Mulțumesc.

      Comment


      • #4
        Nu au treaba bateriile cu ce ai descris tu... Este imobilizatorul care iti face figuri! de aia se aprind beculetele alea intermitent! Cand inchizi-deschizi usile se aprind doar una cate una rosu-rosu sau verde-verde! Eventual, la inchidere-deschidere, cand sunt bateriile pe descarcate iti clipesc ambele intermitent sau daca sistemul de inchidere centralizat e defect. Daca nu porneste masina (dai la automat) si clipesc ambele leduri din oglinda verde-rosu este imobilizatorul (been there, done that... too ).
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Da, e una dintre problemele la care m-am gândit ca ar putea fi se poate ca mesterul să fi făcut ceva boacăne lucrând la instalația electrică. Mulțumesc.

          Comment


          • #6
            Ai inchidere centralizata cu senzor si un usa soferului sau doar in oglinda retrovizoare interioara?
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Se aprinde un beculet și în mânerul de la ușă, bănuiesc ca asta înseamnă că e senzor și în ușa șoferului.
              Last edited by wwk; 03-24-2017, 22:41 PM.

              Comment


              • #8
                Da, asa este.

                Ar fi bine sa cauti un electrician auto priceput. Sa iti verifice tot sistemul electric daca zici ca celalalt nu a facut treaba buna...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Așa am căutat și când s-a defectat prima dată. Cu toate că aveam un mester bun aproape am vrut unul și mai bun. Și așa am ajuns de am dus mașina pe platformă 70 km la un electronist cu stagiu în străinătate, vestit, patron de service (știți povestea), mi-a ținut-o cam 6 luni pentru a reface instalația electrică și a schimba calculatorul de injecție, a ținut-o în hală, am făcut 3-4 drumuri să văd ce și cum plus ca prietenul ce mi-l recomandase îl vizita în fiecare săptămână, nu azi ca mâine e gata, nu azi ca peste două zile sigur, și așa au trecut șase luni, noroc că aveam mașină de serviciu. În sfârșit a terminat-o și de abia am așteptat sa o aduc că îmi era deja rusine de neseriozitatea lui. Apoi am văzut că oglinda din partea șoferului era ruptă, au rupt-o în service,am înlocuit-o, bateria a trebuit s-o schimbe, având un scurt și stând așa s-a descărcat de tot, mi-a fost rușine să-i atrag atenția să o deconecteze și sa o încarce din când în când, m-am gândit ca știe. Clapeta de accelerație stricată și aia, mașina nu mai stă la relanti numai după ce se încălzește plus ca fluctuează relantiul plus un miros de hală de service în mașină de nu îmi mai iese. Am lăsat de la mine, nu am mai căutat polemici... Acum problema cu pornitul: pun contactul și pornesc beculețele din oglinda retrovizoare sa clipească alternativ: roșu , verde...electromotorul învârte dar numai atât.Totuși tipul e priceput am văzut ca știe poate ca nu am avut eu noroc, nu știu ce sa zic. Acum nu știu ce sa fac, mă întreb dacă mai merită să o duc la un electrician, sa mai învestesc bani ținând cont ca prețul mașinilor ăstora e mic sau sa iau alta și asta să o țin de piese. Mașina mergea foarte bine, pot sa zic că mult mai bine decât multe mașini mai tinerele de altă marcă. Oricum mulțumesc Dan.

                  Comment


                  • #10
                    Cauta orice electrician care sa-ti dezactiveze imobilizatorul... Nu trebuie sa fie cine stie ce, intrii la primul service. Astea sunt banalitati pentru ei. Dupa aia nu ar trebui sa mai ai treaba cu masina.

                    P.S. Mai ai cipul in cheie? Un coleg de-al meu a scapat cheia pe jos, s-a imprastiat si nu si-a dat seama ca a cazut cipul. A mers de s-a plimbat vreo 3 ore in targ, iar cand s-a reintors la masina sa mearga acasa nu i-a mai pornit. A mers tractat acasa unde a asteptat un electrician vreo 2-3 zile sa vada masina. Intre timp uitase de faza cu cheia scapata pe jos. Noroc ca era electricianul priceput si a vazut dupa verificari ca teoretic totul e OK la masina doar ca imobilizatorul nu ii da voie sa porneasca. Bineinteles ca atunci si-a adus aminte si omu` de patania cu cheia!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Am trei chei, Două cu cip una fără. O cheie acum 3-4 ani am scăpat-o jos și eu pe o treaptă și de atunci nu mai mergea închiderea prin telecomanda, mașina pornea fără probleme dar închiderea nu mai mergea prin telecomandă, trebuia sa o închid manual. Am luat a doua cheie cu cip, era ca nouă, și am folosit-o pe aia. Eu când am oprit de nu mi-a mai pornit după service, am oprit doar pentru 2-3 min, cred că nici nu am scos-o din contact, totuși nu-s sigur, acum ca zici mă gândesc că poate în ălea șase luni multe s-or fi întâmplat cât timp a fost în atelier.

                      Comment


                      • #12
                        Daca a pornit initial, cand ai plecat de la atelier inseamna ca e cipul la locul lui (altfel nu pornea deloc). Apoi, posibil ca nenea electricianul sa fi facut ceva "manevre" si pe la firele de la imobilizator. Vezi ca "cititorul" semnalului de la cheie/cip este in carcasa contactului. Daca s-a umblat pe acolo s-ar putea ca "cititorul" sa fi cazut de la locul lui sau firul de la el sa fie intrerupt. Gasesti video pe iutub cam cum arata.

                        Am inteles ca dupa ce schimbi ECU trebuie reprogramat sa mearga cu imobilizatorul original... Trebuie sa vezi si acest aspect...
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Am inteles ca dupa ce schimbi ECU trebuie reprogramat sa mearga cu imobilizatorul original... Trebuie sa vezi si acest aspect...[/QUOTE]

                          Teoretic știu și de treaba asta. am citit cam tot ce s-a discutat pe forum despre ECU la W202. La ECU ce mi l-a pus unele coduri erau diferite față de cel original, mi s-a spus ca nu contează, nu am avut de ales a trebuit sa iau de bun ce mi s-a spus. Să caut pe youtube... Mulțumesc încă o dată.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF